• Oooh, nog een paar weekjes en dan is het zover! The Hunger Games komen uit! :9~
    Wauw, die tvspots op YouTube zijn echt zo geweldig! :'D
    Wie heeft er nog meer zin in?

    Heeft iemand verder nog nieuwe beelden of foto's van the Hunger Games? :'D

    Dump het hier! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaaaah, ik heb er zóveel zin in ;D Ik ben serieus een hongerspelen-addict <3

    I'm scared. I'm pretty sure they fucked something up. /Negativity.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    <333 I LOVE IT! we gaan er met een heel groepje heen! zooon zin in!
    <3


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik wil hem zo graag zieeeeeeen! Maar ik ben ook bang dat ze hem verspesten ofzo ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb er zoveel zin in, al maanden eigenlijk. Kan echt niet wachten!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ga hem kijken (:
    Zeker weten!


    26 - 02 - '16

    Idd, wat Parachutes en Mother Gothel al zeggen: ik hoop zó erg dat ze niet alles gaan verpesten door iets belangrijks weg te laten of er iets doms bijverzinnen...
    Maar verder heb ik er erg veel zin in, ja!


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb nog meer zin in deze film dan in mijn verjaardag haha :3

    HOU OP IK HEB ER AL HEEL LANG ZENUWEN VOOR EN HET MOET WEL GEWELDIG WORDEN DUS NIEMAND MAG ZEUREN OKÉ!


    SLOAN.

    Boggs schreef:
    HOU OP IK HEB ER AL HEEL LANG ZENUWEN VOOR EN HET MOET WEL GEWELDIG WORDEN DUS NIEMAND MAG ZEUREN OKÉ!


    OKÉ!


    26 - 02 - '16

    Boggs schreef:
    HOU OP IK HEB ER AL HEEL LANG ZENUWEN VOOR EN HET MOET WEL GEWELDIG WORDEN DUS NIEMAND MAG ZEUREN OKÉ!


    *Zeurt* Ze doen altijd wel iéts fout.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat dat betreft heb ik mazzel dat ik het gewoon leuke boeken vind in plaats van dat ik echt zo'n mega-fan ben :'D Nu kan ik gewoon beter naar de film op zich kijken in plaats van het continu met het boek te vergelijken, ghehe :'D

    Maar ik heb er wel zin in (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik niet, ik zou nog liever hebben dat ze de film maar uitstellen, veel slechter dan het boek kan hij toch niet worden.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik niet, ik zou nog liever hebben dat ze de film maar uitstellen, veel slechter dan het boek kan hij toch niet worden.


    Wat vind je slecht aan het boek als ik het vragen mag? (Niet offending bedoeld)


    26 - 02 - '16

    Ik ben idd wel bang dat ze het vreselijk maken, want de acteurs zijn totaal niet zoals ik ze in mn hoofd had, maar toch heb ik er zin in ;D