• Oooh, nog een paar weekjes en dan is het zover! The Hunger Games komen uit! :9~
    Wauw, die tvspots op YouTube zijn echt zo geweldig! :'D
    Wie heeft er nog meer zin in?

    Heeft iemand verder nog nieuwe beelden of foto's van the Hunger Games? :'D

    Dump het hier! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    IHEARTCHERRY schreef:
    Ik heb gisteren kaartjes besteld voor 21 maart in Amsterdam! Excited :3


    Ashley, fu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bond schreef:
    Voor alle mensjes die nog geen zestien zijn: de film is 16+ :W
    En dan ben je opeens toch best wel blij dat je al zestien bent

    ha, bij ons is ie 12+ ik ga de 23ste, met wat vriendinnen vor mijn verjaardag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    ha, bij ons is ie 12+ ik ga de 23ste, met wat vriendinnen vor mijn verjaardag

    Ik had (weet niet meer wie, maar volgens mij was het wel iemand die tribute is) dat gehoord en stiekem vond ik het eigenlijk best geniaal :W. Maar ja, 16+ of 12+; het maakt voor mij geen bal meer uit *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Shit man, ik heb niemand om mee te gaan, want niemand van mijn vriendinnen/familie heeft de boeken gelezen.(no_chears)
    En ik ga niet in m'n eentje naar de bioscoop, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het lijkt me opzich wel een coole film, maar ik erger me nu al aan de hype eromheen :')
    Twilight all over again.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 12:32 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga als 't goed is woensdag met twee vriendinnen :3.


    i put the fun in funeral

    Remembrall schreef:
    Wat dat betreft heb ik mazzel dat ik het gewoon leuke boeken vind in plaats van dat ik echt zo'n mega-fan ben :'D Nu kan ik gewoon beter naar de film op zich kijken in plaats van het continu met het boek te vergelijken, ghehe :'D

    Maar ik heb er wel zin in (:

    :Y) Dit.
    Freaken erover zal ik pas doen als ik het boek in mijn handen krijg, als ik de film van de hungergames zal bekijken. Voor mijn verjaardag, dus de cadeau's...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga vrijdag kijken!
    Maar ik vind dat ze hem nu al deels hebben verpest.. Madge speelt niet mee, dus Katniss kan haar Spotgaaispeld eigenlijk niet hebben -_-


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik heb donderdag kaartjes gehaald voor de 21ste. nog 3 dagen!!!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nog 3 dagen! =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ashley, fu.

    Ik zal je wel gaan spammen met hoe geweldig de film wel niet was :9~:9~


    To love is to destroy.

    Amused schreef:
    Ik ga vrijdag kijken!
    Maar ik vind dat ze hem nu al deels hebben verpest.. Madge speelt niet mee, dus Katniss kan haar Spotgaaispeld eigenlijk niet hebben -_-

    Seriously? LAME.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gothel schreef:
    I'm scared. I'm pretty sure they fucked something up. /Negativity.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Amused schreef:
    Ik ga vrijdag kijken!
    Maar ik vind dat ze hem nu al deels hebben verpest.. Madge speelt niet mee, dus Katniss kan haar Spotgaaispeld eigenlijk niet hebben -_-


    In de trailer zie je duidelijk dat ze de spotgaaienspeld aan Primrose geeft, die hem later weer aan haar teruggeeft. Op een foto die ik op tumblr zag was te zien dat Katniss de speld bij een kraampje in The Hob koopt. Toegegeven, met Madge was het beter, maar ze zullen wel een goede reden hebben gehad om haar eruit te laten.


    To love is to destroy.

    Ja, dat vind ik ook wel jammer eigenlijk.. Achja, ze doen het vast niet zomaar :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''