• Ik heb vandaag een tulband gemaakt. Wat hebben jullie vandaag gedaan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 16:56 ]


    26 - 02 - '16

    Heb je iets met het maken van topics vandaag?

    Ik ben vandaag even bij mijn vriendje geweest en het was gezellig. En in de stad hebben we wat gedronken, al zat hij uiteindelijk helemaal onder de slagroom... Dat gebeurt dus altijd als wij naar de stad gaan en hij probeert om netjes te drinken -gaat altijd verkeerd lol-

    Euhm. Meer niet. EN BEWAAR EEN STUKJE VOOR MIJ! :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    Heb je iets met het maken van topics vandaag?

    Ik ben vandaag even bij mijn vriendje geweest en het was gezellig. En in de stad hebben we wat gedronken, al zat hij uiteindelijk helemaal onder de slagroom... Dat gebeurt dus altijd als wij naar de stad gaan en hij probeert om netjes te drinken -gaat altijd verkeerd lol-

    Euhm. Meer niet. EN BEWAAR EEN STUKJE VOOR MIJ! :9~


    Ja, eigenlijk wel ;x

    *Verveling*


    26 - 02 - '16

    Haha ik heb vandaag de hele dag huiswerk gemaakt.
    Lekker nerdie (nerd)

    Give me :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dat ziet er goed uit :'D

    Ik heb niet zoveel bijzonders gedaan, de gewone gang van zaken (: School, de pauzes (die overigens wel leuk waren) enz. Niet zo boeiend dus :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Naar school geweest XD Maar lekker hoor!


    Life is hard and then we die

    School, bij gym volleybal. En nu achter mijn laptop op Quizlet


    Physics is awesome

    naar school geweest. Ziet er lekker uit!


    Ex astris, sciencia

    Share! _O_

    Ik heb niet zo veel bijzonders gedaan.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik las: misbaksel.
    Nu ja, zo'n misbaksel is het niet. Hij ziet er wel nog lekker uit.
    Opstaan, omkleden, eten, tanden poetsen, school, eten, school, en hier zit ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik was van plan cakejes te maken, toch maar niet gedaan :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    AAAH, give it here right now or I'll lower your grade with my competition. (No I won't do that anyway ^^)

    Ik heb echt een hele leuke schooldag gehad. Vooral muziek, haha. We moesten zo vragen aan elkaar stellen en overal waar je jezelf in vond moest je opstaan om een andere stoel te vinden. Iedere keer bleef er 1 over die weer een vraag moest stellen. Dikke vechtpartijen om de stoelen. En heel veel van die geniale vragen zoals:
    'Who wants to jump in my arms as if he's a little child?'
    iemand staat op, sprint naar hem toe, springt in zijn armen en wordt heen en weer gewiegd. Ik ging strijk :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    cupcakes gebakken en opgegeten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik as vrij vanwege staking.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ow die is mooi gelukt :D Mag ik een stukje?

    Ik ben vandaag naar school geweest, ben nu bezig met huiswerk en daarna gtst kijken (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.