• IDEA BY: Caoimhe



    [Name] heeft haar grootste droom zojuist werkelijkheid weten te maken. [Naam beroemdheid] ontmoeten. Hoewel, niet op zo’n plezierige manier. Eerder plakkerig, zou je kunnen zeggen…

          'Gatver. Kijk uit je doppen, freak,' schreeuw ik uit terwijl de plakkerige milkshake van mijn shirt zó op mijn broek druipt. Smaak? Bosbes, ik herken de kleur uit duizenden.
          'Sorry,' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht die zich vormt tot een grijns als hij zijn ogen tegemoet keert.


    Ze kan echter geen afscheid van hem nemen en een vriendin sluit een weddenschap met haar. Ze zal bij [naam beroemheid] in de tourbus sluipen en zorgen dat ze lang genoeg ongezien blijft zodat ze kan blijven, voor een vrij lange tijd bij hem. Maar wat als zij plotseling spoorloos is?



    1. Wat vinden jullie van dit idee?
    2. Welke beroemdheid zou het over moeten gaan? Denk aan One Direction, Cody Simpson, BTR, Bruno Mars en allerlei andere zangers! Laat jouw muzieksmaak eventueel zien.
    3. Een naam voor het meisje?
    4. Tips?
    5. Waarschuwen?
    6. Eerste woord waaraan je denkt hierbij? Voor een titel, haha. Dan kan ik ideeën krijgen.

    Je hoeft niet perse alle vragen te beantwoorden, gewoon je mening geven kan ook. Would like to hear from you. (:

    Edit: Als antwoord op de vorige reacties. Het gaat me helemaal niet om de lezers, maar het leek me zo vervelend om dan zelf een beroemd persoon te bedenken. Het is vervelend met uiterlijk en stem etc als je onbekende personen kiest. Ik kan wel wel over nadenken, maar dan zal het verhaal veel minder uitgebreid worden ben ik bang. Ik schrijf zelf ook het liefst onbekende personen, dus tja.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 12:24 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zou voor een story met onbekende personen gaan, ik lees -bijna- geen fanfics. (:
    Maar als je veel lezers wil; One Direction.


    Not all those who wander are lost.

    Flanagan schreef:
    Ik zou voor een story met onbekende personen gaan, ik lees -bijna- geen fanfics. (:
    Maar als je veel lezers wil; One Direction.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ed Sheeran! One Direction begint echt saai te worden..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Flanagan schreef:
    Ik zou voor een story met onbekende personen gaan, ik lees -bijna- geen fanfics. (:
    Maar als je veel lezers wil; One Direction.


    comfort in c h a o s

    Echt een heel leuk idee, ik kan nu al niet wachten om hem te lezen. Waarschuw maar. Ik zou een One Direction story doen. Niet alleen omdat die vaak gelezen word, maar dat is ook leuk (a). Naam of titel: geen flauw idee, zo slecht in!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    1. Wat vinden jullie van dit idee? goed ik ga het zeker lezen.
    2. Welke beroemdheid zou het over moeten gaan? Denk aan One Direction, Cody Simpson, BTR, Bruno Mars en allerlei andere zangers! Laat jouw muzieksmaak eventueel zien. ik zou het niet over 1D doen dat maakt het ontresant want de quizen en storys staan er al vol mee. ik zou het over iemand doen die op tv komt. en concerten geeft,
    3. Een naam voor het meisje? angel ze lijkt geen engel.
    4. Tips? nope
    5. Waarschuwen? jaaa natuurlijk.
    6. Eerste woord waaraan je denkt hierbij? Voor een titel, haha. Dan kan ik ideeën krijgen. leuk Xd nee ik dacht meteen aan welke beroemde zanger ik ben dus geen inspiratie bron.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Embraced schreef:
    Echt een heel leuk idee, ik kan nu al niet wachten om hem te lezen. Waarschuw maar. Ik zou een One Direction story doen. Niet alleen omdat die vaak gelezen word, maar dat is ook leuk (a). Naam of titel: geen flauw idee, zo slecht in!
    ze worden vaak gelezen maar of ze allemaal interensant zijn .


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Embraced schreef:
    Echt een heel leuk idee, ik kan nu al niet wachten om hem te lezen. Waarschuw maar. Ik zou een One Direction story doen. Niet alleen omdat die vaak gelezen word, maar dat is ook leuk (a). Naam of titel: geen flauw idee, zo slecht in!


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Het lijkt mij wel leuk, al zou ik het het liefst lezen zonder echte beroemdheid erin.
    Je kan die persoon natuurlijk ook beschrijven als een mix van een acteur/zanger/dancer/etc, maar dan met een eigen persoonlijkheid en verleden en zo. Ik vind dat eigenlijk veel leuker.
    Je kunt ook niet in het hoofd van een lid van One Direction kijken om te weten hoe ze op zo'n gebeurtenis zouden reageren.
    Vandaar dat ikzelf fanfics over echte mensen niet echt zie zitten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Goed idee! lol, ik moest hier gewoon op reageren.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    Goed idee! lol, ik moest hier gewoon op reageren.


    Haha, i love your ideas, Kiana. En dat weet je gewoon. _O_


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Klinkt heel leuk maar asjeblieft geen One Direction, BTR of Bruno Mars.. ik kan nu wel een aantal artiesten op gaan noemen die ik heel erg gaaf vind, maar ik weet niet of jij je daar in vindt. But please think outside the box.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    1. Wat vinden jullie van dit idee? - Ik vind het een leuk idee, leuk bedacht ^^
    2. Welke beroemdheid zou het over moeten gaan? Denk aan One Direction, Cody Simpson, BTR, Bruno Mars en allerlei andere zangers! Laat jouw muzieksmaak eventueel zien. - Als je meer voor onbekende personen neemt, waarom neem je dan niet een onbekende persoon en baseer je 'm dan stiekem op een beroemdheid? Of doe een heel onbekend iemand, dan lijkt het nog onbekende personen. Maar als je echt beroemde personen wil zal je met One Direction de meeste aandacht krijgen.
    3. Een naam voor het meisje? - Lively? (betekent levendig)
    4. Tips? - Nop :3
    5. Waarschuwen? - Oh mag wel, dan kijk ik wel even als de story er is ^^
    6. Eerste woord waaraan je denkt hierbij? Voor een titel, haha. Dan kan ik ideeën krijgen. - Road? (iets met een weg dus) Gone? (iets met weg zijn dus xd) Traceless? (=spoorloos)


    “Love is a contradiction.”

    Weet je, ik heb geen antwoord op al die vragen die je stelt, maar zou het wel leuk vinden als je het even meldde als je begint. Het lijkt me namelijk een hele leuke story. (:


    Don't judge a book by its cover...

    More?


    Just keep your head up. Stick on the ice.