• IDEA BY: Caoimhe



    [Name] heeft haar grootste droom zojuist werkelijkheid weten te maken. [Naam beroemdheid] ontmoeten. Hoewel, niet op zo’n plezierige manier. Eerder plakkerig, zou je kunnen zeggen…

          'Gatver. Kijk uit je doppen, freak,' schreeuw ik uit terwijl de plakkerige milkshake van mijn shirt zó op mijn broek druipt. Smaak? Bosbes, ik herken de kleur uit duizenden.
          'Sorry,' zegt hij met een glimlach op zijn gezicht die zich vormt tot een grijns als hij zijn ogen tegemoet keert.


    Ze kan echter geen afscheid van hem nemen en een vriendin sluit een weddenschap met haar. Ze zal bij [naam beroemheid] in de tourbus sluipen en zorgen dat ze lang genoeg ongezien blijft zodat ze kan blijven, voor een vrij lange tijd bij hem. Maar wat als zij plotseling spoorloos is?



    1. Wat vinden jullie van dit idee?
    2. Welke beroemdheid zou het over moeten gaan? Denk aan One Direction, Cody Simpson, BTR, Bruno Mars en allerlei andere zangers! Laat jouw muzieksmaak eventueel zien.
    3. Een naam voor het meisje?
    4. Tips?
    5. Waarschuwen?
    6. Eerste woord waaraan je denkt hierbij? Voor een titel, haha. Dan kan ik ideeën krijgen.

    Je hoeft niet perse alle vragen te beantwoorden, gewoon je mening geven kan ook. Would like to hear from you. (:

    Edit: Als antwoord op de vorige reacties. Het gaat me helemaal niet om de lezers, maar het leek me zo vervelend om dan zelf een beroemd persoon te bedenken. Het is vervelend met uiterlijk en stem etc als je onbekende personen kiest. Ik kan wel wel over nadenken, maar dan zal het verhaal veel minder uitgebreid worden ben ik bang. Ik schrijf zelf ook het liefst onbekende personen, dus tja.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 12:24 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind de titel echt slecht leesbaar op die cover.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Flanagan schreef:
    Ik zou voor een story met onbekende personen gaan, ik lees -bijna- geen fanfics. (:
    Maar als je veel lezers wil; One Direction.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Errin schreef:
    Ik vind de titel echt slecht leesbaar op die cover.


    Dat is de titel niet, gewoon een random plaatje met wat tekst erop, haha. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Dat is de titel niet, gewoon een random plaatje met wat tekst erop, haha. (:
    Had gekunnen, de tekst plakt er gewoon op. En om op je vraag te antwoorden lijkt het verhaal wel een leuk idee. Ik zou geen One Direction nemen, maar neem een artiest die je echt ligt, dan is het schrijven nog zo leuk. Onbekende personen past hier niet echt, dus ik zou wel iemand beroemd nemen. Hij hoeft tenslotte geen belangrijke rol te spelen in het verhaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Embraced schreef:
    Echt een heel leuk idee, ik kan nu al niet wachten om hem te lezen. Waarschuw maar. Ik zou een One Direction story doen. Niet alleen omdat die vaak gelezen word, maar dat is ook leuk (a). Naam of titel: geen flauw idee, zo slecht in!


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    Ik vind het een leuk idee en ik zou het lezen als het One Direction is want ik ben een 1D fan :Y)


    Pain is weakness leaving the body.

    Omg doe Ed Sheeran, dan adore ik jouw story nu al.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Errin schreef:
    (...)Had gekunnen, de tekst plakt er gewoon op. En om op je vraag te antwoorden lijkt het verhaal wel een leuk idee. Ik zou geen One Direction nemen, maar neem een artiest die je echt ligt, dan is het schrijven nog zo leuk. Onbekende personen past hier niet echt, dus ik zou wel iemand beroemd nemen. Hij hoeft tenslotte geen belangrijke rol te spelen in het verhaal.


    Haha, aan 1D ligt het niet, want ik ben een fangirl, hihi. Onbekende personen is aan de ene kant fijner, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet het nog niet echt, het is nou eenmaal zo moeilijk! ):


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Dumbledore schreef:
    Omg doe Ed Sheeran, dan adore ik jouw story nu al.


    Aan gedacht, het enige probleem is dat ik Ed Sheeran niet stalk en dus niet weet hoe hij zou reageren als hij een spin of whatever zag... Too bad.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Aan gedacht, het enige probleem is dat ik Ed Sheeran niet stalk en dus niet weet hoe hij zou reageren als hij een spin of whatever zag... Too bad.


    Mieeep, nee grapje. Eh hmm ik ga even voor je nadenken wie je eventueel nog zou gebruiken. Alles is goed, behalve One Direction. Dan wordt het zo'n top vijf verhaal haha, net zoals die GOEDE -eh wat? haha- verhalen die er nu in staan. Oké, eh ik weet niemand. :[


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Mieeep, nee grapje. Eh hmm ik ga even voor je nadenken wie je eventueel nog zou gebruiken. Alles is goed, behalve One Direction. Dan wordt het zo'n top vijf verhaal haha, net zoals die GOEDE -eh wat? haha- verhalen die er nu in staan. Oké, eh ik weet niemand. :[


    Haha, ik wil One Direction nu ook vermijden te schrijven, behalve één story die ik met Lieke ga schrijven, so. Da's nog de enige, haha. Ik weet ook niemand namelijk. En onbekende personen kan wel -dan wordt Josh Hutcherson met een andere naam zogenaamd een hele bekende zanger, kwijl-, maar dan wordt het weer zo 'onecht' enzo...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Haha, ik wil One Direction nu ook vermijden te schrijven, behalve één story die ik met Lieke ga schrijven, so. Da's nog de enige, haha. Ik weet ook niemand namelijk. En onbekende personen kan wel -dan wordt Josh Hutcherson met een andere naam zogenaamd een hele bekende zanger, kwijl-, maar dan wordt het weer zo 'onecht' enzo...


    Ik vind het juist leuk als je zeg maar zelf een bekend iemand verzint, die zeg maar alleen in jouw verhaal bestaat. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik vind het juist leuk als je zeg maar zelf een bekend iemand verzint, die zeg maar alleen in jouw verhaal bestaat. :Y)


    Vooral met Joshie als uiterlijk. :9~ Hmm, okedan. Ik doe onbekende personen. Wil jij dan een rolletje voor me invullen? Iets van beste vriendin, of een vriendin van één van zijn bandleden of iets anders, maar dat moet ik nog even verzinnen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    [

    Cagress schreef:
    (...)

    Vooral met Joshie als uiterlijk. :9~ Hmm, okedan. Ik doe onbekende personen. Wil jij dan een rolletje voor me invullen? Iets van beste vriendin, of een vriendin van één van zijn bandleden of iets anders, maar dat moet ik nog even verzinnen.


    Tuurlijk wil ik dat, graag zelfs. Open je een topic of anders? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    [(...)

    Tuurlijk wil ik dat, graag zelfs. Open je een topic of anders? (:


    Ik ga een topic openen, maar waarschijnlijk vanavond eventjes.


    Just keep your head up. Stick on the ice.