• Just Read Firts the Story^^
    Het gaat Over 4 Meiden, 3 ervan zijn Actrice's en 1 is Stuntvrouw in een Nieuwe Film!, de Film is een Vechtfilm/actiefilm wat afspeelt in japan!

    Bill,Georg,Tom en Gustav spelen ook in de film en alles lijkt goed te gaan tijdens de opname's!
    Maar toch gaat het Mis, er gebeurt iets waardooor ze verdwaalt raken midden in de middle of noyway in de Jungle van Japan!, ze denken dat het hoort bij de film en denken dus nog steeds dat de film doorgaat.
    Wat ze niet weten is dat er oorlog is tussen Korea en japan en dat zij er midden in zitten, ze worden beschoten en ze schieten terug Niet denkend dat het real is,(ze hebben wapens), na een tijdje wordt 1 van hun geraakt en weten ze dat het Serieus is, ze vluchten voor hun leven, en een paar worden gegijzeld, ze zijn de wanhoop nabij en vresen dat ze nooit meer terug komen in Duitsland!

    Komt het ooit goed of Loopt het echt Fout af???


    Verassing's Rollen;
    #1=BUBBLEx
    #2=xPOKEMONKID
    #3=TikTakBOEM
    #4=FAKEDOLLx


    Text;
    Foto;(emo/Scene)


    xoxoxoxoxox


    bekendmakingen;

    #1= Actrice 1/ Later Vriendin van Gustav
    #2= Actrice 2/ later Vriendin van Georg
    #3= Actrice 3/ Later Bill Vriendin^^
    #4= StuntVrouw/ Later vriendin van Tom.

    BTW de actrices en de stuntvrouw zijn Beste vriendinnen hea^^



    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol;2
    Text;Hi Sweetypops ! De naam is Raquel en dans al 18 jaar rond op de planeet. Jup,ik ben volwassen and i love it ! Eindelijk ik dacht dat het nooit ging gebeuren. Nadat ik een mega party had gegeven ging ik meteen bezig met me rij examen. En raad eens, ik heb mijn -piep- rijbewijs al ^^ Yeah, en een auto heb ik ookal gekregen van me lieve pappie x3 Ja beetje verwent ben ik wel [á] Verder ben ik verslaafd aan ice-cream en music <3 It's in my Soul. Ook speel ik wt gitaar en...zing ik ook wel. Maar dat kan ik niet dus vertel ik het aan niemand ^^ Ik lieft het om uit tegaan met me vriendinnen, shoppen is altijd goed ;] Maar iik ga nu naar mijn babygirls. Byee

    Photo;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=20lez5&s=4


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou ik weet wil of ik rol 2 heb? >.< (H) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verrasing 2

    txxt;
    Haaaj Mensjezz
    ze noemen mij Michelle , en ik ben in de zomervakantie 15 gewordenn =]
    Ik hou heeeeeeel erg van Tokio Hotel , en ook van Killerpilze, en the veronicas
    ik hou heeel erg van winkelen met vriendinnen in de stadd, of op t dorp, maar dat heb ik nu wel weer gezieen..
    i alsoo likee dancee, en ik speel tennis
    verder heb ik niet veel meer te zeggen

    Liebeeee (L')

    Foto; http://tokiohotelhereicome.hyves.nl/album/19913100/Miess/JV5M/fotos/366185602/0/eBoP/


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Yesh ik heb hem ^^
    DANKJE (H)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik word vriendin Bill!!<33 Danke Lindaa!<3


    I do not hook up.

    Georg x3
    Ik wist het xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.