• ik sta in de pause altijd buiten en de jongen waar ik verliefd op ben ook, hij staat altijd bij ons groepje. enn ik hbe het altijd koud. en wil danaltijd da hij mij opwarmt XD. maar durf da nooit te vragen. was de beste manier///


    So Wrong, It's Right <3

    Gewoon dicht bij hem in de burt gaan staan en doen als of je het egt koud hebt.

    meschien slaat hij wel zijn armen om je heen of geeft hij zyn jasje aan je ;)

    Ik weet een goeie! :D
    'Ik heb het koud.. ik wil een knuffel!' *pruillipje*
    xD Waarom niet? Maak er een grapje van, doe ik ook altijd (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Wahahah die van semiangel is wel grappig xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Wahahah die van semiangel is wel grappig xD

    Het werkt echt, hoor :D Serieus!


    I clicked my heels and wished for you.

    Die van semiangel lijkt me de beste manier x'D :'D Hij gaat het heus niet niet doen, denk ik >.<


    Tanya is de beste.

    Die van SemiAngel moet je doen
    Ey ,,dat sei ik vandaag ook,, maar toen wou niemand mij knuffelen (huil)


    Crack a bottle

    Als ik dat nouw zeg... krijg ik alleen een knuffel van mijn vriendinnen. en niet van die jonge die ik leuk vindt...


    i can't pretend you're nothing special

    Die van SemiAngel moet je doen
    Ey ,,dat sei ik vandaag ook,, maar toen wou niemand mij knuffelen (huil)

    Dan mag je mijn eskimo-jas wel lenen [/gaat je niet opwarmen, is gene lesbo :X]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij mij lukt het trucje van SemiAngel ook altijd. ^^

    xX

    p.s.: Verplaatsing naar 'Relatie'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind dat ook wel de beste manier, die van SemiAngel ^^ ik deed ook zoiets, en die jongen, die vind me nu leuk =D

    succes ermeee ^^

    <3

    Gott ik heb precies hetzelfde probleem! Alleen ik doe dus ook hetzelfde als jou. Maar ik heb mazzel dat hij van knuffelen houd enzo. Dus ik krijg altijd een knuffel aan het eind van de pauze van hem!<3


    I do not hook up.

    Ik had gwoon zo in mijn msn naam staan... 't is koud hier * hug* ? toen is de jongen die ik super leuk vond naar mij toe gekomen heeft hij mij een knuffel gegeven.. nu hebben we maandag 4 maanden

    ik zeg altij : het is knuffeljesdag

    en dan geef ik iedereen een knuffel maar nattuurlijk het langste bij die crush van me (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ga er vlakbij staan en praat met je vriendinnen en zeg dan opeens, omg is het echt zo koud od ligt het aan mijn?

    dat van SemiAngel werkt echt
    bij mij dan(A)... heb ik ook wel eens; sta ik egt te rillen komt me ex (xD) naar me toe en geeft me een hug... so sweet^^ voel alleen niks meer voor hem^^


    I am an idiot, I move.