• Ik heb deze week echt megaveel toetsen! Het lijkt wel proefwerkweek, maar dan nog plus de andere vakken O.o
    Dus dat is nog erger!
    Ik had er gisteren 1, vandaag 3 (!!), morgen 1, donderdag 2 en vrijdag boekbespreking.

    Is niet gezond meer -.-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    welcome to the real world! it's called school.


    - One Direction Infection -

    Zaynarry schreef:
    welcome to the real world! it's called school.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat had ik voor de vakantie en deze week ook, maar ik ben het hele weekend en gister ziek geweest dus ik kan er al 3 gaan inhalen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zaynarry schreef:
    welcome to the real world! it's called school.
    Wat is school?

    Ik ken je gevoel.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Lol,
    ik gisteren drie testen, 1 werkstuk, vandaag vier testen en een powerpointpresentatie, morgen drie testen en 1 mondeling, donderdag, 5 testen en een werkstuk en een actualiseringstest en dan vrijdag excursie Antwerpen. Oh en over twee weken examens, yay =.=

    Welcome to the real world my dear :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hebben wij best vaak. Ik heb er deze week 9 :Y).


    i put the fun in funeral

    Als het je opvrolijkt, ik heb niet alleen veel huiswerk maar ik ga ook nog eens twee keer per week 2 uur naar huiswerkbegleiding, daar zit ik nu ook. En daar moet ik 2 uur achter elkaar studeren.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb ik zovaak gehad, vorig jaar. Toen deed ik 3havo, maar ik leerde nooit dus nu zit ik op 4vmbo lol.
    easy.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat heb ik elke week.


    all I want is the taste that your lips allow

    Oke, door dit topic te openen hebben jullie mijn ogen geopend. Het kan dus nog erger. Die leraren denken echt dat school het enigste in ons leven is ):

    Zaynarry schreef:
    welcome to the real world! it's called school.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Welkom in mijn wereld.
    Gisteren een toneel van één uur (zelfgeschreven, geregisseerd en uitgevoerd)
    vandaag twee testen
    morgen twee (correctie: drie) testen
    donderdag twee testen (waar o.a. één schrijfexamen)
    vrijdag heb ik wellicht ook een test of twee. Dat is nog te veraf om aan te denken.

    Het hangt ook af van welke richting je doet en in welk jaar je zit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Same here :3

    laat me raden, 3 vwo zeker? Da's echt een rotjaar.
    Vorig jaar zeiden ze tijdens die tweede fase-voorlichtingen dat de vierde veel zwaarder zou worden dan de derde, maar daar klopt echt niets van x)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.