• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Sevvie? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [leuk idee :3 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Severus

    Zo onopvallend mogelijk loop ik achter Rebecca aan. Ze kijkt dan wel een paar keer achterom, ik hoop dat ze me niet heeft gezien. Waarom loop ik ook al weer achter haar aan? Oh ja, ik moest mijn excuses aanbieden en zij moest mij bedanken voor de toverstok. Juist ja. Niet dat ik daar zin in heb. Als ik het idee krijg dat ze me toch in de gaten heeft, loop ik gewoon op haar af.
    'Hoi,' zeg ik. 'Alles goed?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Why don't we let them be friends? :3]

    Rebecca.

    Ik schrik op van de stem achter me en draai me dan om; Severus. Met zijn handen in zijn zakken staart hij naar de grond.
    'Hoi,' zegt hij. 'Alles goed?' voegt hij eraan toe en haalt zijn schouders half op.
    'O, hallo Sev,' zeg ik, bijgekomen van de schrik. 'Ik had je niet aan zien komen. Ik zocht je al een tijdje.. Ik moest je nog bedanken voor de stok.' zeg ik en ik voel me schuldig dat ik het niet eerder heb gedaan.
    'Ik- Ik dacht dat je me nooit meer wilde zien..' zeg ik dan verward en wacht op zijn antwoord.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Severus

    'Is niets, anders had je nu toch nog steeds kronkelend op de grond gelegen?' zeg ik. 'En het spijt mij van mijn uitval, toen, je weet wel, bij het Verboden Bos.'
    Ik staar een beetje naar de grond.
    'Ik- Ik dacht dat je me nooit meer wilde zien...' zegt ze dan.
    Eigenlijk was dat ook zo, maar inmiddels ben ik weer bijgedraaid.
    'Gezegd in een opwelling, doe ik wel vaker. Moet je niet serieus nemen. Vergeten en vergeven?' vraag ik dan, blij dat het hoge woord eruit is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Je vais apprendre mon français et ma géographie :3 Bonne nuit(bloos)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Vergeten en vergeven,' zeg ik dan. 'Ik moet je eerlijk vertellen dat ik ook best wel rot aan het doen was, altijd maar de betweter zijn en mensen tegen willen houden terwijl ze zelf moeten weten wat ze doen. Ik ben het best wel zat om mij te zijn, eigenlijk. En ik heb geen idee waarom ik dat aan jou vertel.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    bonne nuit :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bonne nuit, madame!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    hij liet Evana met ze praten en rende achter Rebecca aan.
    'Rebecca je gaat toch niet om 9 uur je huiswerk maken?!'Oh, hoi Severus.' zei hij eerst blij en daarna niet meer, niet boos maar normaal.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Dat leidt me tenminste een beetje af,' zeg ik lachend en besef me dan dat het inderdaad een dom idee is. 'Wat denk je ervan om eventjes een eindje te gaan vliegen? Misschien een paar balletjes gooien?' vraag ik en stoot hem aan, om vervolgens samen met James naar het zwerkbalveld te gaan en me om te kleden in de meisjeskleedkamer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Oh, en mochten jullie de behoefte hebben dit vol te spammen, hierbij krijgen jullie toestemming een nieuw topic te openen*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Lol, danke]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Ja is goed, frisse lucht!' zei hij en liep met Rebecca mee en liep verder om in het jongenskleedkamer zich om te kleedden.
    Toen hij klaar was en zijn bezem uit zijn kluisje haalde, liep hij op het veld.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Bonne nuit ja ^^}

    Evana
    Verlangend kijk ik naar James en Rebecca die naar het zwerkbalveld rennen. Ik heb al een tijdje niet meer gekeept... Ik knijp mijn handen in elkaar. Ik heb nog bijna nooit Boterbier gedronken, dus dat kan wel wachten. Zouden Logan en Pandora het vervelend vinden als ik ging Zwerkballen? De wind door mijn haren, de lucht die mijn vingers streelt. Misschien zwerkballen Pandora en Logan ook, maar ik heb niet het idee dat ze het erg op prijs zouden stellen om met de andere 2 te gaan zwerkballen. Wat ingewikkeld allemaal.


    Tijd voor koffie.