• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Hoi Evana!' roep ik als ik haar van veraf zie staan en zwaai naar haar. Zo hard als ik kan schreeuw ik naar haar. 'Speel je een potje mee?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Verrukt kijk ik op. Dat er uberhaupt iemand positieve aandacht aan me besteed. "I-ik ga meedoen, oké?" vraag ik aan Pandora en Logan. Mijn schuldgevoel word minder als ik besef dat ze met zijn tweetjes zijn. Schattig.

    Ik ren naar Rebecca toe, en schiet in mijn zwerkbaloutfit. Mijn arm doet zeer, maar ik negeer hem. Ik pak mijn bezem uit een van de rekken. MIjn tas zet ik voorzichtig neer, zodat de flesjes niet breken. "I'm ready," zeg ik met een smile.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Ik laat de snaai al los hoor... en daar ga ik!!' schreeuwde hij terwijl hij al een speer achter de snaai vliegt.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Schrijven? X)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik schoot erachteraan. Ookal was ik Keeper, nu waren we met weinig, dus als een van de 2 medespelers besloten te gooien, ging ik wel snel terug. "Wacht maar," riep ik met een grijns. Mijn verlegenheid was nu even weg. Misschien kwam het bij het feit van een leuk vooruitzicht. Even later vloog ik naast James,


    Tijd voor koffie.

    {Ik ben van vandaag tot maandag op familieweekend, en ben er dus niet. Tot dan! Niet alles volspammen :PP}


    Tijd voor koffie.

    okee... ik heb heel veel gemist, kan iemand me misschien een kleine samenvatting geven?

    Er is niet zoveel grbeurt hoor bru
    Alleen dat logan en pandora met elkaar hebben en met elkaar hebben gezwommen en nu doen ze dat weer
    En james rebecca en evana zijn nu aan het zwerkballen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Zwerkballen? Ik kom meteen aangerend! Schrik niet van de tijd, ik heb hier een hele goede verklaring voor: ik hoopte dat Pottermore na middernacht zou openen, is dus niet gebeurd, en opeens had ik heel veel energie en kan ik nu absoluut niet slapen en ben nog steeds best klaar wakker. Ik ben gewoon iemand die niet goed is in slapen dus luister ik nu wat muziek en denk dat ik straks een film ga kijken of zo... sorry dat ik met dit vage en saaie verhaal op kom zetten, maar ik wilde jullie gewoon niet laten schrikken of zo. Ook al vind ik deze tijd helemaal niet zo laat... niet voor in het weekend in ieder geval. Het zit zeg maar zo: door de weeks moet ik altijd vroeg naar bed om weer fris te zijn voor school (niet dat dat ooit gebeurt) dus wil ik in het weekend zoveel mogelijk gebruik maken van de dag en de nacht. Anders voelt het zo alsof ik de hele nacht verspild heb aan slapen, snappie?]

    Bruna Luanne

    Ik zag vanaf een stenen bankje waarop ik een boek zat te lezen wat mensen in de verte Zwerkballen. Ik geloofde dat ik James herkende dus sloeg mijn boek dicht en liep richting het Zwerkbalveld.
    'Hé, Badeenis Silva!' klonk een stem die ik uit duizenden herkende.
    'Één, Malfoy: het is Badenes Silva, niet Badeenis Silva. En Twee: wat moet je?'
    Dat laatste had ik eigenlijk voor niks gezegd, omdat ik simpelweg rechtdoor liep zonder nog één blik op Lucius Malfoy te werpen. Bij het Zwerkbalveld aangekomen trof ik inderdaad James, Evana en Rebecca aan.
    'Hé, jongens!' riep ik naar hun. 'Ik kom ook omhoog, oké!'
    Met mijn boek tussen mijn armen geklemd rende ik naar het schuurtje waar enkele bezems tegen de wand leunden. Ik pakte er een en liet mijn boek voor het schuurtje in het gras liggen waarna ik op de bezemsteel sprong en me van de grond afzette zodat ik de lucht in vloog. Zwerkbal was zonder twijfel de allerbeste sport ter wereld. Ik kon me nauwelijks herinneren hoe het met mij en sport zat voordat ik ontdekte dat ik een heks was.

    [Ik moet jullie nog wat vertellen! Vandaag - of eigenlijk gisteren - ging ik bowlen met wat vrienden. Toen ik aan de beurt was en de bal had gegooid viel hij bijna in een van die gat-dingen die zich aan de zijkanten van de baan bevinden (geen idee hoe je zoiets noemt, ik zoek het later wel op of zo) en ik was zeg maar zo'n soort van duw beweging met mijn hand in de lucht aan het maken van: ga de andere kant op! Andere kant! En toen gebeurde er iets wonderlijks! De bal maakte een bocht en liep weer door het midden van de baan. Ik vond dat echt zo gaaf! Ik moest het gewoon even aan jullie kwijt :).]

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 18:51 ]

    James
    Hij vloog door de lucht en zag Bruna vliegen en schrok. 'Hee bruna, waar kom jij vandaan?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Magische krachten! Woehoehoehoe...}

    Evana
    Ik zie James een moment zijn concentratie verliezen. Snel vlieg ik verder omhoog, tot ik het gouden balletje weer zie. Snel gris ik het uit de lucht, en vlieg langzamer naar James toe, en zie dat hij afgeleid was, vanwege het feit dat Bruna ineens aan kwam vliegen. "Hey," zeg ik met een smile. Ik laat het balletje zien; "Je lette eventjes niet op," zeg ik, "Maargoed, het was niet eerlijk, overnieuw," zeg ik. Ik vind de Snaai vangen wel leuk, maar verder ben ik gewoon beter in Keeper zijn. Verder ben ik er ook niet zo goed in. "Doe je mee?" vraag ik aan Bruna, "laat maar, waarschijnlijk wel, aangezien je hier op een bezem zit," zeg ik met een scheve grijns.


    Tijd voor koffie.

    [Yeah!!! Ok mensen, als ik volgend schooljaar niet meer reageer, ben ik waarschijnlijk ergens in Schotland of zo. En terwijl jullie bezig zijn met Wiskunde en Aardrijkskunde heb ik Gedaanteverwisselingen en Verweer tegen de Zwarte Kunsten, en terwijl jullie paardrijden, hockeyen etc. ben ik waarschijnlijk aan het Zwerkballen. Ik stuur jullie wel een uil :). Misschien word ik wel dikke vrienden met Victoire (echt waar! Als ik naar Hogwarts zou gaan zou ik in hetzelfde jaar als zij komen!). Ik probeer haar dan wel aan Teddy te koppelen of zo (muahaha!). Duim voor me zodat ik in Gryffindor kom! Ik zou het niet kunnen verdragen een Zwadderaar te worden... ok, mijn fantasie stijgt nu echt naar mijn hoofd... ach ja, wie weet gebeurt het wel :D]

    Bruna Luanne

    'Inderdaad,' grijns ik naar Evana waarna ik mijn post in de lucht inneem zodat ik elk moment achter de slurk aan kon zoeven. 'Hey, James! Wel opletten deze keer!' schreeuw ik nog net naar James voordat de ballen de lucht in worden gegooid en ik als een speer de slurk in handen neem om hem vervolgens door te gooien.

    [Ik denk dat ik weer eens een Andystukje ga schrijven :)]

    Andromeda Zwarts

    Ik zat op de bank in de Common Room verdiept in mijn dagboek terwijl ik de geweldige gebeurtenissen van de laatste paar dagen op papier zette. Natuurlijk ging het grootste deel over Teddy.
    'Andromeda?' hoorde ik naast me.
    Het was Mary, een meisje dat nog geen paar dagen geleden nog vaak met mijn zussen en mij omging. Vanwege de ruzie die ervoor zorgde dat er een eeuwige kloof tussen mijn zussen en mij ontstond, sprak ik haar nog nauwelijks doordat ze mij ook ineens was gaan verwaarlozen.
    'Mary?' zei ik met een onverschillige stem.
    Ze antwoordde niet maar strekte enkel haar armen uit zodat Nyx zichtbaar werd.
    'Dat beest lag op mijn bed, wil je de volgende keer alsjeblieft je beesten bij je houden?'
    Ik zei niks maar griste mijn fret enkel uit Mary's handen. Ik keek haar met een enigszins teleurgestelde blik na terwijl ze wegliep. Het is toch beter zo, hield ik mezelf voor terwijl ik Nyx op mijn schouder liet kruipen zodat ze zich daar kon nestelen. Ik heb niks aan die krengen.

    {Bellatrix staat nog niet in de lijst :P}

    Evana
    Snel vlieg ik Bruna achterna en vang de Slurk. Ik vlieg het veld over, en gooi hem weer terug naar Bruna.

    De lucht vliegt heerlijk door mijn gezicht. Mijn haren wapperen achter me aan. Met een stiekeme glimlach denk ik aan vanavond. Ik zou nooit zo brutaal zijn geweest zonder dat vooruitzicht.
    Een plukje haar zit vast in mijn kraag. Geirriteerd trek ik hem los. Ik kijk weer naar Bruna. Nu spelen.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Sorry hoor dat ik niet oplette. Maar nu is James in the game!' zei hij vrolijk en keek omzich heen en zag de snaai. Hij vloog erheen en volgde hem. De snaai ging steeds verder onhoog en omhoog.
    Toen james hem bijna had merkte hij dat het veld heel klein is en hij heel hoog. Het kon hem niets schelen maar had het wel koud. 'Snaai ik pak je!' hij zag de snaai die omhoog vloog en james vloog er snel heen raakte hem aan en greep hem.
    Toen hij hem had voelde hij zijn benen niet meer door de kou in de hoogte en uiteindelijk ook zijn armen niet waardoor de bezem geen greep had en viel naar beneden.
    Door de wolken keekhij naar beneden en zag niemand. [nee hij gaat niet dood :p].
    hij kreeg weer gevoel in zijn hand en greep snel naar zijn stok en riep een spreuk uit en stond gelijk stil.
    Vlak op de grond stopte hij en liet zijn stok los en plofte neer. Met de snaai in zijn hand keek hij blij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Bezorgd gooi ik de Slurk ergens naartoe, en vlieg zo snel als ik kan naar beneden. Vlak voor de grond spring ik van mijn bezem af, en ren naar James. "Alles oke?" vraag ik bezorgd. Ik maakte een pauze gebaar naar Bruna en Rebecca.


    Tijd voor koffie.