• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:53 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James
    'Ja, alles gaat goed, tjee wat was het koud daarboven! Gelukkig pakte ik mijn stok net optijd, haha.' zei hij een beetje zenuwachtig en ging zitten. James keek om zich heen en zag dat zijn hand blauwachtig was.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bruna Luanne

    Wat is er aan de hand? dacht ik bij mezelf toen Evana met haar handen een pauze-gebaar maakte.
    Ik zoefde omlaag toto ik een doffe landing maakte wanneer ik met mijn voeten het vochtige en modderige gras raakte.
    'James, wat deed je daarboven?' vroeg ik terwijl ik vaag met mijn linkerhand naar boven wees. 'Merlijns baard! James, je bent helemaal blauw! Wat heb je uitgehaald?!' vroeg ik ongelofelijk toen ik ietwat dichterbij was gekomen en James en Evana goed kon zien.
    Ik draaide vliegensvlug om en maakte een paar hysterische gebaren naar Rebecca wat betekende dat ze naar beneden moest komen.

    Rebecca

    Ik zoefde naar beneden en zag dat James vanaf zijn hand totaan zijn onderarm in een smurf aan het veranderen was. Ik fronste, gooide mijn bezem op de grond en pakte mijn stok, waarmee ik zacht over de plekken gleed die blauw waren geworden. 'Evanescur!' zei ik prompt en ik keek geïrriteerd naar de plek die nu lichtroze werd.

    [For your interes; Fred en ik zijn verloofd! Niet omdat ik zwanger ben of iets dergelijks maar omdat we allebei nogal veel hebben meegemaakt en hij dacht; 'Ik ga haar nu vragen, want ik wil haar nooit meer kwijt.' - zo heeft hij het letterlijk aan me uitgelegd. Ben totaal in de wolken.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    {Oh Gefeliciteerd!!!!! Superleuk voor je! Dat is geweldig nieuws :)}


    Tijd voor koffie.

    {Laatst was ik buiten, en toen waren mijn handen letterlijk Blauw! Een van de mensen die mee waren zaten helemaal zo van: Wow dat is echt eng...}

    Evana
    Ik keek naar de plekken die nu lichtroze waren. Een paar meter verderop viel de Slurk met een doffe bonk op de grond. Ik giechelde; had ik hem echt zo ver omhoog gegooid?


    Tijd voor koffie.

    James
    'gelukkig heb ik weer baby roze als huid. Het was echt koud daar hoor!.' zei hij sarcastisch


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Hey, ik ben sinds enkele uren terug in België dus vanaf vandaag zal ik deze rpg weer kunnen volgen *O*
    Maar kan iemand me een uitgebreid verslag geven?

    Ik weet niet eens meer waar mijn personqges zijn :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Welkom terug! Volgens mij stond Pandora nog op de Bordes met Logan, maar dat weet ik niet zeker...}


    Tijd voor koffie.

    [Welcome back!!! Eh, ja wat Sophie zegt... maar als je misschien iemand tegen het lijf wilt lopen is Andromeda nog altijd vrij :).]

    Bruna Luanne

    'Geen wonder dat het daarboven zo koud was! Maar James, van een beetje kou wordt je huid echt niet zo verdomd blauw! Gelukkig ziet het er nu wel beter uit...' ratelde ik. 'Wat is dat?' vroeg ik vervolgens toen ik iets achter de tribunes zag bewegen.

    [Haha, er moet meer spanning in het verhaal komen!]

    [Ja, wanneer doen we het Yule Ball nou eindelijk??]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Met een frons kijk ik naar de richting van Bruna's blik. Dan zie ik ook in de verte iets bewegen. "Kom ik ga kijken," zeg ik, en ik loop ernaartoe. Wat me bezielt is niet duidelijk, maar ik ben ineens een stuk minder verlegen.


    Tijd voor koffie.

    [ kim, er is niet zoveel gebeurt ;) ehhh ze zijn naar het zwerkbal veld gegaan en daar zijn ze nog steeds. En logan is nog bij jou personage en die zei dat hij zn geheim niet wilde vertellen.
    Misschien kunnen ze ook naar het zwerkbal stadion lopen? ;)]

    james
    'ja dat is waar, nouja het een verkleurinkje maar valt heus wel weg.' zei hij en keek een kant op en stond op. Hij pakte zijn stok en liep er met Evana heen.
    'HAAAALLEEUUW!!' schreeuwde hij in poging dat "het" schrok.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [ hmmm jule ball? 2 dagen ?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    In het niets staarde ik voor me uit terwijl ik nadacht wat Logan had gewenst.
    "Mag ik het echt niet weten?" Ik keek op naar zijn gezicht en keek hem met zielige oogjes aan. "Alsjeblief?"
    Toen ik doorhad waar we naartoe aan het slenteren waren, zag ik het zwerkbalterrein al voor ons opdoemen.
    We hielden halt aan de tribunes en ik bleef hem smekend aankijken terwijl ik mijn handen op zijn borstkas had geplaatst.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [PEOPLE!!!!! POTTERMORE. IS. OPEN!!!! WHAAAAA!!! Sorry, ik ben echt HEEL blij. Alleen zit ik nu een beetje in een dilemma met mijn username... wat denken jullie van SnidgetWave10990? Ik vind hem best cool, zeg maar zo'n hele zwerm van Snidgets! Alleen heb ik hem nog niet geaccepteerd want ik denk er over na om op een andere computer te gaan kijken of die me een username met Pheonix erin aanbiedt. Ik vind Feniksen echt heeeel cool :). Oké, ik overdrijf dit nogal... maar het is nou eenmaal DE site van de enige echte J.K. Rowling!]

    Bruna Luanne

    'James! Niet doen! Straks zit daar wel iets heel cools en heb jij het weer weggejaagd!' zei ik op een afkeurende toon tegen James terwijl ik aan kwam lopen.
    Iets verderop zag dat Slytherinmeisje, Pandora of Brandy, geen idee, iets wat daarop neerkwam. Ze was samen met die ene Logan, die gast zonder geduld. Ik voelde even mijn maag samentrekken bij de gedachten dat ik nu geen date had voor het Yule Ball, maar ik vond het eerlijk gezegd helemaal niet zo erg om alleen te gaan. Ik was nou eenmaal ook niet het meisje waar jongens op vielen, maar ik was er trots op.
    'Wat doen zij hier?' fluisterde ik.

    [@Rebecca, goede vraag... heeft iemand misschien enig idee? Ik dacht misschien aan deze avond of zo... maar misschien heeft iemand anders iets beters in gedachten? Als je dat hebt: brand los! (ook al is het maar een tijdstip :$]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt