• [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:33 ]


    effort never betrays you

    Dovato schreef:
    (...)

    Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ;p Euh hoe je haar moed inspreekt. Nou als ik het erover heb dat ik zeg maar mezelf dik vind, dan vertellen mijn vriendinnen me gewoon altijd dat ik totaal niet dik ben en dat ik echt mager ben, en dan gaan ze me vergelijken met dikkere mensen. Ik reageer dan meestal wel van "Zo dik ben ik ook" of "Ik ben wel dik" maar die reacties maken me wel heel blij, en zo krijg ik toch moed ingesproken (: Hoop dat je hier iets aan hebt?

    Hmmm ik snap wat je bedoeld maar ik vrees dat het niet gaat werken omdat er niet zo veel dikkere mensen zijn die er toe doen (nuja, er zijn er wel een paar waarschijnlijk maar dan zou ik echt al moeten zoeken) Wat ik er van begrijp is dat jij dus helemaal niet dik bent maar je gewoon zelf niet dun vindt, terwijl mijn vriendin nu eenmaal wel echt dik is ;s


    effort never betrays you

    Ik ben niet mager, maar ik krijg genoeg aandacht van jongens. Lang leve mijn blonde haar. Mhihihi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Arielle schreef:
    (...)
    Hmmm ik snap wat je bedoeld maar ik vrees dat het niet gaat werken omdat er niet zo veel dikkere mensen zijn die er toe doen (nuja, er zijn er wel een paar waarschijnlijk maar dan zou ik echt al moeten zoeken) Wat ik er van begrijp is dat jij dus helemaal niet dik bent maar je gewoon zelf niet dun vindt, terwijl mijn vriendin nu eenmaal wel echt dik is ;s


    Nee nee. Je begrijpt me verkeerd. Ik zie mezelf dik, ook al hoor ik van anderen dat ik niet dik ben. Maar door hun krijg ik zeg maar wel het gevoel dat het minder is dan dat ik denk. Ik weet het niet hoor, maar misschien ziet jou vriendin zichzelf wel veel dikker dan dat ze is. Waarschijnlijk reageer ik hierna niet meer, want ik ben dan gone xp Good luck, en mijn GB staat altijd open!


    Smile, like nothing could go wrong.

    Ik vind dikke mensen mooi. Ik ben zelf graatmager en ik zou zo graag dikker zijn. Het probleem is dat ik geen gram bij kom, ookal eet ik abnormaal veel.
    Tja, ik weet niet wat je kan doen. Ik denk dat je gewoon moet proberen om haar aan te zetten om af te vallen, aangezien ze het zelf ook als probleem ziet? Gezond eten en voldoende bewegen is niet moeilijk en omdat jij haar vriendin bent kan je haar er misschien mee helpen? (zoals bijvoorbeeld al is voorgesteld: hardlopen, maar je kan ook gaan zwemmen bijvoorbeeld?)

    Achilles schreef:
    Ik ben niet mager, maar ik krijg genoeg aandacht van jongens. Lang leve mijn blonde haar. Mhihihi.


    En je mooie grote ogen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Unplugged schreef:
    Ik vind dikke mensen mooi. Ik ben zelf graatmager en ik zou zo graag dikker zijn. Het probleem is dat ik geen gram bij kom, ookal eet ik abnormaal veel.
    Tja, ik weet niet wat je kan doen. Ik denk dat je gewoon moet proberen om haar aan te zetten om af te vallen, aangezien ze het zelf ook als probleem ziet? Gezond eten en voldoende bewegen is niet moeilijk en omdat jij haar vriendin bent kan je haar er misschien mee helpen? (zoals bijvoorbeeld al is voorgesteld: hardlopen, maar je kan ook gaan zwemmen bijvoorbeeld?)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jepson schreef:
    Ik zit ook in zo'n soort situatie, alleen dan niet vanuit jouw standpunt maar uit die vriendin van jou. Dus veel kan ik niet doen. :3


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.