• Wat vind jij nu echt een afknapper qua uiterlijk bij een jongen? Dus niet van het karakter, maar van het uiterlijk.

    Ik zelf vind als ze gewoon spierwit zijn. Of als ze heel onverzorgd zijn qua tanden enzovoort.

    Dun/mager. Van die sprietjes. Oh en kaalheid.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:31 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Van die hele dunne, witte jongens met gemillimeterd haar en geelgerookte tanden. Gabbertjes enzo..


    Tell me about it, stud.

    Als ze heel lang zijn, ik ben namelijk behoorlijk klein (:


    Take risks and conquer your fears.

    Te mager, te dik, heel kort ofwel te lang haar en inderdaad, spierwit. Er zullen nog wel dingen zijn, maar ik kom er niet meteen op


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    heel dunne jongens, veel puisten in het gezicht.


    effort never betrays you

    Als ze er ongezond uitzien, of als ze enorm lang zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Vieze tanden is echt een afknapper bij mij.

    En heel eerlijk vind ik gespierde jongens zo lelijk. Een beetje mag, maar toch geen six-pack? brrr :x


    Let the Night embrace you

    een unibrauw, onverzorgdheid, kaal.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een blubberbuik ;x Niet te lang, en niét spierwit, dat vind ik echt afknappers (;

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:33 ]


    Smile, like nothing could go wrong.

    dubbelpost;x

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:33 ]


    Smile, like nothing could go wrong.

    Pusheen schreef:
    Vieze tanden is echt een afknapper bij mij.

    En heel eerlijk vind ik gespierde jongens zo lelijk. Een beetje mag, maar toch geen six-pack? brrr :x


    Die heel gespierde vind ik ook niks, maar een six-pack...:9~:9~:9~

    Jongens zoals mijn broertje
    En als ze er onverzorgd uit zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het een echt afknapper als een jongen erg dun is... -That really creeps the hell out of me- en als er ongezond en onverzorgd uitzien, dat is ook een afknapper.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als hij stinkt uit zijn mond of lichaamsgeur of als hij er onverzorgd uitziet


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pusheen schreef:
    Vieze tanden is echt een afknapper bij mij.

    En heel eerlijk vind ik gespierde jongens zo lelijk. Een beetje mag, maar toch geen six-pack? brrr :x


    Oh ja, dat ook! Definitely. Maar een kleine six-pack mag toch wel? Zo lichtjes


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right