• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    Mensen:
    - Damon Blake ~ DarkSavior
    - Jeremy Velez ~ Gabumon
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces
    - Cassie Raven Benson ~ xHeavenlyx
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm
    - Mia Donovan ~ Gabumon

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin
    - Riley Winchester ~ Assassin
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Suavemente
    - June Harlow Grabeel ~ xMarvelous

    Om in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Student/werk:
    Vampier/mens:
    Extra:



    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:03 ]


    Your make-up is terrible

    Ah oké. Is goed. Maar ben er vanavond denk niet, of op me DS. Kijk wel.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 18:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    Ah oké. Is goed. Maar ben er vanavond denk niet, of op me DS. Kijk wel.


    Aah okay. Nou, ik denk niet dat we zoveel gaan doen dat je niet meer in kan stromen. :'D


    Your make-up is terrible

    Naam: Scarlett Chamberlain
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Scarlett is heeft een apart, maar prachtig gezicht. Haar ogen zijn gevaarlijk mooi lichtblauw, omlijst met lange wimpers. Ze heeft volle bloedrode lippen en een adembenemende stralend witte lach. Ze is 1.75 en slank.
    Student/werk: Student
    Vampier/mens: Vampier
    Extra: Scarlett is altijd al een beetje een buitenbeentje geweest en is daarom haar leven lang gepest. Op een dag was ze het zat en sprong ze van een brug. Ze is gevonden door een vampier en gered door het vampiergif. Ze drinkt enkel dierenbloed en verpakt bloed, ze wil nooit mensen pijn doen. Door haar ogen kunnen mensen totaal gehypnotiseerd worden. Scarlett is nogal gesloten, maar wanneer je haar vertrouwen hebt is ze heel vriendelijk grappig en trouw.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naam: Cassie Raven Benson
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    klik, klik
    Student/werk:Student
    Vampier/mens: Mens
    Extra: Cassie is een meisje dat bijna altijd vrolijk is en er staat dan ook vaak een lach op haar gezicht. Als ze je niet mag kan ze een behoorlijke bitch zijn en kan het haar niks schelen wat je van haar vindt. Ze heeft een erg open persoonlijkheid en stapt makkelijk op vreemde mensen af. Ook heeft ze erg geen probleem om met het mannelijke geslacht te flirten.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 18:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:

    Jayden heeft zwarte haren meestal ineen kuif van rond de 6 centimeter. Hij is vrij gespierd en je kan zijn spieren duidelijk zien. Zijn Ogen zijn chocolade bruin en hebben soms een beetje goud te bevatten. Hij is vrij groot rond de 1.83. Hij is niet super breed gebouwd, maar hij heeft een gespierde kaaklijn.
    Soort: Mens, Werkt, maar studeerd verder
    Extra: Jayden is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet bijna niemand behalve Jade. Het vreemde is gewoon dat hij nog geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft.
    Extra 2: Hij is vrij sterk en zat op Kickboksen Freefight en heeft de zwarte band in karate.

    Volledige naam: Jade Meloise Feme
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Ze heeft prachtige bruine lokken die tot haar middenrug vallen. Ze zijn perfect tot in de puntjes en haar huid is smetloos. Ze ziet er jonger uit dan ze is en zo wordt ze ook graag gezien. Haar ogen zijn mooi bruin met een goud randje en haar lippen zijn de kleur van als je een kersenlolly hebt gelikt. Haar tanden zijn stralend wit waar meestal een glimlach op zit. Ze is niet bleek maar ook niet bruin ze zit er precies tussenin.
    Soort: Vampier, Studente
    Extra: Jade is een vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er van kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade is niet makkelijk met jongens, maar ze probeerd zo normaal mogelijk te doen. Als je haar boos maakt of geïrriteerd kan ze opeens heel Bitchy zijn. Als je aan haar vrienden zit kom je aan haar en ze kan haar prima verdedigen.
    Extra 2: Ze is de snelste vampier ter wereld en ze houd het meest van mensenbloed. Het liefste nog uit de nek.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:20 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Geupdate. Zal binnenkort het RPG topic openen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geupdate. Zal binnenkort het RPG topic openen.


    Zo???? sorry als ik opdringerig over kom. D': xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    haha, van mij mag die ook zo wel geopend worden, heb ik iets te doen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goed, dan ga ik hem openen! (:


    Your make-up is terrible

    YAY!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hierzo!


    Your make-up is terrible

    Ik heb de usernames er nog even achter gezet voor de duidelijkheid. =3
    Er kunnen nog rollen worden ingevuld!


    Your make-up is terrible

    Naam: Damon Blake
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:


    Student/werk: Student
    Vampier/mens: Mens
    Extra: Damon een persoon die erg van flirten houdt en daarvoor ook niet terug schrikt. Hij is heel uitdagend en zal een weddenschap niet afslaan. Verder houdt hij erg van plagen, daar moet je maar tegen kunnen anders wordt je gek van hem. Verder weet hij dat er vampieren zijn en stelt zich af en toe beschikbaar om van te drinken. Zou het ooit mis gaan en een vampier hem aanvallen is hij niet bang om geweld te gebruiken. Onderschat hem niet, in hem zit meer dan je zou verwachten.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik kamer 14?;D(en is dit duidelijk genoeg^^?)

    Naam: Eveance Dermonelle
    Leeftijd: 18
    Geslacht: vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Student/werk: Student
    Vampier/mens: Mens
    Extra: Eveance is nogal verlegen en trekt zich liever terug bij te grote groepen met vreemde mensen, maar ben je met haar alleen dan is ze best een heel gezellig en sociaal type. Ze houd van lezen, dansen en creatief zijn.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:16 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Goed, dankjewel!


    Your make-up is terrible