• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    Mensen:
    - Damon Blake ~ DarkSavior
    - Jeremy Velez ~ Gabumon
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces
    - Cassie Raven Benson ~ xHeavenlyx
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm
    - Mia Donovan ~ Gabumon

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin
    - Riley Winchester ~ Assassin
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Suavemente
    - June Harlow Grabeel ~ xMarvelous

    Om in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Student/werk:
    Vampier/mens:
    Extra:



    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 17:03 ]


    Your make-up is terrible

    Pronks schreef:
    Mag ik ook weer meedoen en dat ik dan niet genegeerd wordt?? ;) wil ik namelijk graaag weet meedoen omdat ik het wel een leuke rpg vond :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nikki nikki nikki? (:
    Mag ik misschien een gewoon meisje er bij aanmaken? Dan bewaar ik Jeremy gewoon voor als Mitch weer zin heeft.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Natuuuurlijk!


    Your make-up is terrible

    Yee ;d Zal zo aanmaken [Nadat ik stukje geschreven heb voor me intake.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Mia Donovan
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Meisje
    Uiterlijk:

    Ze heeft zo'n beetje wit haar, en een hele bleke huid. Haar ogen zijn licht helder blauw. Ze heeft GEEN lippiercings, maar WEL een tongpiercing. Ze is rond de 1.65m. Verder is ze slank en heeft ze een litteken over haar schouderblad lopen. Ruzie met haar ex die een beetje uit de hand liep.
    Student/werk: Thuis lerend? ;D
    Vampier/mens: Mens
    Extra: Ze is een vrolijk iemand en wilt het liefst niet te lang bij iets stil staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Natuuuurlijk!


    I dit ook voor mij?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (...)

    I dit ook voor mij?


    Yep.


    Your make-up is terrible

    Omg Syll, ze is echt leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Omg Syll, ze is echt leuk.


    Haha dank je ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Door jou wil ik ook nog een karakter aanmaken.


    Your make-up is terrible

    Haha hoezo door mij ? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omdat ze zo leuk is. D:


    Your make-up is terrible

    Haha XD Maar dan doe je dat toch? ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yea, I might do it, I'm sooo bored lately.


    Your make-up is terrible

    Gewoon doen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you