• Wat vind jij nu echt een afknapper qua uiterlijk bij een jongen? Dus niet van het karakter, maar van het uiterlijk.

    Ik zelf vind als ze gewoon spierwit zijn. Of als ze heel onverzorgd zijn qua tanden enzovoort.

    Weetje.. nu ik zo al die reacties lees zie ik per reactie dus een jongen voor me die dat allemaal heeft XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, Rebecca, je hebt je droomprins volgens mij gevonden ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Haha, Rebecca, je hebt je droomprins volgens mij gevonden ;]


    LOL JA. Als je het vorig jaar had gevraagd had ik echt gezegd: "O, ik vind blonde jongens leuk! Met krulletjes! EN OH JA, IK HOU VAN GROENE OGEN!"
    -unaware that le best friend liked me-. Dat dus. Ik heb echt pas een kort tijdje door dat 'ie knap is :O

    En oja, hij heeft een litteken op zijn rechterbovenbeen. Van zijn heup tot onderaan zijn knie, komt door vuurwerk. En hij heeft best wel brede voeten xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gabbers.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Accidental schreef:
    (...)

    LOL JA. Als je het vorig jaar had gevraagd had ik echt gezegd: "O, ik vind blonde jongens leuk! Met krulletjes! EN OH JA, IK HOU VAN GROENE OGEN!"
    -unaware that le best friend liked me-. Dat dus. Ik heb echt pas een kort tijdje door dat 'ie knap is :O

    En oja, hij heeft een litteken op zijn rechterbovenbeen. Van zijn heup tot onderaan zijn knie, komt door vuurwerk. En hij heeft best wel brede voeten xD

    Haha, geniaal. Ik had ook ooit gezegd dat ik op bruineharige/zwartharige jongens leuker vond dat blonde jongens en mijn ex (en tevens eerste vriendje) was blond. Loool.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Haha, geniaal. Ik had ook ooit gezegd dat ik op bruineharige/zwartharige jongens leuker vond dat blonde jongens en mijn ex (en tevens eerste vriendje) was blond. Loool.


    Joh, ik denk dat, als je me als achtjarige had verteld: "Je beste vriend / grote-broer-figuur wordt straks je vriendje." had ik je keihard uitgelachen, zo van: 'NEVER GONNA HAPPEN IN MY LIFE.' niet dat ik hem lelijk vond ofzo, maar ik kon me er niets bij voorstellen xD.
    Ik zei eveneens: "Ik val op lange jongens met donker haar en blauwe ogen, die gespierd zijn en niet té mager, met niet zulke hele brede voeten (want die heb ikzelf al en anders is het zielig voor onze kinderen :C ) en met volle schoemba-lippen."

    What did I get? I got the best friend, with red hair (hij vindt het niet leuk, maar het is prachtig. Maar in combinatie met zijn naam.. is het dodelijk), freckles, not thát tall, wide feet, a skinny body and a scar. And greyblue eyes. LIIIIIKE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Joh, ik denk dat, als je me als achtjarige had verteld: "Je beste vriend / grote-broer-figuur wordt straks je vriendje." had ik je keihard uitgelachen, zo van: 'NEVER GONNA HAPPEN IN MY LIFE.' niet dat ik hem lelijk vond ofzo, maar ik kon me er niets bij voorstellen xD.
    Ik zei eveneens: "Ik val op lange jongens met donker haar en blauwe ogen, die gespierd zijn en niet té mager, met niet zulke hele brede voeten (want die heb ikzelf al en anders is het zielig voor onze kinderen :C ) en met volle schoemba-lippen."

    What did I get? I got the best friend, with red hair (hij vindt het niet leuk, maar het is prachtig. Maar in combinatie met zijn naam.. is het dodelijk), freckles, not thát tall, wide feet, a skinny body and a scar. And greyblue eyes. LIIIIIKE!

    Hihi. Ik vind dat altijd zo grappig, bij zulk soort verhalen ;]
    Ik ben nu niet echt 'op zoek', ofzo. Ik ben bij mijn ex er namelijk achtergekomen dat ik het gewoon niet kan inplannen. Ik moet altijd een beetje rust hebben en als daar een vriendje bij komt, heb ik dat rust-gevoel niet meer. Het was trouwens ook een beetje stukgelopen, omdat hij een beetje te klef was naar mijn smaak. Ja, ik ben nogal kieskeurig :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aso's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mannen die zich echt heel erg slecht verzorgen. Vette haren, vette huid etc.


    Life is hard and then we die

    Thankful schreef:
    Van die hele dunne, witte jongens met gemillimeterd haar en geelgerookte tanden. Gabbertjes enzo..

    en van die afgezatke broeken tot en met hun enkels!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 10:51 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ImSherlocked schreef:
    (...)
    en van die afgezatke broeken tot en met hun enkels!

    Idd dit. :p


    Take me to wonderland

    blonde haren, afgezakte broeken, onverzorgde kledij in het algemeen (ik zie adidas shit als sportkledij en dus ook onverzorgd. JASSES DAS LELIJK), als ze denken dat ze allen kunnen, zijn en krijgen, aandachtshoertjes, ...

    waar ik wel op val:
    CHARISMA :D
    als je dat combineert met suit+zwart haar + blauwgroene ogen + klassiek gezicht + ietwat elegantie... NOMNOMNOM

    ja, ik val voor klassieke, elegante jongens. Da's toch veel mooier dan zo'n adidas geval dat daar wat loopt te slonzen. er moet energie in iemand zijn tred zitten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Onverzorgd, of juist té verzorgd, té gespierd.


    Destroy what destroys you.

    Als ze kleiner en/of smaller zijn dan ik. Ik wil ze lang en breed, anders hoeft het van mij eigenlijk gelijk niet meer :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Achilles schreef:
    Afknappers:
    - Lelijke jongens met veel puisten
    - Waterhoofd
    - Slap mondje, yuk
    - Magere jongens
    - Saai
    - Humorloos
    - Ik moet iemand hebben die tegengas geeft
    - Klein
    - Klef. Als iemand klef doet, sla ik hem tegen de grond!


    Frankly my dear, I don't give a damn.