• Hi,

    Ik zie hier allemaal zoveel mensen die uit het noorden komen, maar zijn er ook nog mensen die uit Noord-Brabant, Eindhoven komen?
    Ik weet niet of dit topic goed staat hier, maar ik vroeg het me gewoon even af(cat)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Zie je, echt weinig mensen die in Eindhoven zelf wonen..:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Zie je, echt weinig mensen die in Eindhoven zelf wonen..:Y)

    Ik wed dat ze gewoon niet van die forum-types zijn (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ik wed dat ze gewoon niet van die forum-types zijn (cat)

    Ja.. Dat kan natuurlijk ook... :Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik woon er ongeveer een uurtje vanaf. Maar ik moet er over 4 weken judoën :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aife schreef:
    (...)
    O. *Houd wijs haar mond*
    Als je wil dat ik zeg wat ik wilde zeggen, moet je het maar zeggen. Oké, dit is een wazige zin xd


    NU WIL IK WETEN! ahaha


    <3

    Deluso schreef:
    (...)

    NU WIL IK WETEN! ahaha


    Ehm, de mensen bij ons op school vinden jullie een boerengat. (Al vind ik dat Erp ook een boerengat is, en daar wonen veel mensen van mijn school (cat))
    Ik weet niet hoor, maar mijn indruk is hierdoor een beetje, nouja negatief. (ik zeg niet dat jij dat bent, hoor!)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Ehm, de mensen bij ons op school vinden jullie een boerengat. (Al vind ik dat Erp ook een boerengat is, en daar wonen veel mensen van mijn school (cat))
    Ik weet niet hoor, maar mijn indruk is hierdoor een beetje, nouja negatief. (ik zeg niet dat jij dat bent, hoor!)


    ooh hahah. Erp zijn onze leuke buren. Mhh, ahah.
    Maar uh, we hebben maar 800 inwoners maar is wel gewoon gezellig enzow en nee we zijn niet allemaal boeren.
    Ghehe, erp, ik ken daar veel mensen heb daar altijd op tennisles gezeten en oooeh afgelopen zaterdag nog tegen gevoetbalt haha.

    En ik blijf het geniaal vinden dat ze gewoon over ons dorp praten.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 22:29 ]


    <3

    Deluso schreef:
    (...)

    ooh hahah. Erp zijn onze leuke buren. Mhh, ahah.
    Maar uh, we hebben maar 800 inwoners maar is wel gewoon gezellig enzow en nee we zijn niet allemaal boeren.
    Ghehe, erp, ik ken daar veel mensen heb daar altijd op tennisles gezeten en oooeh afgelopen zaterdag nog tegen gevoetbalt haha.

    En ik blijf het geniaal vinden dat ze gewoon over ons dorp praten.

    Ach, ik weet het ook niet.
    Ken jij trouwens dan een ene Claudie? Ik ga geen achternamen noemen ;] Zij tennist volgens mij daar al een tijdje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Brabander hier!
    Maar ik woon niet vlakbij Eindhoven.
    Ik woon meer tegen Zuid-Holland aan.


    Tell me about it, stud.

    Nee, ik kom zelf ook uit het Noorden, maar die zie ik dan weer amper. Als ik vraag waar mensen wonen dan is dat altijd in het Zuiden D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik woon in het zuiden, maar dan zuid, zuid, echt zuid. Maastricht, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik woon vlakbij Eindhoven, stukje rijden.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Limburg all the way


    I'll lick the poison from right off your kiss

    En dan krijg je het gevoel dat je buiten de kaart van België, ook de kaart van Nederland eens moet beginnen leren. :Y)
    Belgje hier.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ze hebben daar een super mooi en groot zwembad, maar ik woon wel in België:Y)

    kijk maar:


    en dan hebben ze nog een groot subtropisch zwemparadijs, een buitenzwembad( dat ook al reusachtig, een trainingsbad( met omderwatercamera's), dan wat je ziet op de foto ( 50 meter bad) en daarachter nog een 25 meter bad waar je aan synchroonspringen kan doen!!!!
    niet normaal


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.