• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    [Oke hoe komen ze aan, omstebeurt of gelijl???]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché

    Ik stak mijn sleutel in de buitenste deur van het gebouw en draaide de sleutel om. Ik duwde de zware deur open en trok de sleutel weer uit het slot. Zo, dat was de eerste deur. Ik zocht alvast de volgende sleutel, van mijn eigen appartement, terwijl ik de trap op begon te lopen en mijn schooltas achter me aan sleepte. Eindelijk was deze vermoeiende schooldag voorbij. Bij de eerste verdieping sloeg ik af naar een rij deuren. De volgende deur. Ik moest nog even wennen, dit was de eerste week dat ik hier woonde, de muren roken binnen in het gebouw nog naar verf. Tot nu toe was ik nog niet veel van de bewoners tegengekomen.


    Your make-up is terrible

    [Ik doe wel dat mijn persoontje al in het huis aanwezig was. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik kijk om me heen, ik was hier pas net gekomen. De kamer is wel goed, niet té licht en niet té donker.
    Ik sluit de gordijnen. Beter.
    Langzaam ga ik op het bed zitten, even wennen aan de nieuwe omgeving, hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is goed. :'D We doen wel dat het pas geopend is, er wonen al mensen, je kan nog aankomen, dat lijkt me wel leuk, zo kunnen ze ook nog allemaal kennis maken]


    Your make-up is terrible

    [Dit is gewoon even een begin post, ik ga zo wat kijken en zal hier dus niet meer reageren. Dus het liefst nog even niet op Davie afkomen c: Tenzij je geduld tot morgen hebt.]
    - Davie Orleans
    Met twee volle koffers in mijn handen maak ik de zware deur open. Het was buiten fris dus ik liep snel naar binnen. Voor me stond een brunette met een volle schooltas. Ik negeerde haar en liep vermoeid de trap op, mijn kamer in. Ik doe de deur op slot en begin met het uitpakken van mijn nieuwe lading koffers. Het was al heel lang mijn hobby geweest om nutteloze prullen te verzamelen, maar nadat ik op me zelf was gaan wonen was mijn collectie alleen maar gegroeid. Met beleid leg ik eerst alle schelpen op de vensterbank, hang dan mijn nieuwe lampionnetjes aan het plafond en stal tot slot mijn ouderwetse servies uit. Trots glimlach ik als ik het eindresultaat zie.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:59 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Oeps... Ik hoop dat het goed is dat Davie er dan al een tijdje eerder woonde? :3]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 20:58 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Solomon Vigée-Lebrun

    Uiteindelijk ga ik toch maar mijn kamer uit.
    Ik loop de gang op en zie een jonge dame staan. Ik glimlach even moeilijk naar haar.
    Blijf gewoon rustig, laat je niet afleiden door de geur.
    "Hoi." Zeg ik dan toch maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Langzaam loop ik op het huis af. Mijn mantel sleepte achter me aan terwijl ik naar de voordeur liep. Ik deed de voordeur open, stapte binnen en sloeg de deur achter me dicht. Langzaam slofte ik de trap op naar de eerste verdieping. Ik zag nog net iemand door een deur verdwijnen. Aan de geur te ruiken was het een mens, een interessant mens. 'Zal wel een nieuwe bewoner zijn.' dacht ik bij mezelf. Ik besteedde er verder weinig aandacht aan en liep twee deuren verder. Home sweet home. Ik deed de deur open en ging naar binnen. Ik had mijn kamer donker en toch knus ingericht. Er stond een twijfelaar, een grote donkerbruine kledingkast em een tafel met daarop een computer. De keuken was klein, maar voor mij meer als genoeg. Gewoon een normale kamer dus, behalve dan de verzameling wapens aan de muur en het bloed in de koelkast.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik slaak een zucht van verlichting wanneer ik uit de taxi stap en wacht geduldig tot de taxichauffeur mijn koffers uit de auto heeft gehaald. Als hij klaar is bedank ik hem en geef ik hem het geld. Ik haal de sleutel van de deur uit mijn broekzak en maak de voordeur open. No way, dat ik alle koffers tegelijk naar boven krijg dus ik besluit ze maar één voor één naar boven te brengen. Als ik een paar treden op ben gegaan vervloek ik mezelf dat ik hakken aan heb getrokken. Na wat voor mijn gevoel een eeuwigheid later is heb ik eindelijk de koffer op de eerste verdieping. Ik loop een paar deuren langs en stop voor die van mij. Snel haal ik de andere sleutel uit mijn broekzak en maak de deur van mijn kamer open.

    [okee even 2 vraagjes a. Welk seizoen is het en in welk land speelt het zich af?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb ook nog een vraagje. Is het de Twilight soort vampieren, dat ze in het licht schitteren? Of de oude fabeltjes vampieren, dat ze dan verbranden en niet tegen knoflook kunnen enzo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [laten we er herfst van maken en uh, ons eigen land? Wat zijn jullie voorkeuren?]

    Mary Lea Ché
    "Oh, hey." zei ik terug, opgeschrikt uit mijn eigen wereldje. Ik vervolgde snel mijn weg naar mijn kamer, opende de deur en sloot hem snel achter me. Ik gooide mijn sleutels op een kastje en leunde tegen de deur aan.

    Luca Jones
    Ik leinde tegen de deurpost van een geopende deur. Ik had net een vrouw een koffer met veel moeite de trap op zien slepen en moest in mezelf lachen. Waarschijnlijk kon ze wel wat hulp gebruiken en natuurlijk stond ik paraat. "Je ziet eruit alsof je wel wat hulp kan gebruiken." zei ik dus glimlachend terwijl ik naar haar keek.


    Your make-up is terrible

    [@ Sweetest, laten we er iets tussenin maken, vampieren die wel een dosis daglicht kunnen verdragen maar niet te lang. Zeker geen schitterende vampieren haha.]


    Your make-up is terrible

    Sweetest schreef:
    [Ik heb ook nog een vraagje. Is het de Twilight soort vampieren, dat ze in het licht schitteren? Of de oude fabeltjes vampieren, dat ze dan verbranden en niet tegen knoflook kunnen enzo.]

    [Ik ben een vampier die dus wel door zonlicht kan lopen, zolang het maar niet teveel is en ik mezelf goed bedekt heb]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    [Ik ben een vampier dus wel door zonlicht kan lopen, zolang het maar niet teveel is en ik mezelf goed bedekt heb]


    [Ja mijne ook. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.