• Ik moet een soort informatief boekje maken voor Nederlands. Weet iemand een leuk onderwerp? Het mag alleen niet zoiets zijn als dierenproeven/ euthanasie/abortus (etnische kwesties dus)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Maar ethische kwesties zijn leuk.
    Doe het over Kony!


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien over een bepaalde gebeurtenis?
    Wat dacht ja van 9/11?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Bond schreef:
    Quizlet! ;]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Kony, daar doe ik mijn spreekbeurt ook over.


    "Ignite, my love. Ignite."

    onderwijs! (secundair en hoger onderwijs)
    en dan mag je dat eens naar mij doorsturen
    ik moet mijn thesis schrijven over de verschillen in het Belgische en Nederlandse onderwijssysteem en hoe dat migraties veroorzaakt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Toen ik mijn betoog moest houden deed ik het over dat de samenleving harddrugs verslaafden niet goed aanpakt. Dat harddrugs verslaafden vrijwillig naar een kliniek moeten gaan (wat ze maar sporadisch doen, en anders meestal onder druk van de familie, dus zonder dat ze het zelf willen). En daarbij dat de samenleving nadat zij onder behandeling zijn geweest ze weer gewoon op straat gooit zonder enige vorm van begeleiding, en ze daarom in 98% van de gevallen weer terug vallen in hetzelfde patroon. Hierdoor geraken ze dus binnen no-time weer in een afkickkliniek.
    Dus; meer hulp voor verslaafden! (zeker meer hulp voor een goede na-verzorging)


    Bad decisions make good stories.