• Hey
    weet iemand van jullie nog wat liedjes om inspiratie uit te halen? Je mag met van alles komen, gewoon wat voor jou werkt
    dankje alvast :)


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Op dit moment luister ik veel Bring Me The Horizon en You Me At Six. .


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 17:23 ]

    [youtubehttp]://www.youtube.com/watch?v=qQag6Efg7oY&feature=related[/youtube]



    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bij mij heel veel, maar vooral rustige liedjes. Ik kan moeilijk goed nadenken als ik liedjes luister met veel harde instrumenten erin. Meestal luister ik dus rustige muziek zoals: Adele, Ellie Goulding, Christina Perri, Kate Nash en that kinda stuff!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Onno schreef:



    die tweede is echt geweldig. Dank je!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    (...)

    die tweede is echt geweldig. Dank je!

    natuurlijk is die dat, het is niet voor niets van the ranger's apprentice. (cat) no problem!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”




    THEY'RE TAKING THE HOBBITS TO ISENGARD ZOMG O_O! Ladieda, boemboemboem, ladadadadadadadieda! ISENGARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik haal al mijn inspiratie uit de muziek van The Script, Snow Patrol, The Fray en Ed Sheeran (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    Ohyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muse. Heel veel Muse.
    En Coldplay, Snow Patrol, Keane en Radiohead. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Accidental schreef:



    THEY'RE TAKING THE HOBBITS TO ISENGARD ZOMG O_O! Ladieda, boemboemboem, ladadadadadadadieda! ISENGARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD GARD


    dankje! Ik heb het wel 35 seconden volgehouden. ik kan die film nooit meer normaal zien. :P


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Coldplay & Muse krijg ik inspiratie van. Of gewoon nieuwe nummer.


    Alleen maar tranen van geluk

    One Direction, The Wanted, Ed Sheeran en nog gewoon random liedjes die ik leuk vind. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kaneswaran schreef:
    Ik haal al mijn inspiratie uit de muziek van The Script, Snow Patrol, The Fray en Ed Sheeran (:


    Jij bent boss.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.