• Hey,
    Ik hoop dat het goed gaat met jullie. Sinds een paar dagen kan ik geen kudo's meer geven aan verhalen... En dat is best wel irritant. Heeft iemand een oplossing?

    Bedankt!


    Uilen zijn geweldig.

    Kan maar eenmalig kudo geven per dag.

    filosofie schreef:
    Kan maar eenmalig kudo geven per dag.


    Dat weet ik, maar ik heb het al een hele week geen kudo meer gegeven...


    Uilen zijn geweldig.

    Kakakaka schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik heb het al een hele week geen kudo meer gegeven...

    Ik kan nu al 3 maanden geen één kudo geven. Kan iemand me aub helpen?


    Uilen zijn geweldig.

    Ik heb het net uitgetest en die van mij doet het gewoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dat ook een tijdje gehad, is een bug, daar kun je niets aan doen. De huidige eigenaar van de site kan momenteel niet bereikt worden (voor zover ik weet), dus er is een kans dat dit niet opgelost raakt :/ In plaats van een kudo misschien een reactie achterlaten om te laten weten hoe leuk je het vindt?
    En heb je al een andere browser geprobeerd? Dat kan soms ook werken, maar vrees er hier wel een beetje voor.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Reiner schreef:
    Ik heb dat ook een tijdje gehad, is een bug, daar kun je niets aan doen. De huidige eigenaar van de site kan momenteel niet bereikt worden (voor zover ik weet), dus er is een kans dat dit niet opgelost raakt :/ In plaats van een kudo misschien een reactie achterlaten om te laten weten hoe leuk je het vindt?
    En heb je al een andere browser geprobeerd? Dat kan soms ook werken, maar vrees er hier wel een beetje voor.

    Bedankt! Ik heb het in een andere browser geprobeerd, en het lukt! *Voert een dansje uit*


    Uilen zijn geweldig.