• Hi lieve schrijvers hier op Q.

    Ik wil graag een verhaal samen mét iemand schrijven.
    Dus als je zin hebt om een verhaal te schrijven met mij laat hier even een berichtje achter met het volgende er in;

    Naam:
    Leeftijd:
    Ervaring:
    Maximale aantal abbo's:
    Onderwerp:
    xPattinson moet mij kiezen omdat:

    Ik mail je als ik je heb gekozen ;)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Naam: Sterre
    Leeftijd: 14
    Ervaring: Ik schrijf al ruim een jaar, ik heb ook al diverse kergen samen geschreven, momenteel schrijf ik met SkyLove een verhaal
    Maximale aantal abbo's: 160 ofzo
    Onderwerp: Ik schrijf over bijna alles
    xPattinson moet mij kiezen omdat: Ik heel goed kan schrijven, nee sorry eigendunk. Ik vind het leuk om samen te schrijven en ik heb altijd 10 miljoen ideeën en inspiratie. Ook stop ik er niet snel mee, ik ga met samen schrijven het liefst lang door
    Stukje van mijn schrijfstijl dat ik ter plekke verzin.
    Voor een ogenblik sluit ik mijn ogen in de hoop dat alles anders zal zijn als ik ze weer open doe. Maar als ik ze weer opendoe zie ik nog precies hetzelfde. Het is nog steeds precies dezelfde regenachtige, treurige dag. Ik sta nog steeds voor de vers gedolven graven van mijn ouders en zusjes. Ik buk en pak mijn viool uit zijn koffer. Of eigenlijk de viool van mijn vader, hij was een beroemd violist voor hij dat ongeluk kreeg dat hem, mijn moeder en mijn zusjes fataal werd. Ik doe mijn ogen weer dicht en begin te spelen, Mahler zijn favoriete componist. En terwijl ik daar zo heb ik het gevoel dat ze er nog zijn. Dat mijn vader ieder moment kan gaan aplaudiseren, dat mijn moeder staat de trappelen om mij een dikke knuffel te geven en dat mijn zusjes bedelen om aandacht. Maar als ik mijn ogen open doe weet ik weer dat het maar mijn gedachten waren. Ze zullen nooit meer terugkomen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    & nog meer mensen?


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Naam: Thom
    Leeftijd:
    Ervaring: 15
    Maximale aantal abbo's: euhmm goede vraag...
    Onderwerp: Ik ben wel in voor de meeste onderwerpen. Ik heb vooral ervaring met fantasy, historisch, thrillers en drama, maar een keer een ander onderwerp vind ik ook prima.
    xPattinson moet mij kiezen omdat: ten eerste, zoals je misschien hebt vernomen ben ik een jongen, en ik denk dat dat misschien kan zorgen voor een uniek verhaal. Ook vind ik het grappig als 2 schrijfstijlen gemengd zijn in een verhaal. Ik heb veel fantasie wat misschien wel van pas kan komen?

    wat van mijn schrijfstijlen zien? Zie: mijn verhalen ;)

    Greets!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Oeh Oeh Oeh. :)


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Naam: Sandra
    Leeftijd: 14
    Ervaring: huh? :$
    Maximale aantal abbo's: op dit moment 13 hihi:$ not so popi maar ik schrijf die verhalen voor mezelf, gewoon een uitlaatklep.. (:
    Onderwerp: umm mijn genres liggen bij het realistische, gewoon drama romantiek maar dan ook onrealistisch want ik vind fanficties leuk (:
    xPattinson moet mij kiezen omdat: uuuh omdat ik geweldig ben! nee joke omdat als je dat wilt je dat moet doen! nee sorry ik weet niet wrm gwn omdat ik schrijven leuk vind? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naam:
    Gabriëlle, maar noem me maar Gabri.
    Leeftijd:
    16 jaar oud.
    Ervaring:
    Ik schrijf al vanaf groep 4/5 heel veel. Ik was toen 8/9 jaar. Heb veel over van alles en nog wat geschreven.
    Maximale aantal abbo's:
    27 abo's op een Jacob Black verhaal [die nu inactief is ingesteld]
    Van een lopend verhaal is 14 abo's het hoogste.
    Onderwerp:
    Het liefst schrijf ik over Harry Potter, Twilight, The Wanted, I am Number four. Hou ook wel van onbekende dingen en zelf verzonnen.
    Zelf hou ik niet zo (meer) van JB, JB's, 1D enz.
    xPattinson moet mij kiezen omdat:
    Ik vind het ontzettend leuk om te schrijven. Ik kan mijn gevoelens in mijn verhalen leggen en ik kan er mijn Nederlands beter mee maken. Ik heb straks examen en moet een goed stuk schrijven. Zo kan ik goed leren voor het goed te brengen. Ook vind ik het leuk om samen te schrijven, want wat is er leuker dan meerdere ideeën voor een verhaal?
    Schrijven is iets wat ik doe voor mijn plezier, ik vind het leuk en het is ontspannend voor mij. Het enige minpuntje is dat ik dislektie heb en dus wat meer spellingsfouten kan maken. Maar dat haalt Word er al uit voor mij :P
    Mijn schrijfstijl: Ik schrijf in word 2 pagina's op Arial, lettergrote 10. Ik maak een soort Alinea indeling en zet tussen '...' de gesproken tekst. Denkbeeldige tekst is schuin. Iets spottends, sarcastisch tussen 2 haakjes "...".
    Mocht je wat willen zien? I need You Tom Parker, We know that we'll get you to | Nathan J. Sykes & Tom A. Parker Zijn twee voorbeelden van mijn schrijfstijl die ik het meest leuke vind en interessantste vind.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 9:26 ]


    Yongguk & Daehyun <33