• Ja, ik heb dus besloten mijn wedstrijd te stoppen.
    Ik heb gewaarschuwd dat als er zich nog één iemand uit zou schrijven, dit zou gebeuren. Verder zijn er nog die niet ingediend hebben zonder te verwittigen en ik ben het meer dan beu. Ik stop er namelijk ook mijn tijd in maar daar wordt door velen geen rekening mee gehouden.
    (Nog een keer, dit is niet voor de mensen die zich met een grondige reden hebben uitgeschreven.)

    Ik ga wel nog een winnaar aankondigen van degenen die de tweede opdracht ingediend hebben (dus wie uitstel had kan dit nog steeds). Dan hebben degenen die zich wel ingezet hebben dit niet voor niks gedaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    D: Jammer...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    inderdaad jammer! Maar zo erg is het toch niet met minder mensen??


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nee, maar als ze zich zo blijven uitschrijven of "vergeten" in te dienen, haal ik toch de vijf voorziene ronden niet dus dan stop ik er ook geen tijd meer in.
    In de loop van volgende week komen de punten van de eerste en waarschijnlijk tweede ronde online en dan maak ik daar een gemiddelde van. Wie dan de hoogste punten heeft is de winnaar en krijgt alsnog de beloofde prijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Okee, wel jammer.. Twas een leuke wedstrijd.. :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mag ik ook even, ik vind het namelijk heel irritant dat de laatste tijd heel veel wedstrijden worden sto.gezet. Voornamelijk leuke wedstrijden, dit vooral omdat mensen niet inleveren en dergelijke, maar ik heb zoiets, voordat je je inschrijft bij zo'n wedstrijd, houd je daar toch wel rekening mee.. Ik geef het altijd van de te voren aan, maar dan nog, het is en blijft irritant. Enfin, nu heb ik even iets heel anders om me druk om te maken, namelijk de laatste letter in het woord sto. en mijn enter doen het niet o. mijn toetsenbord. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik sta volledig achter je.
    Als je niet tegen slechte commentaar kan, of slecht ben met deadlines, doe dan niet mee...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik geef je volledig gelijk ja (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat ook al eens gedaan. Het is niet prettig als organisator om maar 2 inzendingen ofzo te krijgen. Ik heb die dan ook vergoed, maar mijn wedstrijd gewoon stil gelegd. Ik heb ook wel eens niet ingediend, maar dan laat ik dat wel weten, sommige doen gewoon alsof je niet bestaat en dat je waarschuwingen lucht zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, ik geef je gelijk! Ik kies er echter niet voor om nog de opdracht in te leveren, ik voel me nog steeds niet echt lekker =P Het was een leuke wedstrijd iig!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    -> Doe dit vervolg even in je eigen wedstrijdtopic en maak geen nieuw topic. Slotje.


    I am an idiot, I move.