• Yellow people,
    gisteren heb ik dus zogezegd naar de verkeerde sam een sms gestuurd, gewoon om wat te sturen naar mijn crush. We hebben héél eventjes gesmst, maar ik heb niet meer geantwoord omdat ik niet weet wat zeggen. Wat kan je in hemelsnaam zeggen tegen een jongen die je niet kent? Help gevraagd^^


    Edit; het gesprek.
    ik: 'Auhnee! ik kan morgen niet, want der is iemand jarig, andere keer?'
    hij: 'Wuh? Wadde?'
    ik: 'Jaa, we gingen toch weg met saar? Maar zij is ziek en ik zit met een jarige, dus dat gaat niet door.'
    hij: 'wie ben jij, aub?'
    ik: 'Mieke. Maar ik zit blijkbaar bij de verkeerde sam.'
    hij: 'ee, ben jij een mieke de zus van (..)?'
    ik: 'Jaa, maar ken jij charline? Ze heeft mijn oude gsm geleend en vermits de lader van mijn gsm kapot is, gebruik ik deze weer. ze is u nummer blijkbaar vergeten te verwijderen. Maar, welke sam ben je? Die met zijn rosachtig haar?'
    hij: 'nee =p met bruin haar =p'
    en toen wist ik niet meer wat zeggen, maar als ik niet antwoord, denkt hij vast dat ik niet geïnteresseerd ben, en dat ben ik dus wel..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik zou zeggen dah het nr de verkeerde persoon is gestuurd ;)


    love is dead and dead is love

    vond hij het niet vreemd dat je zijn gsm nummer hebt als je hem niet kent ? xd'


    PoisonTrash on camera

    euh gewoon onzin uitslaan en van al diene sh*t


    LaïsProduction.

    nouja ligt er aan wat hij tegen jou zegt:P
    maar je kan het spelletje meespelen, maar je kan ook gewoon negerel(lekker hard en grof)ma je kan ook gewoon over een heel ander onderwerp beginne:P

    k hoop da je dr wat aan hebt,...

    ik zou zeggen dah het nr de verkeerde persoon is gestuurd ;)

    dat is al gezegd.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    vond hij het niet vreemd dat je zijn gsm nummer hebt als je hem niet kent ? xd'


    dat heb ik hem al uitgelegd. Een vriendin had mijn oude gsm geleend, en toen ik hem terugkreeg stond zijn nummer er nog in. Die vriendin kent hem.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik zal eventjes zeggen wat er gestuurd is:

    ik: 'Auhnee! ik kan morgen niet, want der is iemand jarig, andere keer?'
    hij: 'Wuh? Wadde?'
    ik: 'Jaa, we gingen toch weg met saar? Maar zij is ziek en ik zit met een jarige.'hij: 'wie ben jij, aub?'
    ik: 'Mieke. Maar ik zit blijkbaar bij de verkeerde sam.'
    hij: 'ee, ben jij een mieke de zus van (..)?'
    ik: 'Jaa, maar ken jij charline? Ze heeft mijn oude gsm geleend en vermits de lader van mijn gsm kapot is, gebruik ik deze weer. ze is u nummer blijkbaar vergeten te verwijderen. Maar, welke sam ben je? Die met zijn rosachtig haar?'
    hij: 'nee =p met bruin haar =p'
    en toen wist ik niet meer wat zeggen, maar als ik niet antwoord, denkt hij vast dat ik niet geïnteresseerd ben, en dat ben ik dus wel..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik zal eventjes zeggen wat er gestuurd is:

    ik: 'Auhnee! ik kan morgen niet, want der is iemand jarig, andere keer?'
    hij: 'Wuh? Wadde?'
    ik: 'Jaa, we gingen toch weg met saar? Maar zij is ziek en ik zit met een jarige.'hij: 'wie ben jij, aub?'
    ik: 'Mieke. Maar ik zit blijkbaar bij de verkeerde sam.'
    hij: 'ee, ben jij een mieke de zus van (..)?'
    ik: 'Jaa, maar ken jij charline? Ze heeft mijn oude gsm geleend en vermits de lader van mijn gsm kapot is, gebruik ik deze weer. ze is u nummer blijkbaar vergeten te verwijderen. Maar, welke sam ben je? Die met zijn rosachtig haar?'
    hij: 'nee =p met bruin haar =p'
    en toen wist ik niet meer wat zeggen, maar als ik niet antwoord, denkt hij vast dat ik niet geïnteresseerd ben, en dat ben ik dus wel..

    je kan vragen waar hij op school zit, of hij een vriendin heeft, of hij eens wil afspreken enz.


    LaïsProduction.

    (...)
    je kan vragen waar hij op school zit, of hij een vriendin heeft, of hij eens wil afspreken enz.


    hij zit bij mij op school ^^
    afspreken is nogal snel, niet? vermits ik hem totaal niet ken. En vragen achter zijn vriendin is ook zo..direct.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    hij zit bij mij op school ^^
    afspreken is nogal snel, niet? vermits ik hem totaal niet ken. En vragen achter zijn vriendin is ook zo..direct.

    dan ga je toch een naar hem op school over van alles en nog wat praten. oooh ik weet het wat zijn favoriete muziek is enz. en naar welke festivals hij gaat enz.


    LaïsProduction.

    vraag naar zijn hobby's of whatever


    Goodluck !(flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    nea.. zeg iets van..
    sorry.. als ik je stoorde..
    Wat ben je eigenlijk aan het doen?
    HAHAHAA X'D
    die is echt vet slecht x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wauw,

    Dat zou juist net iets voor my zijn O_o

    Blooper O_o

    xox


    I'm locked away inside this grave