• Ik weet het allemaal even niet meer hoor. Zoals ik in vorige topics al zei toonde mij crush interesse in mij. We zijn dus lekker op stap geweest hebben het gezellig gehad , hij heeft z'n arm om mijn zij geslagen en zo liepen we lekker op een feest. Alles goed en wel de 2 volgende dagen nog gezellig gekletst. En nu .. nu praat hij al een paar dagen niet tegen mij. Ik dacht echt dat hij intresse in me had , hij liet het ook zo blijken. Ik snap het echt niet. Ik weet nu niet of ik iets verkeerds gedaan heb of...
    Voor dat we samen uit geweest waren deed hij dit ook soms niks van zich laten weten , maar dan reageerde hij wel als ik iets tegen hem zei. Maar dat doet hij nu niet... En je kan zeggen van vergeet hem .. Hij speelt met je gevoelens. Maar ik voel me zo goed bij hem. Hij is de 1ste persoon waar ik ECHT iets voor voel. Niet als zoiets doms omdat hij gewoon knap is ofzo...
    Nu zt ik te denken of ik hem een brief of mail zou sturen met erin wat ik voor hem voel.. Want ik heb toch niks meer te verliezen... Zou ik het doen of niet?
    En als ik het doe , hoe moet ik dan beginnen?
    Ik ga het hem niet persoonlijk zeggen want dan ga ik hoe dan ook in tranen uitbarsten...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    als ik jou was zou ik gewoon een bericht naar hem sturen om een nieuwe afspraak te maken. als hij binnen een week niet reageert weet je genoeg. of je loopt gewoon even langs zijn huis?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    als ik jou was zou ik gewoon een bericht naar hem sturen om een nieuwe afspraak te maken. als hij binnen een week niet reageert weet je genoeg. of je loopt gewoon even langs zijn huis?


    Hij woont 5 dorpen verder op.

    Maar dat andere is best wel een goed idee.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:31 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey