• Meisjes met sokken mogen ook, maar ik wil liever die van de jongens weten.

    Hoe zien jullie sokken eruit?

    Want van de jongens die ik ken[Buiten me broertje en neefjes om] is er geen één die leuke sokken heeft.. Alleen maar van die saaie in één kleur o-O.

    Dus vertel.. Hoe zien jullie sokken eruit?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vader en broer dragen Simpsons sokken.


    Your make-up is terrible

    ik heb nu groene sokken aan.(meisje) m'n broertje heeft hereveen sokken...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Onderandere witte sokken, witte sokken met strepen, gestreepte sokken, sokken met een vlinder erop, blauwe sokken met witte stippen. Ghe. Mijn broers en vader dragen sportsokken.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Assassin schreef:
    Mijn vader en broer dragen Simpsons sokken.


    jou vader en broer zijn hip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn papa heeft van die dikke grijze. Alleen die. En soms zit er variatie in qua gaten dat er in zit. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb alleen maar zwarte sokken.. xD that's it.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn vader draagt de sokken die wij voor hem kopen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn vader heeft witte sokken, altijd :P
    Mijn beste vriend wit of grijs
    Mijn broertje Zwart of met Donald duck erop xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn neef doet expres roze sokken met hartjes aan om zijn moeder en zus te pesten :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn vader draagt van die geitenwollen sokken die je gratis bij werkschoenen krijgt, en mijn neef heeft er altijd iets doms op staan zoals autootjes of treintjes of vliegtuigjes of iets dergelijks. x)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn moeder koopt de sokken van mijn stiefvader x'D Ze zijn wel allemaal donker en saai, maar ze zitten lekker :Y) -steelt ze vaak-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Alle jongens die ik ken dragen zwarte sokken (: o.a. mn pa en m'n vriend


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Van die zwarte, of van die thermosokken. En die draag ik ook heel vaak, want ze zijn ontzettend lekker warm 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn vader draagt - het hele jaar door - zwarte kniekousen. Mijn vriendje draagt ze in alle kleuren van de regenboog, behalve die witte sportsokken, omdat ik die er vies uit vind zien.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yoda schreef:
    Mijn moeder koopt de sokken van mijn stiefvader x'D Ze zijn wel allemaal donker en saai, maar ze zitten lekker :Y) -steelt ze vaak-


    Owja, al zijn eigen kleren waren op verdachte wijze verdwenen uit zijn kast (cat)
    Ik vind dat hij als wraak jouw jurkjes aan mag trekken :Y)


    Ik heb zwarte sokken, witte sokken, zwart met witte sokken, grijze sokken, en een stel sokken met Rainbow Dash erop :Y)


    quidquid excusatio prandium pro