• Meisjes met sokken mogen ook, maar ik wil liever die van de jongens weten.

    Hoe zien jullie sokken eruit?

    Want van de jongens die ik ken[Buiten me broertje en neefjes om] is er geen één die leuke sokken heeft.. Alleen maar van die saaie in één kleur o-O.

    Dus vertel.. Hoe zien jullie sokken eruit?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik doe vaak de sokken van mijn vader en broertje aan. Mijn pa maakt het niet uit, maar hij heeft een hekel aan roze dus... Hij draagt vaak van die dikke die zijn voeten warm houden. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn sokken zijn meestal saai. Maar ik had gisteren een paar met gekleurde dikke streepje aan. En ik heb knalroze voetbalsokken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn broertje draagt zwarte sokken of donker blauwe haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn pa heeft trouwens playboy sokken :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zwart/wit.
    En ik heb een aantal paar met patroontjes erop, maar ik vind dat altijd zo lelijk als je ze kan zien, als je sneakers aan hebt ofzo :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zwart en dan met grijs en gele lijnen bij de hielen.

    Fluorescent schreef:
    Zwart/wit.
    En ik heb een aantal paar met patroontjes erop, maar ik vind dat altijd zo lelijk als je ze kan zien, als je sneakers aan hebt ofzo :')


    en daarom heb ik altijd van die lage sokken aan ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    haha, nou, ik draag zelf zwarte sokken met een gekleurd randje (verschillende) van de H&M hehe. Verder dragen de meeste mensen die ik ken zwarte sokken. ;w


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn vader draagt van die vieze, lelijke sportsokken (cat)
    Mijn broertje simpele witte of zwarte, vrij normaal.

    Ik draag kleurtjes ;D


    Destroy what destroys you.

    Heel simpel zwart :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn broer heeft zwarte, grijze en roze sokken, mijn vader heeft sokken met gekleurde golfjes of tekenfilmfiguren en ik heb van alles wat ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    streepjes, bolletjes, sterretjes,... bij H&M kun je er leuke kopen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vrijwel altijd witte sokken. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Zolang ze geen lange witte sokken in sandalen dragen, kan t me niet zoveel schelen welke kleur sokken jongens aanhebben:Y):D


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Ik ken toch een hoop jongens die sokken met figuren en strepen en dergelijke dragen. Wel geen felle kleuren maar toch ook niet saai in één kleur.