Zoals de titel zegt.
Mijn favoriete artiest is INFINITE. Een Zuid-Koreaans groep die in 2010 voor het eerst van zich liet horen. Infinite bestaat uit 7 jongens (Sunggyu, Dongwoo, Woohyun, Hoya, Sungyeol, L (Myungsoo (L is afgeleid van Death Note)) en Sungjong) en ze zijn van 18 tot 22 jaar oud.
Zij zijn mijn favoriete artiest(en) omdat ze allemaal heel verschillend zijn qua karakter, hardwerkend, maar uiteindelijk een groep gestoorden bij elkaar. Vocaal zijn ze goed en met een paar moeilijke choreografiën halen ze nog steeds hun noten. Na 1 album, 1 repackage, 2 EPs, 1 single album en 2 digital single albums hebben ze nog steeds geen lied gemaakt die ik niet leuk vind.
Ook al heb ik inmiddels al een aantal Zuid-Koreaanse groepen live gezien, waaronder twee andere favorieten, SHINee en U-KISS, heb ik INFINITE jammergenoeg nog niet live gezien.
Lol, een heel werkstuk.. um.
How about you?
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Ik bewonder haar lyrics. Ze schrijft geen hits. Ze schrijft over het leven, haar eigen ervaringen. Ze kijkt om zich heen, ze heeft een kijk op de wereld. Voor alles wat ik voel, heeft Avril wel een liedje waarin ik me dan ook heel goed herken. Voor een vrolijk gevoel, een kut gevoel, liefdesverdriet, verliefdheid, eenzaamheid, gewoon alles. Ik groei ermee op. Ik word er volwassen mee. Ik heb veel aan het songs om leuke, maar ook moeilijke tijden te doorstaan. Daarnaast bewonder ik Avril omdat ze doet waar ze zin in heeft. Ze kleedt zich zoals ze zelf wil en trekt zich niks van andere mensen aan. Ze doet gewoon waar ze zich goed bij voelt, no matter what the rest of the world says. Daar heb ik zoveel respect voor. Ik heb niet echt een favoriete nummer. Ik vind alles gewoon heel erg goed. Ik denk dat ik Darlin' de mooiste vind. Omdat ze die schreef toen ze pas 14 jaar oud was, ze zag de wereld en keek om zich heen. Het heeft gewoon een hele mooi betekenis, en uiteraard herken ik me erin. Avril is geweldig. Ze is niet zoals alle andere artiesten, zoals Lady Gaga en Rihanna, allemaal half naakt op het podium. Avril treed lekker op in een lekker zittend shirt van haar eigen kledinglijn en haar jeans. Beter kan niet. Ze is zichzelf en doet zich niet anders voor.