• Zoals de titel zegt.


    Mijn favoriete artiest is INFINITE. Een Zuid-Koreaans groep die in 2010 voor het eerst van zich liet horen. Infinite bestaat uit 7 jongens (Sunggyu, Dongwoo, Woohyun, Hoya, Sungyeol, L (Myungsoo (L is afgeleid van Death Note)) en Sungjong) en ze zijn van 18 tot 22 jaar oud.
    Zij zijn mijn favoriete artiest(en) omdat ze allemaal heel verschillend zijn qua karakter, hardwerkend, maar uiteindelijk een groep gestoorden bij elkaar. Vocaal zijn ze goed en met een paar moeilijke choreografiën halen ze nog steeds hun noten. Na 1 album, 1 repackage, 2 EPs, 1 single album en 2 digital single albums hebben ze nog steeds geen lied gemaakt die ik niet leuk vind.
    Ook al heb ik inmiddels al een aantal Zuid-Koreaanse groepen live gezien, waaronder twee andere favorieten, SHINee en U-KISS, heb ik INFINITE jammergenoeg nog niet live gezien.
    Lol, een heel werkstuk.. um.


    How about you?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn favoriete artiest is Only Seven Left. Een Nederlandse band die in 2005 van zich liet horen. OSL bestaat uit vijf jongens (Bram, Jochem, Hinne, Roderick en Bjørgen), en ze zijn van 18 tot 27 jaar oud.
    Zij zijn mijn favoriete artiest(en) omdat ze hard hebben gewerkt om te krijgen wat ze wilde, en het nu daadwerkelijk hebben. Dat, ookal hebben ze nu een derde zanger, ze niet iets hebben van: laat maar dan.
    Ze hebben twee albums uit gebracht, en ik vindt ieder nummer van hen apart geweldig. Ze zijn een groep die perfect bij elkaar past, wat er ook bij gebeurd.
    Ik ken ze al sinds het begin, ik heb met Hinne vroeger in een volleybalteam gezeten, dus vandaar. Ze zingen nummers die recht uit mijn dagboek lijken te komen, en hun muziek helpt mij gewoon heeeeel erg goed.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Eh, ik heb er meerdere.
    Ten eerste: Christina Aguilera. Zijn heeft gewoon een geweldige stem en daarbij schrijft ze ook nog eens geweldige liedjes. Ik ben aangestoken door mijn zus en ik luister gewoon altijd wel naar al haar liedjes, omdat ik ze altijd wel leuk vinden.

    Within Temptation. Ik heb Mother Earth ooit gekregen toen ik acht was ofzo. Ik heb ze toen helemaal grijsgedraaid, alleen na een tijdje was ik de cd kwijt, dus ik luisterde niet echt meer naar ze.
    Een aantal jaar geleden hoorde ik ze ineens weer en toen heb ik alle albums meteen gedownload. Ik ben gewoon sinds dat ik klein was fan van ze en dat zal nooit meer verdwijnen.

    En dan nog bond. Daar heb ik ook al een topic over gemaakt...
    Hehe beetje veel lulverhaal ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb Nightwish eigenlijk als mijn all time favorite band genoemd, maar nu is het erg tossen tussen hen en Infected Mushroom. Wel vet dat een van die banddudes zichzelf L noemt :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muse en Coldplay delen mijn eerste plek, beiden geven ze me inspiratie en ik vind herkenning in hun muziek. Plus, ze hebben een heel eigen genre en vooral Matt Bellamy zie ik echt als een held.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn favoriete band is All Time Low. Ze maken awsome muziek en ze zijn ook knap. Jack Barakat[Lead gitarist] is ook echt mijn held geworden omdat hij gewoon super is!
    Toen ik 11 was luisterde ik al naar hun muziek op tv, maar heb ze verder nooit opgezocht. Toen kwam ik ze een keer tegen op youtube en ik was gelijk verkocht, ook omdat ik ze van 'vroeger' al kende.
    Ze zijn een tijdje bekend geweest met;
    All Time Low-lost in stereo


    I don't have the guts to fly away from this hell...

    McFLY, omdat het geweldige personen zijn, ze al heel veel bereikt hebben met de band en omdat de liedjes leuk blijven (vind ik) ook al heb ik ze al duizend keer gehoord.


    As travars

    Mijn favoriete artiest is Queen, waarom? Omdat het Queen is, een van de beste, zo niet de beste, en bekendste bands ter wereld. Dat is niet voor niets zo.
    Maar waarom ik ze vooral zo goed vind omdat het 4 geweldige muzikante zijn, iedere van hun heeft ik weet niet hoeveel top 1 hits geschreven, ze zijn allemaal meesters op het instrumenten die ze bespelen. Ze kunnen alle 4 zingen, en nog goed ook. Ze kunnen een show geven zonder ook maar iets anders dan hun zelf en wat lichten. Ze hebben de meest geweldige en muzikale muziek geschreven(zoals Bohemian Rhapsody).
    Freddie was de beste frontman en zanger alle tijden. Roger is de beste drummer die ik ken. Brian heeft een paar van de beste solo's geschreven en gespeeld. En John, ondanks dat hij altijd de kalme is, dan nog geeft hij een hell of een show, omdat hij zo kalm is. Ieder heeft zijn eigen charme, en boy wat een charme hadden ze. Niemand stelt zichzelf boven de ander, zoals je heel vaak ziet.
    Maar boven al, ze maken me aan het lachen, ze maken me aan het huilen. Je hoort alles wat ze met mekaar deelde, je hoort hun plezier en verdriet. En vaak nog op het zelfde moment ook. Ik ben er mee opgegroeid. Een van de beste dingen die mij moeder me heeft geleerd is Queen. Ze waren langen bij elkaar de de meeste huwelijke. En ik weet zeker dat als Freddie niet overleden was, ze nu nog steeds zo groots zouden zijn als in de jaren 70/80/90, waarschijnlijk nog grootser.

    Ze zijn de Queen van rock, Freddie had geen betere naam kunnen bedenken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 0:38 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Avril Lavigne, omdat zij een aparte stem heeft. Niet te overdreven, niet slecht, niet goed. Gewoon mooi :) Ik bewonder haar lyrics. Ze schrijft geen hits. Ze schrijft over het leven, haar eigen ervaringen. Ze kijkt om zich heen, ze heeft een kijk op de wereld. Voor alles wat ik voel, heeft Avril wel een liedje waarin ik me dan ook heel goed herken. Voor een vrolijk gevoel, een kut gevoel, liefdesverdriet, verliefdheid, eenzaamheid, gewoon alles. Ik groei ermee op. Ik word er volwassen mee. Ik heb veel aan het songs om leuke, maar ook moeilijke tijden te doorstaan. Daarnaast bewonder ik Avril omdat ze doet waar ze zin in heeft. Ze kleedt zich zoals ze zelf wil en trekt zich niks van andere mensen aan. Ze doet gewoon waar ze zich goed bij voelt, no matter what the rest of the world says. Daar heb ik zoveel respect voor. Ik heb niet echt een favoriete nummer. Ik vind alles gewoon heel erg goed. Ik denk dat ik Darlin' de mooiste vind. Omdat ze die schreef toen ze pas 14 jaar oud was, ze zag de wereld en keek om zich heen. Het heeft gewoon een hele mooi betekenis, en uiteraard herken ik me erin. Avril is geweldig. Ze is niet zoals alle andere artiesten, zoals Lady Gaga en Rihanna, allemaal half naakt op het podium. Avril treed lekker op in een lekker zittend shirt van haar eigen kledinglijn en haar jeans. Beter kan niet. Ze is zichzelf en doet zich niet anders voor. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik moet toch zeggen: One Direction. Maar niet op de manier waar iedereen over schrijft. Ik heb een keer een plaatje gevonden op Weheartit waar op stond: "You'd rather be one of their bestfriends than their lovers." en dat klopt wel voor mij. Het klinkt raar, maar ik ben niet zo'n fan die helemaal tot over zijn over verliefd is. (:
    En ik vind Beyoncé, Lady GaGa, Coldplay en bands als ACDC, Guns 'N' Roses en The Rolling Stones nog steeds goed. (:


    Not all those who wander are lost.

    Meerdere, ik houd van Muse, hun muziek is echt gewoon geweldig en Matt Bellamy is echt hero. En hun muziek, die teksten, zijn zo inspiratie vol. En het schijnen ook nog heel erg goede perfomers te zijn. Ik ben ze gaan luisteren omdat een van hun nummers in de eerste Twilight film zat, nouja, Stephenie Meyer is gek van Muse. Maar daardoor ben ik een beetje naar ze gaan luisteren, maar ook door mijn zus, omdat zij al echt enorm fan van ze is en al twee keer live heeft gezien.

    Ehm, ik vind Bruno Mars ook te gek. Ik ben echt heel erg fan van hem, ik heb hem op zijn concert live gezien. Ik weet niet waarom ik dan zo fan van hem ben, hij heeft gewoon goede nummers en zijn stem is écht heel erg goed. Maar het was eigenlijk mijn vriendin die er echt voor gezorgd heeft dat ik naar hem ben gaan luisteren.

    All Time Low, tsja, ik weet niet waarom ik van hen ineens ben fan geworden. Ik vond een paar nummers van ze leuk, ik heb voor sinterklaas 2010 hun album gevraagd omdat ik eigenlijk gewoon niets beters wist. Ik heb toen heel lang non stop naar ze geluisterd en toen zag ik ze live op Pinkpop 2011, en dat was wel een beetje het punt dat ik echt fan ben geworden. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb er meerdere =3

    U2: Ze zijn gewoon een van de beste bands in de wereld. ze hebben veel liedjes gemaakt waar er zeker een aantal tussen zit die je leuk vind. Ik vind ze allemaal leuk. Het mogen dan wel oude mannen zijn die een instrument kunnen bespelen, maar dat maakt me geen reed uit. Ze zijn in 1976 begonnen met spelen en hebben er hard aan gewerkt om wereld beroemd te worden. Bono (Paul David Hewson) is de zanger, The Edge (David Howell Evans) bespeeld de gitaar, piano en is 2de zanger, Adam Clayton is de bassist en Larry Mullen jr. is drummer.

    Coldplay: Coldplay is gewoon een mega super band die echt leuke liedjes maakt die net als U2 iedereen wel leuk kan vinden, in ieder geval sommige. Coldplay bestaat uit Chris Martin de zanger, Jony Buckland als gitarist, Will Champion de drummer en Guy Berryman alias sexieste basspeler in de wereld als bassist Ik vind ze niet allemaal leuk, maar zeker 9 10de vind ik wel leuk. Coldplay is de band met de sexieste bas-gitarist Guy Berryman (flower)
    Ze hebben sinds 1996 er hard aan gewerkt om nummer 1 hits te scoren en ze staan samen met U2 altijd wel in de top 20 van de top 2000 =D

    Adele: Ze is echt geweldig. Maakt heerlijke nummers en heeft sinds dat ze in 2008 doorbrak veel goeie nummers gemaakt en is live niet normaal goed. Ik weet niet veel te vertellen over deze Britse zangeres. Maar ze is gewoon in een woord: GENIAAL!

    Ik kan gewoon niet wachten als er ooit eens een concert is dat Adele in het voorprogramma zit, U2 het hoofdprogramma is en Coldplay voor de muziek verzorgd voor de after party die erg lang duurt omdat ik Guy ontvoer =D


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Nou ik vind Girls' Generation echt gewoon goed. Ze kunnen live zingen en ze werken gewoon keihard. Je merkt aan hun optredens dat er echt hard aan gewerkt is. Ze hebben passie voor hun werk en fans. Als ze ziek zijn treden ze gewoon op en als ze moe zijn maken ze nog veel tijd vrij voor hun fans. Ook vind ik het goed dat je merkt dat ze down to earth en menselijk zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Freddie Mercury is gewoon mijn rolmodel, voorbeeld, held en altijd mijn steun geweest. Ik denk dat ik dat al vaak genoeg heb gezegd en uitgelegd.


    ars moriendi

    WhiteQueen schreef:
    Mijn favoriete artiest is Queen, waarom? Omdat het Queen is, een van de beste, zo niet de beste, en bekendste bands ter wereld. Dat is niet voor niets zo.
    Maar waarom ik ze vooral zo goed vind omdat het 4 geweldige muzikante zijn, iedere van hun heeft ik weet niet hoeveel top 1 hits geschreven, ze zijn allemaal meesters op het instrumenten die ze bespelen. Ze kunnen alle 4 zingen, en nog goed ook. Ze kunnen een show geven zonder ook maar iets anders dan hun zelf en wat lichten. Ze hebben de meest geweldige en muzikale muziek geschreven(zoals Bohemian Rhapsody).
    Freddie was de beste frontman en zanger alle tijden. Roger is de beste drummer die ik ken. Brian heeft een paar van de beste solo's geschreven en gespeeld. En John, ondanks dat hij altijd de kalme is, dan nog geeft hij een hell of een show, omdat hij zo kalm is. Ieder heeft zijn eigen charme, en boy wat een charme hadden ze. Niemand stelt zichzelf boven de ander, zoals je heel vaak ziet.
    Maar boven al, ze maken me aan het lachen, ze maken me aan het huilen. Je hoort alles wat ze met mekaar deelde, je hoort hun plezier en verdriet. En vaak nog op het zelfde moment ook. Ik ben er mee opgegroeid. Een van de beste dingen die mij moeder me heeft geleerd is Queen. Ze waren langen bij elkaar de de meeste huwelijke. En ik weet zeker dat als Freddie niet overleden was, ze nu nog steeds zo groots zouden zijn als in de jaren 70/80/90, waarschijnlijk nog grootser.

    Ze zijn de Queen van rock, Freddie had geen betere naam kunnen bedenken.

    Marry me. (krul)


    ars moriendi

    Omdat het kan.


    -