• -beetje een stomme titel maar who cares-

    Ik ben dus tja hoe ga je het noemen... Bezig met een jongen. We zoenen veel enzo en hij komt heel vaak langs. Maar ik ben niet zeker ervan of hij mij leuk vind. Hij heeft wel gevraagd of ik een keertje bij hem kom eten en we praten echt 24/7 maar ik ben er niet zeker van of hij me echt leuk vind. Hij glimlacht ook de hele tijd als hij bij me is en houd me altijd stevig vast. Ook noemt tie me heel soms schat.
    Maar ik weet het gewoon niet zo goed...

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 19:28 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Vraag het hem.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Kirito schreef:
    Vraag het hem.

    Hij zegt wel vaak dat ik een heel leuk meisje ben en dat ik schattig ben. Vragen durf ik niet zo goed

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 19:30 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jullie zoenen, maar je weet niet of hij je leuk vindt. Maar een zoen is toch een gebaar van liefde dat je elkaar wel leuk vindt? Of is de hele definitie van een zoen veranderd? Ik bedoel, ik ga niet iemand zoenen waar ik niet zeker van weet dat (in mijn geval) zij me leuk vindt. Als je iemand zoent dan vind jij diegene toch leuk en die andere jou toch ook? Anders zoenen jullie toch niet? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het lijkt mij vrij duidelijk dat hij je leuk vind, maar als je niet zeker bent: Vraag het hem.


    You are beautiful, you are love.

    Wij kunnen zijn gedachten niet lezen, vraag het hem zelf. (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Altijd vragen, want als je het niet vraagt kom je er niet achter.

    Ik doe zulke dingen enkel bij iemand als ik diegene leuk vind.
    Als je niet zeker bent, zou ik het gewoon vragen.


    Take me to wonderland

    Ik zou het hem gewoon vragen of hij je leuk vindt. Dat is echt de enige manier om zeker te zijn of hij je leuk vindt. Tenzij hij het een keertje tegen je zou zeggen.


    I still think of the guitar bible.

    Folklore schreef:
    Het lijkt mij vrij duidelijk dat hij je leuk vind, maar als je niet zeker bent: Vraag het hem.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Zoals al gezegd is; je moet het hem gewoon vragen. Wat heb je nou te verliezen?


    Bad decisions make good stories.

    Destined schreef:
    Jullie zoenen, maar je weet niet of hij je leuk vindt. Maar een zoen is toch een gebaar van liefde dat je elkaar wel leuk vindt? Of is de hele definitie van een zoen veranderd? Ik bedoel, ik ga niet iemand zoenen waar ik niet zeker van weet dat (in mijn geval) zij hij me leuk vindt. Als je iemand zoent dan vind jij diegene toch leuk en die andere jou toch ook? Anders zoenen jullie toch niet? :P


    Inspiration can hit you any time

    Vraag het aan hem.(;


    •*• Lululu •*•

    In mijn simpele wereld vindt hij je echt wel leuk, want anders zou hij je niet zoenen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nee.


    Kom óp. Dat is toch duidelijk? Sinds wanneer zoen je zonder betekenis en shizz?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 13:27 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Capricious schreef:
    In mijn simpele wereld vindt hij je echt wel leuk, want anders zou hij je niet zoenen. (krul)


    Exactly


    26 - 02 - '16