• Ik wil/mag voor m'n 17e verjaardag een tattoo, en ben erg bezig met wat ik wil. Er zijn er twee die ik sowieso wil (vogeltjes op m'n rug) maar ik denk dat ik begin met een tekst op mijn pols.

    Alleen wil ik de tekst "No lies, just love". En die kan ik alleen maar zo vinden:


    Op twee polsen, en ik wil het op de "binnenkant" van mijn onderarm in de lengte. Dus dan zo, alleen dan met mijn tekst :')

    Maar omdat ik daar niks van kan vinden, vroeg ik me af of er hier toevallig iemand is die dit heeft of er wel toevallig een foto van op haar computer heeft?
    Want ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit eruit ziet, gewoon voor het idee (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik denk niet dat veel mensen dat zullen hebben, maar ik vind het wel heel leuk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    ik denk niet dat veel mensen dat zullen hebben, maar ik vind het wel heel leuk.

    Ja, ik dacht ook niet dat die kans groot was. Aan de ene kant wel mooi: is het origineel (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Height schreef:
    Maar omdat ik daar niks van kan vinden, vroeg ik me af of er hier toevallig iemand is die dit heeft of er wel toevallig een foto van op haar computer heeft?
    Want ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dit eruit ziet, gewoon voor het idee (:


    Als niemand daar iets van heeft, kan niemand daar dan een cover van maken ofzo?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)

    Als niemand daar iets van heeft, kan niemand daar dan een cover van maken ofzo?

    Ja dat zou ook kunnen ;D


    "Do you believe monsters are born or made?"