• Ja, het is alweer een maandje voorbij, dus ik wilde een nieuwe username :Y) Het is Usui (U-su-i) geworden. Van Usui Takumi uit de anime Kaichou wa Maid-Sama.

    (the blond one)


    Eigenlijk wilde ik een andere naam, namelijk Igirisu. Uit de anime Hetalia: Axis Powers. Maar die was al bezet D: Deze anime is gebaseerd op de Tweede Wereld Oorlog (maar dan op een vrolijke manier). Igirisu is Engeland. Ik zet toch maar een plaatje van hem neer, omdat het kan :Y)


    ~Rusland - Engeland - Amerika - Frankrijk - China~

    Btw. Ik was Shiku.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:20 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    omg is die Hetalia anime van dit lied
    Dat heb ik echt al de hele week in m'n hoofd en het gaat er maar niet uit ~_~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BAP schreef:
    omg is die Hetalia anime van dit lied
    Dat heb ik echt al de hele week in m'n hoofd en het gaat er maar niet uit ~_~

    Yep. I love it :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Geen Disney? (no_chears)
    Nee, grapje. Ik ken het niet, but it sounds interesting. ^^

    Ik moet eigenlijk al helemaal niet zeiken, omdat ik ook geen Disney-naam had gekozen. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Geen Disney? (no_chears)
    Nee, grapje. Ik ken het niet, but it sounds interesting. ^^

    Ik moet eigenlijk al helemaal niet zeiken, omdat ik ook geen Disney-naam had gekozen. (cat)

    Nee, geen Disney. Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen nog maar Japanse namen gehad, en dat vind ik wel leuk staan :Y)
    Kaichou wa Maid-Sama is wel een aanrader, voor als je zou willen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"