• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.

    Jongens:
    ~ Harry Styles - Sempra
    ~ Louis Tomlinson - MYxLoubear
    ~ Niall Horan - IrishNialler
    ~ Zayn Malik - Malino
    ~ Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    ~ Lynn1D - Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19
    ~ Amy66 - Skyler Isadora Thompson - 18
    ~ xSunshineee - Maddison 'Maddie' Masey Mash - 18
    ~ Malino - Savannah Adriana Montoya - 18
    ~ Romarin - Erin Jane McCain


    De leraren doe ik tussendoor. VB: Leraar huppelepup: 'Over ... uur gaan we eten, zorg dat je er bent!'
    Dat soort dingen.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(18 t/m 21):
    Uiterlijk(foto van een mens):
    Innerlijk/Persoonlijkheid:
    Extra:

    Is iets onduidelijk? Vraag maar!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Mag ik een meisje reserveren?


    16 - 09 - '17

    Ik reserveer een meisje als dat kan?


    Xxx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik denk dat ik een meisje wil reserveren, als dat mag?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daar ga ik ;3

    Naam: Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten
    Leeftijd : 19 Jaar
    Uiterlijk :

    http://images6.fanpop.com/image/photos/33500000/selena-gomez-photoshoot-2013-selena-gomez-33550209-1235-1600.jpg
    Marlotte heeft donker lang beetje krullend, stijlachtig haar. Ze heeft bruine ogen en is ongeveer 1.77 groot en slank. Ze is een beetje getint en heeft een vale huid.
    Innerlijk: Marlotte is sportief, ze voetbalt en danst. Ook basketbalt ze en is ze eigenlijk goed in alle sporten. Ze is heel vrolijk en houd ervan om met vrienden te zijn.
    Marlotte haar ouders zijn heel rijk, dat merk je al wel aan haar namen. Toch is ze niet zo heel bitchie. Wel een beetje, maar dat is elk meisje. Ze is ook erg onhandig. Bovendien, is het echt een schat van een meid, geeft heel veel om anderen. Ze is wel heel mooi en dat weet ze ook, dat is dus haar bitchie kant, ze kan goed flirten. Maar het is en blijft gewoon Marlotte. (:
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 10:56 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Naam: Skyler Isadora Thompson
    Leeftijd(18 t/m 21): 18
    Uiterlijk(foto van een mens):


    Skyler heeft van zivhzelf golverige, middellange, blonde haren. Ze heeft aan de onderkant van haar haren blauwe en roze dip dye en heeft een bril die ze niet altijd draagt want ze heeft ook lenzen. Ze heeft groenblauwe ogen. Ze is 1,66 meter lang
    Innerlijk/Persoonlijkheid: Skyler geeft niks om wat anderen van haar denken. Ze doet gewoon wat ze zelf wilt, maar ze wilt wel dat anderen haar aardig vinden. Ze kan best wild zijn waardoor ze meer met jongens omgaat dan met meisjes. Maar ze wilt er wel gewoon goed uitzien, hoe wild ze ook is. En ze is best wel behulpzaam, ze kan er niet tegen als iemand egoïstisch doet.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 17:00 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Sorry, was een tijdje naar de kapper. Ik zet jullie er allemaal bij :)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Kan ik een meisje reserveren?


    El Diablo.

    Naam: Savannah Adriana Montoya.
    Leeftijd(18 t/m 21): 18.
    Uiterlijk:


    Innerlijk/Persoonlijkheid: Savannah is een meisje dat absoluut niet over zich heen laat lopen en altijd opkomt voor zichzelf of haar vrienden. Ze heeft een grote mond en zegt altijd wat ze denkt. Ook is ze heel sportief. Savannah is soms een tikkeltje agressief, maar dan moet je het echt hebben uitgelokt. Savannah houdt van een feestje, en gaat dan ook het liefst elk weekend feesten. Savannah is echt een schatje bij haar vrienden, lief en behulpzaam. Maar zodra je haar vrienden wat aandoet is ze echt een bitch. Savannah kan soms heel druk en enthousiast zijn, maar weet wanneer ze moet stoppen. Ze is niet het slimste meisje wat je tegen zal komen, maar als het over talen gaat weet ze prima wat ze moet zeggen.
    Extra: Savannah komt uit een schatrijke, Italiaanse familie. Ze heeft 4 oudere broers. Ze is opgegroeid tussen de jongens en kan dus heel goed sporten en gamen. Ze kon het namelijk makkelijk leren van die vier. Toch is ze soms nog best meisjesachtig hoor.


    El Diablo.

    NIASLLLL NIall mine pleasee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kan ik ook nog Zayn reserveren?


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Kan ik ook nog Zayn reserveren?
    heeeey ik ging zo kijken en zie Savannah ikke kijke en ja hoor jij was hetxD(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol xd


    El Diablo.

    Invullijst:
    Naam:Niall James Horan
    Leeftijd(18 t/m 21): Niall is net een paar dagen 18
    Uiterlijk(foto van een mens):


    Niall heeft van zichzelf donkerbruin haar maar verft dit al vanaf kleins afaan naar lichblond. De onderkant is bruin en dit loopt met zijn kuifje op naar blond. Niall heeft een aparte kleur blauwe ogen en is ongeveer 1,70 m lang. Hij heeft een rustige en verlegen uitstraling maar ook vertrouwd. Hij heeft een lichte huidskleur waardoor het snel opvalt als hij moet blozen. Hij draagt graag polo's, vesten, chinno's en gympen. De kinderlijke trekjes in zijn gezicht zijn nog niet weg waardoor hij er jonger uit ziet
    Innerlijk/Persoonlijkheid: Niall komt in het begin erg onzeker over. Als je hem eenmaal kent heeft hij rustige maar ook afwisselende drukke buien waar aan hij niets kan doen. Hij kan erg volwassen zijn maar meestal is hij nog kinderlijk, zeker in een druke bui. Niall is goed opgevoed en is beleefd. Hij zal niet snel ruzie zoeken of dingen uit lokken mar als je ruzie zoekt en je maakt hem boos kan hij ook echt boos zijn. Soms vind hij het moeilijk om zich onder de mensen te bevinden, dit is een van de redenen dat hij naar het kamp is gegaan. Niall is erg emotioneel, dit zie je ook. Als je hem raakt dan zul je dat ook zien in zijn ogen. Zijn gezicht is net een open boek vooral door zijn ogen. Niall huilt ook best snel maar geeft het niet graag toe. Hij kan af en toe behoorlijk koppig zijn en eigenwijs. Niall is behulpzaam en helpt graag als het nodig is. Hij is muzikaal in gesteld zo speelt hij al zijn hele leven gitaar, hji kan piano, en drum. Ook kan Niall stiekem heel goed zingen maar hij is te onzeker over zijn stem om het veel te laten horen. Als hij met muziek bezig is trekt hij in zijn eigen wereldje in en dan merk je zijn verlegenheid niet meer. Niall is daarbij ook erg onzeker over zijn lichaam, met name over zijn buik waarvoor hij traint. Niall is iemand die graag en veel eet waardoor zijn onzekerheid toe neemt.
    Extra: Niall heeft zijn gitaar bij. HIj heeft een Iers accent want hij komt uit Ierland.Niall is vroeger gepest waardoor hij erg onzeker en soms verlegen is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik wil even zeggen dat ik morgen ochtend op vakantie ga en ik heb geen wifi ik hoop dat dat geen probleem is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam: Zayn Javadd Malik.
    Leeftijd(18 t/m 21): 20.
    Uiterlijk:



    Innerlijk/Persoonlijkheid: Zayn is iemand die op het eerste gezicht echt een badboy lijkt. Hij zit onder de tattoo's en hij rookt. Als je hem beter kent weet je dat het een lieve jongen is. Zayn deelt altijd zijn mening, ookal is het soms kwetsend. Ook is hij erg ijdel, hij haat het als hij er slecht uit ziet. Zayn heeft best veel zelfvertrouwen, maar hij is toch best verlegen soms. Hij is soms best flirty.
    Extra: /


    El Diablo.