• I LOVE YOU ALL. <3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:56 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HazzCurls schreef:
    huh je wilde toch havo gaan doen? of is dat dan op een andere school?


    jups dan ga ik naar de school waar mijn broertje op zit. Ik zit op en VMBO school (:


    What's so bad about being different?

    Ooooow ik dacht al haha (:

    ik ben nu ook gewoon met school bezig omdat ik er al 6 jaar over doe en niet nog een jaar langer erover wil doen. Als ik eindexamen doe, dat jaar wordt ik 19. Weetje hoe oud dat is dan.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben 15 alss ik mijn eind examen doe. haha c:


    What's so bad about being different?

    FABIEE weetje trouwens al van 6 april? (gers pardoel?)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    FABIEE weetje trouwens al van 6 april? (gers pardoel?)

    Nee, geen idee, ik weet nog niet of ik vrij heb met goede vrijdag, want zo niet dan ben ik 4u uit en 5u pas thuis en dan moet ik nog naar jou toe komen dus ben ik er dan echt pas heeel laat D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Nee, geen idee, ik weet nog niet of ik vrij heb met goede vrijdag, want zo niet dan ben ik 4u uit en 5u pas thuis en dan moet ik nog naar jou toe komen dus ben ik er dan echt pas heeel laat D:


    ow ja, maar wij zijn ook pas rond 6/7 uur thuis van londen


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    Ooooow ik dacht al haha (:

    ik ben nu ook gewoon met school bezig omdat ik er al 6 jaar over doe en niet nog een jaar langer erover wil doen. Als ik eindexamen doe, dat jaar wordt ik 19. Weetje hoe oud dat is dan.

    Hoezo 19, ik ben 18 als ik eindexamen doe.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HazzCurls schreef:
    Ooooow ik dacht al haha (:

    ik ben nu ook gewoon met school bezig omdat ik er al 6 jaar over doe en niet nog een jaar langer erover wil doen. Als ik eindexamen doe, dat jaar wordt ik 19. Weetje hoe oud dat is dan.
    Same here, maar bijna iedereen van school is 18 als ie examen doet :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    ow ja, maar wij zijn ook pas rond 6/7 uur thuis van londen

    ja maaar ik ben dan 5u thuis, heb dan wss de bus van 17:45 en dan nog bijna twee uur in de trein en nog met de bus dan ben ik er pas iets van 9u haha.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tumble schreef:
    (...)Same here, maar bijna iedereen van school is 18 als ie examen doet :')


    *kijkt fluitend de andere kant op* 15 (:


    What's so bad about being different?

    Tumble schreef:
    (...)Same here, maar bijna iedereen van school is 18 als ie examen doet :')

    nou bij mij niet, bij mij is het meeste ook vmbo en havo enzo D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    *kijkt fluitend de andere kant op* 15 (:

    Maar als jij na het mbo nog hbo wil gaan doen, zitten we wss wel in hetzelfde jaar :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    ja maaar ik ben dan 5u thuis, heb dan wss de bus van 17:45 en dan nog bijna twee uur in de trein en nog met de bus dan ben ik er pas iets van 9u haha.


    ow ja wij gaan ron d9 uur naar binnen haha. En rond 10 uur ofzo is hij er pas. Dus in principe zouden we jou van het station op kunnen halen. Je koffer in de auto en hoppa.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sykes schreef:
    (...)
    Maar als jij na het mbo nog hbo wil gaan doen, zitten we wss wel in hetzelfde jaar :'D


    Ik ga HAVO (dan doe ik gelijk examen met Robin) wss hierna doen en anders MBO (:


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    *kijkt fluitend de andere kant op* 15 (:
    Echt serieus, als ik geneeskunde wil gaan studeren hè, ben ik op m'n 30e klaar.... *wil hier nog niet aan denken*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.