• I LOVE YOU ALL. <3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 12:56 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ik ga HAVO (dan doe ik gelijk examen met Robin) wss hierna doen en anders MBO (:

    Dat kan ook nog (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HazzCurls schreef:
    (...)

    ow ja wij gaan ron d9 uur naar binnen haha. En rond 10 uur ofzo is hij er pas. Dus in principe zouden we jou van het station op kunnen halen. Je koffer in de auto en hoppa.

    Huh, hoe bedoel je? Dat ik dan gewoon niet eerst naar jou huis ga maar als je ouders je er naar toe brengen mijn tas dan meenemen?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Huh, hoe bedoel je? Dat ik dan gewoon niet eerst naar jou huis ga maar als je ouders je er naar toe brengen mijn tas dan meenemen?


    nou mijn pa gaat mee, dus we hebben sws een auto. Jou tas kan daar in en dan kunnen we gelijk door naar gebouw-t dat is echt dichtbij. Om half 9 gaan de deuren ook pas open


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tumble schreef:
    (...)Echt serieus, als ik geneeskunde wil gaan studeren hè, ben ik op m'n 30e klaar.... *wil hier nog niet aan denken*


    dat is dus iets dat ik niet wil. Ik vind journalistiek echt wat voor jou haha. Ik wil dat ook gaan doen denk ik.


    En lianne en ik gaan samen voor kluizenaar spelen als we tegelijk examens hebben xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    nou mijn pa gaat mee, dus we hebben sws een auto. Jou tas kan daar in en dan kunnen we gelijk door naar gebouw-t dat is echt dichtbij. Om half 9 gaan de deuren ook pas open

    Ok, ik zal eerst eens kijken hoe laat de treinen enzo gaan, en dan vragen of het mag (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ok, ik zal eerst eens kijken hoe laat de treinen enzo gaan, en dan vragen of het mag (:


    okeee, als het mag dan vraag ik het wel aan mn pa als hij thuis is (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Tumble schreef:
    (...)Echt serieus, als ik geneeskunde wil gaan studeren hè, ben ik op m'n 30e klaar.... *wil hier nog niet aan denken*

    Ik dacht eerst, dat moet best een leuke studie zijn, totdat ik zag hoe lang het zou duren, dus dacht ik, misschien is het wel leuk om verloskunde te gaan studeren dan, want dat duurt wel maar 4 jaar ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HazzCurls schreef:
    (...)

    dat is dus iets dat ik niet wil. Ik vind journalistiek echt wat voor jou haha. Ik wil dat ook gaan doen denk ik.


    En lianne en ik gaan samen voor kluizenaar spelen als we tegelijk examens hebben xd

    Hahha deal;D


    What's so bad about being different?

    HazzCurls schreef:
    (...)

    okeee, als het mag dan vraag ik het wel aan mn pa als hij thuis is (:

    Bam, ik heb net gekeken en er gaat een trein om 18:27 vanaf A'dam centraal en dan ben ik 20:28 in Bergen op Zoom (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tumble schreef:
    (...)Echt serieus, als ik geneeskunde wil gaan studeren hè, ben ik op m'n 30e klaar.... *wil hier nog niet aan denken*


    Maar... Jij kan toch niet eens horror films aan? of kan je alleen geen SAW aan? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    (...)

    Maar... Jij kan toch niet eens horror films aan? of kan je alleen geen SAW aan? x'D


    die vind ik best sterk chanou haha.

    @fabienne, ik zal het straks wel even aan mijn vader vragen!


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    die vind ik best sterk chanou haha.

    @fabienne, ik zal het straks wel even aan mijn vader vragen!


    HAHA, want het lijkt me wel dat als je Geneeskunde doet, dat je dan ook grote wonden enzo behandeld en veel met bloed moet werken? En tja, als je daar niet tegen kan... x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    (...)

    HAHA, want het lijkt me wel dat als je Geneeskunde doet, dat je dan ook grote wonden enzo behandeld en veel met bloed moet werken? En tja, als je daar niet tegen kan... x'D

    Ja, maar dan zijn horrorfilms weer compleet anders he ;$


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xStonem schreef:
    (...)

    HAHA, want het lijkt me wel dat als je Geneeskunde doet, dat je dan ook grote wonden enzo behandeld en veel met bloed moet werken? En tja, als je daar niet tegen kan... x'D


    ja inderdaad xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    die vind ik best sterk chanou haha.

    @fabienne, ik zal het straks wel even aan mijn vader vragen!

    ah, mijn vader kwam net thuis, maar ik durf het niet te vragen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!