• Gaat niet door.

    [/slotje]

    verassing;3
    Text;

    Hii SEXXI'S^^
    This Pretty Girl on the Picture am i,"Linda" im now 16 Years Old and im ADDICTED to ICE-CREAM cause its Jamm^^
    Im a Nice/hyperActive And Funny Kind of person, but sometimes im mean like; when someone make's my awake early in the morning for nothing^^
    I like Music verry Much and live without that is like dead!
    i hate insects, Rain And verry old People(they are like aliens)
    But People i Go Now!
    Love; Hell And Hatè; Heaven!
    xoxoxoxox

    Photo;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=pwp76&s=4


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Verassing.. 2 xD

    Plaatje;
    In myn FB
    Tekst!
    Listen up Bitch!

    Here I am, And My name is Rose. Onthou die naam en er zal je niks ergs overkomen maar onthou je daan niet, dan.. But good ^^ I'm 16 jaartjes jong. Hobby's heb ik niet en die heb ik ook niet nodig. Want wees nou eens eerlyk, je hebt toch geen hobby's nodig? Ik heb 1 broer, Ismaïl, 18 jaar maar die boeit voor de rest niet. I've got nothing to say anymore. Goodbyyee

    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    verassing;3
    Text;

    Hii SEXXI'S^^
    This Pretty Girl on the Picture am i,"Linda" im now 16 Years Old and im ADDICTED to ICE-CREAM cause its Jamm^^
    Im a Nice/hyperActive And Funny Kind of person, but sometimes im mean like; when someone make's my awake early in the morning for nothing^^
    I like Music verry Much and live without that is like dead!
    i hate insects, Rain And verry old People(they are like aliens)
    But People i Go Now!
    Love; Hell And Hatè; Heaven!
    xoxoxoxox

    Photo;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=pwp76&s=4



    Nederlands tekstje ajb.(A)

    Plaatje van google xD

    Verassing.. 2 xD

    Plaatje;
    In myn FB
    Tekst!
    Listen up Bitch!

    Here I am, And My name is Rose. Onthou die naam en er zal je niks ergs overkomen maar onthou je daan niet, dan.. But good ^^ I'm 16 jaartjes jong. Hobby's heb ik niet en die heb ik ook niet nodig. Want wees nou eens eerlyk, je hebt toch geen hobby's nodig? Ik heb 1 broer, Ismaïl, 18 jaar maar die boeit voor de rest niet. I've got nothing to say anymore. Goodbyyee

    XxX Rose

    Google plaatje plies (A)

    verassing 4 =)

    http://image.hotdog.hu/_data/members3/891/769891/images/saucy-scene/516632_1197472879_06372.jpg


    wie is dat? =o JAA =D dat ben ik =)
    Mel is de naam ^^ mel ROSE, '¬¬ althans zo noemen ze me..
    ik ben 16 jaartjes JONG << en ben helemaal verslaafd aan muziek..
    ^^ en basgitaren natuurlijk omdat ik zelf ook speel ,, hah, wat dacht je daarvan??!
    well,, ik ben altijd vét opgewekt en hyperig,, maar ik haat eten, okee ? het is een soort vergif.. dat spul waar zogenaamd 'goede stoffen inzitten'
    anyway.. ik kan ook niet zonder me matties ,, dôh
    ik heb last van een HEEL erg ochtendhumeur, dus laat me maar met rust 's morgens...
    maargoed,, genoeg over mij =)

    seeyasoon <3


    laat je iets weten?


    You move me ......... Kurt

    Ikku rol heb? ^^ =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jij rol heb!^^

    THNQUUUU (H)
    I LOVE Yaa So Much =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MENSEN?? NOG??

    IK ZEI Rollen x3

    Mensen?

    *Droogt uit zonder meldingen.PufPufPuf*

    Verassing 5

    Plaatje;(google) http://discoveringhair.com/blog/emo/emo%20hair_9.jpg Ik hoop dat deze goed is x3



    Tekst;(nederlands)

    Heey Bitchz! Jij gaat nu even je grote mondje houden want ik ga mezelf voorstellen x3. Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong. Ik ben een meisje die de ene dag heel Bitchy is en de andere dag ontzettend schijnheilig [a]. Ik lijk het meest qua karakter op mijn moeder en qua uiterlijk op mijn vader. Ik speel gitaar, en ben verslaafd aan shoppen. Michelle heeft een hekel aan spruitjes en aan jou x3. Ik lieft mijn vriendjes en vriendinnetjes dus als je die aan raakt breek ik datgene waarmee je ze hebt aangeraakt [dus uitkijken boyz! x3] Mijn stopwoordje is sexy, omdat ik dat automatisch zeg. Het liefst draag ik skinny's met iets leuks erop, maar soms ook rokjes, mesnen zeggen dat ik echt so'huppel meisje en.. En dan ontken ik dat en dan zeggen ze dat al zulk 'soort' meisjes ontkennen dat ze huppel zijn.. x'3 Maar ik ga weer want er is uitverkoop. Bubaaai.<3

    Als een andere rol beter bij mijn tekstje of foto past mag je me die ook wel geven hoor x'3

    http://www.emo-styles.com/wp-content/uploads/2008/06/emo-girl.jpg

    Heeii Iedereen!,
    Zie je dat meisje op de foto?^^
    Dat ben ik: Lotte heet ik, mijn vrienden noemen me Lott..^^.. Mooie naam? Bedankt, ook al vind je het niet mooi^^.. Euh ja over mijzelf, Ik ben 15 jaar en ben scene, ik heb nog geen vriendje, maar ik ben ook niet verliefd, haha. Ik hou heel erg van shoppen. En waar ik verslaafd aan ben: Lolly's !! Ik hou niet zo van Hello Kitty, maar van MeToYou ben ik echt gek! Wil je meer weten? Vraag het me maar! Maar jammer genoeg moet ik nu gaan!:(, Spreek jullie nog wel:D
    xxLotte!


    BabyCakes.x3.