• Gaat niet door.

    [/slotje]

    Als een andere rol beter bij mijn tekstje of foto past mag je me die ook wel geven hoor x'3


    Wil je deze houden of een andere?

    -aangepast- ik hoop dat het tekstje nu goed is x3

    xD MEREEELLL Ben ik weer <33


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xD MEREEELLL Ben ik weer <33


    Roseee!!

    Ik heb nog aan je gedacht.

    + Gaan we samen een serie maken op ons account?

    oe ikke will mag ik er eentje???


    *He's the one.

    oe ikke will mag ik er eentje???


    Jups!

    Scene plaatje van google en een NL tekstje :D

    HAAY MEREL =D

    Dat is goed. Dan doen we het zo: Ik maak dat ene verhaal waar jy een rol in speelt by myn idee op dit account, dan maak jy ook dit idee voor de serie op dit account. En dan maken we later samen een idee en dat komt dan ook op dit account =D

    HAAY MEREL =D


    HAAY ROSIEE

    Dat is goed. Dan doen we het zo: Ik maak dat ene verhaal waar jy een rol in speelt by myn idee op dit account, dan maak jy ook dit idee voor de serie op dit account. En dan maken we later samen een idee en dat komt dan ook op dit account =D


    Dat is ook mijn idee =D

    Nummertje 3.

    Tekst: Gewoon een meisje genaamd April. Ik ben 16jaar en een enorme Bitch volgens mijn broertje maar ach wat weet hij er van hij is er nog maar 13. Ik ben het typpe meisje dat zich niet laat doen en er op klopt als het moet, ik ben geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken zou mijn vader zeggen. Ik Drum en ik doe aan voetbal. Ik hou van uitgaan met mijn vrienden en dan bedoel ik ook echt uitgaan tot in de vroege uurtjes. Ik moet gaan toedelz.<3

    Foto:http://img.osobnosti.cz/foto/hanna-beth/N196930-24103.jpg


    *He's the one.

    Dankje schat voor de rol.<3


    *He's the one.

    Ajb.:D

    Heb ik een rol??


    BabyCakes.x3.

    IS ER NOG EEN ROLLETJE VOOR MOI? (A)

    Plaatje;(google)



    Tekst;(nederlands)

    Info komt. xD