• Ja, deze dame heeft net een aanzoek gekregen en heeft 'ja' gezegd (bloos)
    Ikke blij :D Had ik deze klote kneuzingen niet gehad, zou ik door het hele huis dansen *O*
    Ik zit hier als een gek te grijzen :W *hehehe*

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Negligible schreef:
    Gefeliciteeeerd!
    Nu ben ik echt jaloers op jou :3


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! :3 Veel succes nog samen!

    Superleuk! Gefeliciteeerd! Was het ook romantisch? Haha, ik vind dit soort dingen zo schattig! :'D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:05 ]

    Dankjulliewel :D

    Stinson schreef:
    Superleuk! Gefeliciteeerd! Was het ook romantisch? Haha, ik vind dit soort dingen zo schattig! :'D


    Het originele had romantisch moeten zijn. Hij wilde mij op het podium bij het bedrijfsuitje in Preston Palace in Almelo het aanzoek doen, maar ik heb verscheidene kneuzingen, dus kon ik niet mee. Nou vroeg hij me op een moment waar we alleen waren, toen ik hem naar de bus bracht.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gefeliciteerd! Wat leuk joh! ;3 Hoelang ben je al met hem samen? ~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    Gefeliciteerd! Wat leuk joh! ;3 Hoelang ben je al met hem samen? ~


    Dit klinkt miss kort, maar het zijn 8 maanden :) maar het voelt zo vertrouwd en geweldig en fijn met hem. Met hem weet ik zeker dat ik de rest van mijn leven wil doorbrengen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tragically schreef:
    Gefeliciteerd!
    Van dit soort nieuws word ik dus helemaal vrolijk -ook al ken ik je niet -


    Firm believer of all that is magic

    Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws om te horen! Ik ken mijn vriendje al sinds ik een klein meisje ben van acht jaar oud, ik zie hem sinds ongeveer zeven jaar iedere dag, haha. Ik vind het nog steeds vreemd dat ik tot voor kort niet eens wíst hoeveel ik van hem hield. Nouja, ik zei het minder vaak en het was zonder lichamelijke aspecten enzo... Op naar de volgende zeven jaar (dan ben ik... 22. Mooie leeftijd om te trouwen, hè?) *O*

    EN IK WIL WETEN WAT VOOR JURK JIJ AAN GAAT DOEN. Nu weet je het nog niet, denk ik, maar áls je het weet, laat het me dan weten :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zeker weten dat ik mijn jurk bekend maak hier :) Dan komt er weer een topic van mij :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eyes schreef:
    Gefeliciteerd! *heeft even gekeken hoe oud je was*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NightMoon schreef:
    (...)

    Dat duurt nog een tijdje, maar ik zal kijken dat je ook een stukje krijgt (bloos)


    Yay! Mooi zo :Y) Dan zal ik je als geschenk een taartmes geven xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ah, trouwen lijkt me zowel doodeng als echt een ongelooflijk speciale ervaring. Hartelijk gefeliciteerd, meid, geniet ervan. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Yay! Mooi zo :Y) Dan zal ik je als geschenk een taartmes geven xD


    Daar houd ik je aan XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gefeliciteerd! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen