• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Nee, maar ik vraag me af of het veel beter is...' grijnsde ik. Deze dingen zaten veel te strak, gelukkig niet op alle plekken...
    Ik schudde mijn hoofd en keek naar Noëmi.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik zei het toch.' Ik tikte eventjes speels op haar neus. 'Zo wat wil je eten?' vroeg ik terwijl we op de goede verdieping kwamen en uitstapte. We liepen richting mijn kamer.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    Soms snapte ik daadwerkelijk niet waar hij zich druk om maakte. Het kostuum zat hem goed! Het paste precies om zijn lichaam heen, net zoals het precies om de mijne heen had gepast.
    'Het ziet er goed uit!' zei ik goedkeurend en ik liep naar hem toe, draaide hem om naar de spiegel en ging naast hem staan.
    'We vormen een perfect team.' Ik grinnikte toen mijn ogen van mijn eigen haren naar de zijne gleden.
    'En we vallen lekker op. Jouw haar is fel, de mijne ontzettend licht.. staat in scherp contrast met de mijnwerkerskleur.' Ik gebaarde naar het pak.
    'We zien er goed uit samen.' Ik begon breed te grijnzen, want ik wist dat Fred het er ergens niet mee eens zou zijn.

    Frederick Smith, district 12

    'We zijn inderdaad een goed team!' zei ik, ik had geluk met mijn districtgenootje. Maar dat wou nog steeds niet zeggen dat je me een strak pak aan moest trekken, die waren eerder voor mannen die wel spieren hebben...
    'We kunnen dit, samen!' probeerde ik ons te overtuigen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [iemand tijd/zin om tege de meisjestribuut uit 5 te praten?]


    Remember to be ridiculous.

    [Daar staat Ivy nog steeds :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [I'm sorry, was ff druk met school kon net bijlezen iedere dag]
    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'Sorry Ivy maar mag ik er langs? Ik moet naar mijn stylist.'


    Remember to be ridiculous.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik ging op mijn bed zitten en deed de lipbalsem op, hij was veel te make-up-achtig, maar ik had niets anders...
    'Je hebt geen idee hoe ongerust ik was! Wat moest hij van je?' fluisterde ik bang.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Ga je gang. Liever kwijt dan rijk. En ik heb ook dingen te doen, weet je. Het leven van een stylist is niet zo gemakkelijk als je denkt.'
    Ik werp haar nog één laatste vernietigende blik toe en wurm me dan door een stel vredesbewakers naar de kamer van Yoëlla.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik blijf stil staan in de deuropening terwijl Freya me aankijkt. Hoopvol? Wachtend tot ik iets zal zeggen? Bang? Ik weet het niet, van haar gezicht valt even geen emotie af te lezen.
    'Wil je weten wat Snow heeft besproken?'
    Ik loop verder de kamer in in afwachting van haar antwoord.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik hoorde dat hij zichzelf probeerde te overtuigen en ik glimlachte opnieuw.
    'Dat kunnen we zeker. We gaan er toch wel echt voor, hè?' Ik kon niet voorkomen dat er een lichte aarzeling en bezorgdheid door mijn stem heenklonk. Misschien was dat ook wel gewoon de angst van het vooruitzicht om leeftijdsgenoten te vermoorden.
    Onmiddellijk voerden mijn gedachten zich terug naar mijn dochter en mijn vriend, naar mijn ouders en mijn broers en opeens mistte ik ze meer dan ooit.
    Ik sloeg mijn armen om Fred's nek en gaf hem onverwachts een knuffel: iets wat me altijd goed deed voelen en waar ik gek op was. Toen liet ik hem los.
    'Sorry, dat had ik gewoon even nodig.' Ik glimlachte opnieuw.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:24 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik knikte heftig, ik was niet normaal bang geweest, het lot van mijn mentor ging me net iets meer aan dan goed voor me was...
    'Ik kreeg bijna een hartaanval!' zei ik verwijtend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik kijk nog even naar de plek waar Ivy was verdwenen en loop dan verder. Damn ik vermijd mijn kamer, ken mijn medetribuut niet, mijn mentor is zo afwezig als mogelijk, ik heb geen strategie, voor zover ik weet ook geen stylist en over een paar uur zit ik in de arena. IK GA ZO DOOD!


    Remember to be ridiculous.

    Frederick Smith, district 12

    'Ja, maak van je hart een steen, want ik ga er alles aan doen om je er uit te krijgen!' zei ik overtuigd, ze moest er uit komen, voor haar dochtertje!
    'Gaan we nog heel even slapen?' stelde ik voor, we moesten uitgerust beginnen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Hij wilde me uithoren over de opstand. Of ik daar aan meegedaan zou hebben. Volgens mij wilde hij weten wie er nog een gevaar vormen voor het Capitool. Hij heeft me echt niet gehersenspoeld of zo, maar gewoon, een 'gezellig' gesprek in zijn kantoortje,' glimlach ik zwakjes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik laat me zwijgend van alle kanten aanraken. Sommige stylisten doen een poging tot een gesprek, maar op dit moment wil ik niet praten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."