• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11

    'Doe dat nooit meer alsjeblieft,' zuchtte ik. Ik keek mijn mentor aan, toen zakte ik op de grond tegen mijn bed aan, zacht, maar zo kon ik niet in slaap vallen. Met veel moeite hield ik mijn ogen open.
    'Praat maar gewoon,' vroeg ik smekend, ik was hopeloos op zoek naar afleiding.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Zeg, Lisanne, heb jij niet interesse in een Tributen rolletje? (cat) Aangezien de stylisten en mentoren toch niks meer kunnen posten straks]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ja, maak van je hart een steen, want ik ga er alles aan doen om je er uit te krijgen!' zei Fred in volle overtuigen en een warm gevoel trok door me heen. Het was fijn dat ik zo'n gemotiveerde districtgenoot was.
    'En ik ga er alles aan doen om jóúw eruit te krijgen, Fred. Wees daar maar zeker van!'
    'Gaan we nog even slapen?'
    'Ik weet niet. Ik ben behoorlijk wakker. Wat vind jij?'

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Met iedere stap door het gebouw wordt ik zenuwachtiger maar ik ken dit gevoel. Ik heb het vlak voor ik uit school naar het huis van vredebewaker Ronan ga. Ik word zenuwachtig omdat ik weet dat ik erheen moet maar eenmaal daar weet ik dat ik niets te vrezen heb. Als hij al thuis ben ik te snel voor hem, dan is de enige waarvoor ik nog bang ben mijn moeder. In de arena heb ik niemand waar ik om geef dus dat is dan geen probleem.


    Remember to be ridiculous.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Freya, hij is de president. Als ik niet met hem mee was gegaan zou ik er nu niet meer zijn,' zucht ik.
    'Als ik je nog meer vertel krijg je sowieso nachtmerries. En ga nou maar slapen. Ik blijf echt hier,' zeg ik vermoeid.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    xDesire schreef:
    [Zeg, Lisanne, heb jij niet interesse in een Tributen rolletje? (cat) Aangezien de stylisten en mentoren toch niks meer kunnen posten straks]


    [Hoe laat is het?(a)]

    Jonathan Walker || District 11
    'ik ben een beetje moe, maar ik heb het er graag voor over om mijn laatste kostbare uren met jou door te brengen' fluister ik in Lisa's oor.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Crumbcake; wie is ook alweer onze mentor xD?]

    xDesire schreef:
    [Zeg, Lisanne, heb jij niet interesse in een Tributen rolletje? (cat) Aangezien de stylisten en mentoren toch niks meer kunnen posten straks]

    [No (cat). Ik kan meekijken en een verzetclubje opbouwen, ghehe. Of ik kan van alles erbuiten doen, mhihi :Y)]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Spelmakersmededeling:
    Tijd: 19:55

    Prepare for the games


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Jessica: Celia, 4Everdeen, dacht ik...]
    Freya Aprilynne, district 11

    'Beloof je dat?' vroeg ik Nolan, ik zakte dieper in het dikke tapijt.

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ben ook niet moe, maar vannacht wil ik niet moe zijn,' zuchtte ik, de kans dat ik zou kunnen slapen was klein, maar ik wou dat No goed uitgerust was voor in de arena...

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:45 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Slapen jij!' zeg ik lachend. 'Je moet echt uitgerust zijn, weet ik uit ervaring. Anders loop je er als een natte dweil bij en word je binnen twee seconden vermoord, als een slappe vaatdoek. Ga dus alsjeblieft even slapen, al is het maar één uurtje. Beloofd.'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    CrumbCake schreef:
    [@Jessica: Celia, 4Everdeen, dacht ik...]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ben ook niet moe, maar vannacht wil ik niet moe zijn,' zuchtte ik, de kans dat ik zou kunnen slapen was klein, maar ik wou dat No goed uitgerust was voor in de arena...


    Noëmi Crowe || District 12

    'Ja, dat is waar..' Ik keek klok en zag dat het nog maar een paar minuten voor 8 uur was. We hadden nog minder dan 6 uren en dan zouden we de Arena in gaan.
    'Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat, vind je niet?'


    [ohja!]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Wow, bedankt, maak me op tijd wakker, dat kan ik me nog omkleden. En over die techniek gesproken, het is maar een act, hoewel ik je bezorgdheid enorm waardeer. Ik ben niet echt verliefde op Jonah en ik heb niets tegen Lisa,' vertelde ik hem.
    Mijn hart lag ergens anders, ik zakte half tegen Nolan aan en sloot mijn ogen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    'FUCK!'
    vijf voor acht? Ik kan Roxy nooit meer vinden dus ik kijk wel of er kleding op mijn kamer ligt.


    Remember to be ridiculous.