• Ik wil een kaars doven met mijn vingers, maar ik sla de brandende kaars perongeluk van mijn bureau af. Die valt in mijn prullebak die vol ligt met papierwerk. Thank god dat de kaars met de vlam naar boven bovenop het papierwerk valt, ipv andersom. Daar was weer bijna een huge brand veroorzaakt door mij :'D

    Hebben jullie ook van die momenten waarop je denkt: 'Damn, I'm such a lucky basterd'? :Y)


    Let it come and let it be

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'

    + ik heb een rechter hand die zeer klunzig is :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    (...)
    + ik heb een rechter hand die zeer klunzig is :W

    Bedoel je niet twee linkerhanden? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zat ooit eens in de auto van een vriendin van mijn moeder samen met nog enkele vriendinnen van haar.
    Ik zat dus op de achterbank in het midden en had daar een wierook stokje gevonden en ik had het niet beter gevonden door dat aan te steken.
    Ik hield er een zakdoekje onder om de assen op te vangen, maar toen die vrouw over een bult reed met haar wagen, raakte het brandende deel van dat stokje die zakdoek waardoor de zakdoek in brand schoot.
    En uit paniek heb ik de brandende zakdoek in iemand anders haar handen geduwd.
    Yup, niet erg slim maar ik was er van af:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bond schreef:
    (...)
    Bedoel je niet twee linkerhanden? ;]

    Niet echt, het wisselt af :'D
    Soms is mijn linkerhand klunzig en mijn rechterhand stootte vandaag alles om :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maitresse schreef:
    Ik zat ooit eens in de auto van een vriendin van mijn moeder samen met nog enkele vriendinnen van haar.
    Ik zat dus op de achterbank in het midden en had daar een wierook stokje gevonden en ik had het niet beter gevonden door dat aan te steken.
    Ik hield er een zakdoekje onder om de assen op te vangen, maar toen die vrouw over een bult reed met haar wagen, raakte het brandende deel van dat stokje die zakdoek waardoor de zakdoek in brand schoot.
    En uit paniek heb ik de brandende zakdoek in iemand anders haar handen geduwd.
    Yup, niet erg slim maar ik was er van af:W

    Okay, nu houd ik officieel van je :'D


    Let it come and let it be

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Complexity schreef:
    (...)
    Okay, nu houd ik officieel van je :'D

    Ik voel me vereerd (bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bond schreef:
    Nee, ik heb meer van die momenten: 'Moet mij dat nou weer overkomen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    We moesten de rand van onze nieuwjaarsbrief afbranden en toen vloog mijn hele brief in brand,gelukkig waren er nog genoeg brieven over want,want van mijn brief was niks over


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Complexity schreef:
    Ik wil een kaars doven met mijn vingers, maar ik sla de brandende kaars perongeluk van mijn bureau af. Die valt in mijn prullebak die vol ligt met papierwerk. Thank god dat de kaars met de vlam naar boven bovenop het papierwerk valt, ipv andersom. Daar was weer bijna een huge brand veroorzaakt door mij :'D

    Hebben jullie ook van die momenten waarop je denkt: 'Damn, I'm such a lucky basterd'? :Y)


    Dat van 'Damn, I'm a lucky bastard' zeker :Y) maar meestal is het dan niet omdat ik een brand voorkom, maar bijvoorbeeld om het feit dat ik op dinsdag altijd véél vroeger vrij van school ben dan de rest hehe ^^


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    haha, zalig! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geniaal xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik had twee inhaalproefwerken en een inhaal So en ik kon ze allemaal laten verplaatsen (cool)
    Jep, dat zijn de hoogtepunten van mijn leven xD


    yeehh

    Met Nieuwjaar 2009 waren bijna alle theelichtjes uitgedoofd toen 1 nog brandde. Ik stak zo de lontje van de andere bij de nog brandende kaars en die vlam werd echt huge. Ik blies maar die ging niet direct uit en nu staat er een zwarte kring op tafel van de kaars. Het was door de 2 tafeldekens doorgebrand. Oops! xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn zus heeft dat wel eens gehad, op een beetje een extreme manier :'D
    We waren aan het skieen en zij ging van een piste af, toen ze heel raar viel, doorgleed en in een hekje vast kwam te zitten. Dus zij ziet allemaal mensen naar haar toe komen van: 'OMG, hou vol, we komen je helpen!' En zij denkt van; Guys, ik zit alleen maar in een hekje.
    En toen ze haar hoofd omdraaide zag ze de enorme afgrond waar ze dus bijna in was gevallen o_o


    Cookies!