• Op deze geweldige dag,Alex zijn verjaardag,stel ik julie mijn nieuwe verhaal voor. Ik wil rollen voor deze Story.(nerd)


    But if I wanted silence
    I would whisper
    And if I wanted loneliness
    I'd choose to go
    And if I like rejection
    I'd audition
    And if I didn't love you
    You would know
    ~

    Amy haar ouders scheiden,haar moeder is er van door met iemand anders en tussen de dozen,in de verhuis samen met haar moeder, vind ze een doos met hopen brieven. Sommigen van 5 jaar geleden,anderen van 15 zelfs zijn er nog van vorige maand. Wat als het blijkt dat de brieven over haar échte vader gaat? En wie zou hij dan zijn? Maar al die vragen in haar hoofd houden haar feestbeest-gehalte niet tegen. Ook is er nog Alex,haar nieuwe stiefbroertje.


    Nodig;
    2 Beste vriendinnen Amy,Haar [nog onbekende] zusje,-verzin zelf maar-


    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter; Ik weet niet zeker of ik me hier aan kan houden.
    Uiterlijk; Beschrijving+foto.
    Extra;
    Studies;
    Relatie;



    Lots of Love:9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Nog onbekende zusje.
    Naam; Charlie
    Leeftijd; Vijftien
    Karakter; Komt, ik moet gaan leren D:
    Uiterlijk; Charlie is een mooi en lief meisje om te zien. Haar blauwe ogen zijn groot en spreken erg, omdat ze goed opvallen. Haar wimpers zijn klein en niet erg groot, maar dat weet ze wel voor elkaar te krijgen doormiddelvan een laagje mascara. Ze is maar erg klein. 1.60m, en daar krijgt ze dan ook veel commentaar op. Ze heeft mooie lange blonde haren, tot nog nét niet het midden van haar rug. Ze draagt vaak mooie jurkjes, leuke fashionkledij en vaak verschillende soorten schoenen. Haar kledingkast hangt helemaal vol, maar de inloopkast met schoenen is zeker eens zo groot. Alle schoenen staan op kleur en soort gesorteerd, op glazenplanken, met mooie lichten eronder.
    Extra; Charlie heeft eens door haar nicht een ijskunstschaatsoutfit laten maken, die ze nu nog steeds vaak aan heeft bij trainingen, omdat het haar favoriete is. Hij is zwart met wit.
    Studies; Ze zit nog op de middelbare school, Gynasium. Ze wil graag arts of psycholoog worden.
    Relatie; Ze heeft al sinds lange tijd géén relatie gehad. Waarschijnlijk sinds dat ze dertien jaar was, met een knulletje, waarmee de ''relatie'' twee dagen duurde. Ze is ook niet wanhopig op zoek naar een liefde, want ze concentreerd zich erg op haar studie en het kunstschaatsen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 20:01 ]


    Hope goes lost but never dies.