• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ailean

    In de lobby staat een groot rek met tijdschriften. Uit verveling en nieuwsgierigheid pak ik er eentje. Hij trok mijn aandacht omdat er koppen als; GROOT NIEUWS en SCHOKKENDE FEITEN op stonden. Ik blader door het tijdschrift tot ik bij een artikel kom dat me aanspreekt. Verdwijning van Nathanïel Dwane Adams na jaren opgelost.

    Belle

    "Ik heb eigenlijk nog nooit nagedacht over trouwen."
    "Niet?" vraag ik verbaasd. "Ik elke dag. Over mijn droomman, de locatie, bruidskindjes, de perfecte jurk. Of ik dan al wel of geen kinderen wil hebben. Alles," zeg ik een beetje dromerig. Het is waar. Mijn trouwdag zal de dag van mijn leven moeten worden. Ik ga op de ballustrale van het houten huisje zitten en kijk hem lachend aan.
    "Alles zal perfect zijn. Het zal passen," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    Ik zag een grootte stoel in de hal en plofte erin neer.
    Verveeld keek ik rond.
    Ik pakte mijn mobiel een sms van mijn zusje dat ze me miste.
    Ik glimlachte, ik miste haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Josephine

    Ik loop de hal binnen en zie een van mijn leerlingen, Luna in een grote stoel zitten. 'heey Luna!' roep ik enthousiast. Ze is altijd een van mijn beste leerlingen geweest. 'Leuk hotel hierzo?'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ roane, vind je dat de leraren een beetje moeten bepalen of het etenstijd is, of activiteiten doen. Of wil jij dat doen ofzoiets? ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    Ik kijk op en zie een docent. Ze komt vrolijk binnen.
    Ik stop mijn mobiel weg. "het is hier echt mega luxe" zeg ik opgewonden.

    [voornaam of achternaam noemen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:


    [voornaam of achternaam noemen]


    [Mevrouw Spijkers, maar leerlingen noemen me Josephine]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [oke dan noem ik je josephine]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    Zodra ik weer beneden ben aangekomen loop ik rustig door de gangen heen, wierp daarbij hier en daar een blik om me heen. Ik vroeg me af waar de rest uithing, al vond ik het niet zo heel erg op mezelf te zijn. Met mijn handen in de zakken van mijn vest en de capuchon daarvan over mijn hoofd wandelde ik rustig door tot ik weer bij de lobby aan kwam. Ergens vond ik het best wel jammer dat mijn zusje er niet bij was. Ik wist zeker dat ze dit helemaal geweldig zou vinden en kon me al helemaal voorstellen hoe ze hier als een zot door de gangen heen zou rennen, wijzend naar de mooie dingen om haar heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Josephine

    'Super, heb je het al een beetje naar je zin hier?'
    Ik zet mijn koffers neer en zak naast haar op een bank.
    'Je zit hier zo alleen.' Zei ik, en keek het meisje aan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    "Ik vindt het niet erg Om hoelaat moeten we opstaa?" ik keek Josephine aan.
    Ze ging zitten. Ik wist nu al dat ik anderhalf uur vroeger op zou staan zodat ik de lobby voor mij eigen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Josephine

    'Rond half negen, we ontbijten om half tien en we gaan het bos in om elf uur.'
    Ik stop heel even en kijk haar aan. 'Daarna hebben jullie wat tijd voor jezelf en om drie uur gaan we even wat cultuur snuiven hier in dit stadje, er is een heel leuk museum hier in de buurt.' Ik sta weer op. 'nou, ik ga even de anderen zoeken we gaan namelijk zo avondeten.' Ik pak mijn koffers op. 'Als je nog wat mensen ziet, zeg dan dat ze over een half uurtje in de eetzaal moeten zijn alsjeblieft.'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nathan

    Ik besloot weer terug naar binnen te gaan. Plotseling zag ik een krant op de grond liggen. 'Wat doet deze nou weer heer?' Mompelde ik. Ik pakte de krant op en bekeek de titel. GROOT NIEUWS EN SCHOKKENDE FEITEN Ik haalde mijn wenkbrauw op en vouwde de krant verder uit. Verdwijning van Nathanïel Dwane Adams na jaren opgelost. Mijn ogen werden groot van schrik en uit ongeloof las ik het nog een keer. De woorden drongen langzaam mijn hoofd binnen.

    Verdwijning van Nathanïel Dwane Adams na jaren opgelost.

    Verdwijning?!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Luna
    Ik knik. "Dat zal ik doen. Op welk nummertje is jou kamertje. De mijne 388" zeg ik glimlachend. Ik kon goed opschieten met haar. Dus ik kon tot 7 uur uitslapen en dan wat dansen en ontbijten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heeft iem,and nog een persoo waarmee ik kan??? kunnen wij de zieners zien?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan