• Heey,
    ik moet morgen mijn collage voor tekenen afmaken. Maar het probleem is dat ik niet weet wat er nog bij moet. Rechts is hij zo leeg(op de foto valt dat wel mee, maar in het echt is het heel leeg)


    Ik wil er geen maskers meer bij, maar het moet wel iets zijn dat bij het thema past. Dus iets dat met carnaval te maken heeft zoals de oude clowns pakken(de achtergrond), veren en maskers.
    O ja, het moet een kleurenfoto zijn, ik mag het niet zelf schilderen of tekenen(heel logisch dat je bij tekenen niet mag tekenen).
    Iemand enig idee wat ik er bij kan doen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hm... I dunno. Looks nice tho. Misschien wat rood erbij, voor het contrast??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Der komt nog een oranje lijn in het midden, om de scheiding nog beter aan te geven en de variatie. Daarom moet er juist iets bij rechts.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    WhiteQueen schreef:
    Der komt nog een oranje lijn in het midden, om de scheiding nog beter aan te geven en de variatie. Daarom moet er juist iets bij rechts.


    Wat dacht je van schmink? Of... Hm, een boa, heb je die nog? Dan kun je die eromheen draperen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!