• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ailean

    Na jaren van onbeantwoorde vragen is nu daadwerkelijk aangetoond dat Nathanïel Adams omgekomen is bij een stoomtrein ongeluk. Of het een zelfmoord actie was of een ongeluk kan niemand bevestigen. Ik lees verder en zie een kleine foto van de jongen.

    [Ailean kan Nathan nu toch zien, maar Nathan Ailean niet?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Josephine

    'super dat je dat even wilt doen, mijne is 453.' Zei ik glimlachend terwijl ik de laatste tas van de grond raapte. Aardig meisje was die luna. 'ik zie je zo bij het eten!' Ik liep de trap op naar mijn kamer en gooide mijn spullen neer.
    Ik deed mijn deur weer op slot en deed snel mijn haar weer in een staart. Ik rende de trap af om iedereen te verzamelen voor het eten.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Luna
    Ik liep naar de eetzaal maar kwam niemand tegen.
    Ik zag een soort bibliotheekje.
    Mijno ortjes deed ik in en schoof wat stoelen opzij.
    ik maakte wat piroutjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    Ik hoorde vaag iets over eten, waarop mijn maag direct van zich liet horen en zag Josephine de trap op sprinten met haar tassen. Eten, ik was benieuwd wat we hier voorgeschoteld kregen. Vast niks goedkoops en makkelijk in elkaar geflanst als thuis. Met een zucht liet ik me in een van de grote stoelen die in de lobby stonden zakken en staarde wat bedenkelijk voor me uit.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Van mij mogen de leraren dat een beetje bepalen ^^]

    Damon

    "Niet? Ik elke dag. Over mijn droomman, de locatie, bruidskindjes, de perfecte jurk. Of ik dan al wel of geen kinderen wil hebben. Alles," zegt ze een beetje dromerig. Het is prachtig om haar zo te zien. Ze gaat op de ballustrade zitten en kijkt me lachend aan. "Alles zal perfect zijn. Het zal passen," fluistert ze.
    Ik knik zachtjes.
    "Ik hoop voor je dat het precies wordt zoals jij het wilt," zeg ik oprecht. Dan verschijnt er een fonkeling in mijn ogen. Geamuseerd kijk ik haar aan. Ik leun achterover op het bankje. "Maar vertel me eens, hoe zit die droomman van jou dan in elkaar?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josephine

    Ik liep door de tuinen en zag al gauw een paar leerlingen op een bankje zitten. Het zijn Damon en Belle.
    'Goedenavond, mag ik jullie heel eventjes storen?' Ik keek ze even kort aan en ging daarna weer verder. 'Over een half uurtje in de eetzaal, en ik zou maar vlug zijn want anders eet meneer Isles alles al op. Ik kuchte even en zei daarna: 'Ik ga de anderen zoeken, als je er nog een paar ziet kan je dan even zeggen wat ik tegen jullie heb gezegd?'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:24 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Thomas meld zich! Waar kan ik inspringen of hoe kan ik beginnen?]

    Luna
    Ik schoof de stoelen netjes terug en liep met mijn oortjes nog in naar de eetzaal. Ik ging alvast zitten en pakte mijn mobieltje erbij. Smsjes van mijn zusje. Een traan verliet men ooghoek ik miste haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    "Ik hoop voor je dat het precies wordt zoals jij het wilt. Maar vertel me eens, hoe zit die droomman van jou dan in elkaar?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Weet je zeker dat je dat wilt weten?" vraag ik voor de zekerheid. "Want ik stel erg hoge eisen."
    Lachend kijk ik hem aan en ga even goed zitten.
    "Mijn droomman,"
    Even bijt ik op mijn onderlip.
    "Hij moet zorgzaam zijn, lief, gastvrij, soepel in afspraken maar niet te, trouw vind ik heel erg belangrijk. Hij moet echt helemaal voor mij gaan. Niet jaloers. Humor heeft hij zeker nog. En hij moet kunnen koken. Dat is echt belangrijk want ik kan het niet," grinnik ik zachtjes. "Qua uiterlijk heb ik niet echt voorkeuren. Als een man maar niet blond is en verzorgd is. Maar het innerlijk is onmogelijk. De perfecte man bestaat niet. En heb jij een 'perfecte' vrouw?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    "Ik ga maar eens mijn spullen naar boven brengen denk ik.." Mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen Jason. Ik glimlach nog even bescheiden naar hem, waarna ik richting de trap loop.

    [Thomas kan wel naar Jip gaan? :'d en Maartje ben je morgen beter? x'D Sorry voor het korte stukje btw.]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nathan

    Mijn fantasie begon een loopje met me te nemen. Ik probeerde te kalmeren. 'Okee, er heetten wel meer mensen Nathan. Of Dwane. Of Adams. Toch? Ja, ja. Ik bekeek de foto van de jongen die er onder stond. 'Verdomme!' Riep ik nu luid. Ik zette mijn handen in mijn haar en liet de krant op de grond vallen. Dat was ik.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:37 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Okay. Ik stuur Thomas op Jip (en Janneke) af. (:
    En.. nee.. Ik denk het niet. Omdat ik wel vaker van die 'dagjes' heb dat ik me niet lekker voel wil mijn moeder met me naar dokter. Bloedprikken. Jippie.. Dus, nee. Ik ben er morgen waarschijnlijk niet.
    Mijn symptomen: Draaierig, Sloom, Moe en het is vaag: Als ik rechtop sta kan ik niet blijven staan. Ik beweeg heen en weer. Dus mijn moeder denkt dat ik Pfeiffer, bloedarmoede of ijzertekort heb.]

    Damon

    "Weet je zeker dat je dat wilt weten? Want ik stel erg hoge eisen."
    Ik knik toch maar even terwijl ze me lachend aankijkt.
    "Mijn droomman. Hij moet zorgzaam zijn, lief, gastvrij, soepel in afspraken maar niet te, trouw vind ik heel erg belangrijk. Hij moet echt helemaal voor mij gaan. Niet jaloers. Humor heeft hij zeker nog. En hij moet kunnen koken. Dat is echt belangrijk want ik kan het niet," grinnik ik zachtjes. "Qua uiterlijk heb ik niet echt voorkeuren. Als een man maar niet blond is en verzorgd is. Maar het innerlijk is onmogelijk. De perfecte man bestaat niet. En heb jij een 'perfecte' vrouw?"
    Er verschijnt een glimlachje op mijn lippen.
    "Ik heb geen droomvrouw, want die kom ik toch nooit tegen. Maar er zijn wel een paar eigenschappen die ik aan een meisje kan appreciëren. Ik wil iemand die weet wat ze wil maar niet koppig is, iemand die me doet lachen en het net zo hard met mij meent als ik met haar," zeg ik dan. "Veel meer vraag ik niet."
    Ik kijk haar lachend aan. Een keer heb ik een vriendin gehad, ik dacht dat zij die ene was die voor mij gemaakt was. Toen ze vreemdging wist ik wel beter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.