• Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - GÉÉN MARY SUE / GARY STU.
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!



    Wat moet je invullen?



    Je mag één rol per persoon; dit is omdat het anders misschien te druk wordt. Ik heb evenveel jongens als meisjes nodig, dus ik zal - mocht dat nodig zijn - een STOP plaatsen op een van beide categorieën als ik merk dat het de verkeerde kant op gaat. Je naam wel graag origineel houden, je kunt hem zó maken:

    - Pak de tweede lettergreep van je tweede naam
    - Schrijf de ENGELSE naam van een plant/bloem op
    - Schrijf de tweede lettergreep van je voornaam op
    - Schrijf de eerste letter op van de achternaam van je favoriete leraar
    - Schrijf een simpel ENGELS werkwoord op (bijvoorbeeld "run", "leap" of "twirl" of "walk")

    Combineer hierna #1 met #3, dit is je voornaam. Je middelste initiaal is #4. Je achternaam is #5 met #2 eraan vast gemaakt.



    INVULLEN:

    - Naam (zoals boven beschreven).
    - Leeftijd (tussen 12 en 18, niet iedereen is 16!).
    - Ouders.
    - District (een getal tussen de 1 en de 25, let wel op: er is één jongen en één meisje per district!).
    - Talenten (dus waar je tribuut goed in is).
    - Minimaal drie zwaktepunten (dus waar je tribuut niet goed in is).
    - Uiterlijk + FOTO. OneDirection e.d. personen die heel bekend zijn worden NIET goedgekeurd. Wees origineel, je kunt foto's ook bewerken met Picnik als je het echt niet weet. Wel de naam van de persoon erbij zetten, als je die weet.
    - Karaktertrekjes.
    - Hobby's.
    - Extra (dus over lichamelijke conditie; heeft hij of zij een ziekte? Is er iets speciaals met hem of haar aan de hand?).



    Veel plezier!




    ROLLEN:

    Merwin Jongen, district 6 GERESERVEERD
    Everdeen Meisje, district 7 GERESERVEERD
    Buzolic Meisje, district 4 GERESERVEERD
    MisaAmane Meisje, district 11 GERESERVEERD
    HurtedHeart Meisje, district : jongen, district 7 GERESERVEERD
    LovingStyles Meisje, district 1 GERESERVEERD
    Gereserveerde rollen blijven twee dagen staan; zo snel mogelijk aanmaken dus! Anders komt je rol te vervallen, opnieuw reserveren kan niet!


    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind


    IK HEB DIAPAL ER EVEN BIJ GEZET

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Naam Iral
    - Leeftijd 16
    - Ouders Alleen een moeder, vader is verdronken.
    - District 12
    - Talenten . In één op één gevechten is hij goed.
    . Hij kan goed omgaan met zwaarden
    . Raakt niet snel in paniek en kan helder denken
    . Is razendsnel als het om vluchten gaat

    - Minimaal drie zwaktepunten . Tegen meerdere personen brengt hij het er niet levend vanaf, tenzij hij vlucht
    . Kan totaal niet omgaan met andere wapens dan zwaarden, messen gaan nog redelijk
    . Is totaal niet sociaal en kan dus niet in een groep vechten

    - Uiterlijk + FOTO Klik
    - Karaktertrekjes Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan kan hij erg verlegen zijn.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.
    In de arena zegt hij haast niets, en wil altijd wat te doen hebben. Iral is meedogenloos in een gevecht waarbij de ander hém ook wilt doden.

    - Hobby's -
    - Extra -

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:18 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    - Naam Iral
    - Leeftijd 16
    - Ouders Alleen een moeder, vader is verdronken.
    - District 12
    - Talenten Komt zo
    - Minimaal drie zwaktepunten Komt zo
    - Uiterlijk + FOTO Klik
    - Karaktertrekjes Iral is erg serieus en lacht niet zo vaak. Hij zal niet degene zijn die het initiatief neemt om een gesprek aan te knopen. Daarom maakt hij niet snel vrienden. Hij houdt er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Van meisjes heeft hij totaal geen verstand. Dan kan hij erg verlegen zijn.
    Eigenlijk is Iral best wel slim, maar hij durft niet altijd zijn mening te laten horen.
    In de arena zegt hij haast niets, en wil altijd wat te doen hebben. Iral is meedogenloos in een gevecht waarbij de ander hém ook wilt doden.

    - Hobby's Lezen en muziek luisteren, maar dat gaat niet lukken in de arena..
    - Extra -




    Niet goedgekeurd. Ik heb zelf district twaalf.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stond nog niks bij toen ik hem aanmaakte..


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Wanneer begint het? :'D


    El Diablo.

    Zo snel mogelijk, ik ben alleen vandaag nog erg druk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Okii ^^


    El Diablo.

    Diapal schreef:
    Stond nog niks bij toen ik hem aanmaakte..


    Het is al wel heel vaak vermeld in de vorige pagina's :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Het is al wel heel vaak vermeld in de vorige pagina's :X

    Oké, is verder geen probleem of zo.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Naam: Josh Carhlian Liam Greesd
    Leeftijd: 16
    Ouders: Olivia Alice Greeds [moeder] en Villeris Greeds [vader]
    District: tien (vee)
    Talenten: voedsel herkennen, hard rennen, lange afstanden zwemmen, listen bedenken en uitvoeren, met zijn katapult schieten
    Minimaal drie zwaktepunten: 1 hij is niet erg sterk , 2 hij wil altijd de beste zijn, 3 hij neemt vaak overhaaste besluiten/conclusies
    Uiterlijk + FOTO:


    Hij heeft bruin haar en blauwe ogen, hij is lang (1,87 meter) maar niet erg sterk. Hij is wel stevig gebouwd wat anderen een beetje afschrikt
    Karaktertrekjes: hij houdt van gitaar spelen, hij heeft leren omgaan met een mes en bijl, hij heeft altijd een flauwe lach om zijn lippen spelen maar je zag daar niets meer van terug toen hij de arena in stapte.
    Hobby's: katapultknikkeren (hierdoor kan hij daarmee zo goed overweg), gitaar spelen, genieten van het leven[zover je daar kan genieten] en omdat hij bij de slager werkt messen werpen
    Extra: -


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Colorblind schreef:
    (...)

    Slimmerik (cat)

    Moet jij nodig zeggen, grote encyclopedie :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    Moet jij nodig zeggen, grote encyclopedie :'D


    WAT KJHGFDSDFGHJ JIJ BEGINT ECHT TE VEEL OP FRED TE LIJKEN MET JE MANIERTJES D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Colorblind schreef:
    (...)

    WAT KJHGFDSDFGHJ JIJ BEGINT ECHT TE VEEL OP FRED TE LIJKEN MET JE MANIERTJES D:

    Whut? Die eerste avond dacht híj juist dat ik jou was die ingebroken had op mijn MSN omdat ik tegen hem zei dat hij niet lelijk was :'D
    Jullie hebben een slechte invloed op me :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nu zit ik me trouwens af te vragen; moeten er geen stylisten, begeleiders, interviewers, spelmakers enzo zijn?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ja zat ik ook al aan te denken!


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?