• Mijn vriendin en ik doen ons PWS over de "digitale revolutie" en ik vroeg mij af of jullie daarvoor deze enquête even willen invullen. Hij is niet lang of moeilijk oid en bedoeld voor mensen onder de 25 (:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 16:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Klaar. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ingevuld ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gedaan. (:

    Haha wow dank je, hoe meer mensen, hoe betrouwbaarder het resultaat natuurlijk :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Done! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    Klaar. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Haha ik kan het zien, er worden 6 enquêtes verwerkt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Done!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ingevuld. Succes met je pws! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ingevuld. Succes met je pws! ^^


    Haha dankje, maar dat komt wel goed heb ik zo het idee!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Done ^^


    Stenenlikker

    Ik vind het hele goede enquete maar ik vind de antwoordkeuze niet altijd kloppen. Bijvoorbeeld:


    Wanneer je afspreekt met mensen, zijn jullie dan alsnog af en toe bezig met een elektronisch apparaat?*

    Ja
    Nee
    Ben ik me niet bewust van


    Hier had beter kunnen staan:

    Ja, ik ben er dan vaak mee bezig.
    Ja, de persoon met wie ik ben is daar dan vaak mee bezig.
    Beide.
    nee.

    En hier:

    Denk je dat door de huidige digitale revolutie minder privacy hebt? (Bijvoorbeeld: Alles wat ik op het internet zet zou door iedereen bekeken kunnen worden.)*

    Ja
    Nee
    Ben ik me niet bewust van


    Hier had ik eigenlijk graag gezien:

    Ja, maar dit is dan ook mijn eigen keuze.
    Ja, maar ik doe er niets mee en hou mijn leven prive.
    Nee.
    Ben ik me niet bewust van.

    Nouja, meer variatie in de antwoorden want alleen ja of nee is bij somige vragen niet altijd kloppend.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Klopt, maar we probeerden het zo simpel mogelijk te houden en een enquête was vrij lastig op te stellen (: Maar bedankt voor de tips.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Croyance schreef:
    Ik vind het hele goede enquete maar ik vind de antwoordkeuze niet altijd kloppen. Bijvoorbeeld:
    (...)

    Hier had ik eigenlijk graag gezien:

    Ja, maar dit is dan ook mijn eigen keuze.
    Ja, maar ik doe er niets mee en hou mijn leven prive.
    Nee.
    Ben ik me niet bewust van.

    Nouja, meer variatie in de antwoorden want alleen ja of nee is bij somige vragen niet altijd kloppend.

    Deze optie snap ik niet. Als je namelijk gebruik maakt van social media, dan doe je er toch altijd iets mee? Of begrijp ik het nu verkeerd?
    Overigens kan je je leven niet privé houden als je gebruik maakt van social media, keuze of niet. Corporaties maken gebruik van ons. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw, al 13 mensen hebben het ingevuld! Nog meer zijn welkom natuurlijk, maar dit is al erg fijn :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.