• Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - GÉÉN MARY SUE / GARY STU.
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!



    Wat moet je invullen?



    Je mag één rol per persoon; dit is omdat het anders misschien te druk wordt. Ik heb evenveel jongens als meisjes nodig, dus ik zal - mocht dat nodig zijn - een STOP plaatsen op een van beide categorieën als ik merk dat het de verkeerde kant op gaat. Je naam wel graag origineel houden, je kunt hem zó maken:

    - Pak de tweede lettergreep van je tweede naam
    - Schrijf de ENGELSE naam van een plant/bloem op
    - Schrijf de tweede lettergreep van je voornaam op
    - Schrijf de eerste letter op van de achternaam van je favoriete leraar
    - Schrijf een simpel ENGELS werkwoord op (bijvoorbeeld "run", "leap" of "twirl" of "walk")

    Combineer hierna #1 met #3, dit is je voornaam. Je middelste initiaal is #4. Je achternaam is #5 met #2 eraan vast gemaakt.



    INVULLEN:

    - Naam (zoals boven beschreven).
    - Leeftijd (tussen 12 en 18, niet iedereen is 16!).
    - Ouders.
    - District (een getal tussen de 1 en de 25, let wel op: er is één jongen en één meisje per district!).
    - Talenten (dus waar je tribuut goed in is).
    - Minimaal drie zwaktepunten (dus waar je tribuut niet goed in is).
    - Uiterlijk + FOTO. OneDirection e.d. personen die heel bekend zijn worden NIET goedgekeurd. Wees origineel, je kunt foto's ook bewerken met Picnik als je het echt niet weet. Wel de naam van de persoon erbij zetten, als je die weet.
    - Karaktertrekjes.
    - Hobby's.
    - Extra (dus over lichamelijke conditie; heeft hij of zij een ziekte? Is er iets speciaals met hem of haar aan de hand?).



    Veel plezier!




    ROLLEN:

    Merwin Jongen, district 6 GERESERVEERD
    Everdeen Meisje, district 7 GERESERVEERD
    Buzolic Meisje, district 4 GERESERVEERD
    MisaAmane Meisje, district 11 GERESERVEERD
    HurtedHeart Meisje, district : jongen, district 7 GERESERVEERD
    LovingStyles Meisje, district 1 GERESERVEERD
    Gereserveerde rollen blijven twee dagen staan; zo snel mogelijk aanmaken dus! Anders komt je rol te vervallen, opnieuw reserveren kan niet!


    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind


    IK HEB DIAPAL ER EVEN BIJ GEZET

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naam: Zefli V. Crawlaster
    Leeftijd: 18
    Ouders: Zefli's moeder heeft een klein winkeltje waar ze zelfgemaakte kleren verkoopt. Ze verkoopt aan eerlijke prijzen en neemt ook betalingen in natura (denk: broden, kruiden, vlees) aan, maar verdient toch genoeg zodat ze een vrij comfortabel leven kunnen leiden. Zijn vader werkt in de fabriek die de Peacekeeper uniformen voorziet. Zijn moeder heeft een tweelingzus waardoor hij een zeer goede band heeft met diens dochter, zijn nichtje Sanri.
    District: 8.
    Talenten:
    - Zefli kan goed mikken met kleine voorwerpen, hij kan een naald in een roos werpen vanop 10 meter afstand.
    - Hij is goed in camouflage omdat hij via zijn moeder oog voor kleurencombinaties heeft meegekregen.
    - Zefli is zeer vastberaden, als hij iets wil dan doet hij koste wat het kost om dat te bereiken.
    Zwaktepunten:
    - Zefli is ongeduldig.
    - Hij is vrij emotioneel en zijn gevoelens durven hem wel eens in de weg staan om te doen wat juist is.
    - Zefli heeft geen gevoel voor richting.
    Uiterlijk:



    Zefli heeft bruine haren met een bronzen glans. Zijn ogen zijn een mengeling van groen en blauw, en zeer expressief. Hij is 1.87 en nogal gespierd. Dit komt omdat hij voor zijn moeder steeds de zware rollen stof van de markt moet halen, waarmee zij haar kleren maakt.
    Karaktertrekjes: Zefli is zoals eerder gezegd ongeduldig en vastberaden. Hij is ook nogal emotioneel en doet zich absoluut niet als de stoerste voor. Hij is grappig en staat voor iedereen klaar zolang het hemzelf niet schaadt. Hij kan geheimen bewaren als de beste.
    Hobby's: Vreemd voor een jongen, maar Zefli kan naaien, breien en weven. Dat heeft zijn moeder hem geleerd. Verder leest hij graag, alles wat hij in handen krijgt en als niemand het hoort durft hij wel eens een liedje zingen.
    Extra: Zefli heeft een goede conditie, maar zit heel erg in de knoop met zijn geaardheid. Hij is al eerder op meisjes gevallen maar beseft dat hij anders naar jongens kijkt dan de meeste kerels van zijn leeftijd.

    Ik heb trouwens ook vasgespeeld want mijn tweede naam is ann, en annli vond ik nou niet echt een mannelijke naam :')

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kan ik nog een meisje doen? Ik ben echt verschrikkelijk in het schrijven vanuit een jongen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Naam: Cerose J. Foxtail
    Leeftijd: 17
    Ouders: Cerose 2 ouders en een broertje. Haar broertje is 12 jaar. Haar vader werkt in het Capitool en haar moeder heeft een supermarkt. Jony en Cerose zorgen voor de jacht en dus voor de dieren en vruchten. Haar ouders zijn voor haar alles samen met haar broertje. Ze zal haar leven voor ze opgeven.
    District: 12
    Talenten:
    - Haar pijl en boog en Duo zwaarden zijn haar beste wapens ze kan er echt super mee vechten en ze mist haar pijlen nooit. Ze kan ook pijlen tegenhouden met haar zwaarden.
    - Ze is enorm slim en wilt het liefst alleen zijn. Zo kan ze het beste denken. Ze wilt het liefst geen hulp en blijft dan het liefst afgescheiden van de groep.
    - Ze kan goed klimmen en zwemmen ze kan goed overleven in de natuur en het is als haar tweede wereld
    Minimaal drie zwaktepunten:
    - Ze kan echt niet met speren vechten.
    - Ze is niet goed in vallen maken
    - Ze is dus niet goed in een groep ze wilt altijd de beste zijn en de leidster.
    Uiterlijk:


    Ze heeft mooie chocolade bruine haren die altijd nonchalant of perfect stijl rond haar schouders springen. Af en toe steekt ze eens op ofzo. Haar ogen zijn haar uithangbord. Ze zijn mooi bruin en groot en ze zet ze altijd extra in de verf door enkele lagen mascara en eyeliner. Jade vindt haar tanden heel belangerijk, ze knapt onmiddellijk af op iemand met gele tanden daarom onderhoud ze de hare zo goed mogelijk met het gevolg dat ze prachtig wit zijn. Dat ze zo recht staan komt omdat ze drie jaar lang een beugel heeft gedragen. Jade is een heel vrolijk meisje en dat kan je ook heel goed afleiden aan haar uiterlijk. Ze draagt altijd felle kleurtjes en leuke prints en accesoires zijn heel belangerijk voor haar. Zoals een spelt in haar haar, grote oorbellen, een ketting en het belangrijkste voor haar de tientallen armbanden/festivalbandjes rond haar pols.
    Karaktertrekjes: Jade is een vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er van kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade is niet makkelijk met jongens, maar ze probeerd zo normaal mogelijk te doen. Als je haar boos maakt of geïrriteerd kan ze opeens heel Bitchy zijn. Als je aan haar vrienden zit kom je aan haar en ze kan haar prima verdedigen.
    Hobby's: (Komt nog)
    Extra: (Komt nog)

    Naam: Marsh A. Chestnut
    Leeftijd: 18
    Ouders:hij leeft in een vrij normaal gezin met een vader moeder en zusje van 14
    District: 7
    Talenten:
    - hij houd van Machete's of zwaarden. Hij kan er ook erg goed mee vechten
    - Hij is erg oed in vallen maken en trapt er ook niet snel in.
    - Hij is erg sterk en goed in vechtsporten
    Minimaal drie zwaktepunten:
    - Hij is niet goed met de speer of dolk het is kort en hij kan niet hoed gooien
    - Hij is niet bepaald licht waarom hij ook niet zacht kan lopen. Je kan hem wel horen.
    - Hij heeft dus geen camouflage
    Uiterlijk:

    Marsh heeft zwarte haren meestal ineen kuif van rond de 6 centimeter. Hij is vrij gespierd en je kan zijn spieren duidelijk zien. Zijn Ogen zijn chocolade bruin en hebben soms een beetje goud te bevatten. Hij is vrij groot rond de 1.83. Hij is niet super breed gebouwd, maar hij heeft een gespierde kaaklijn.
    Karaktertrekjes: Marsh is een erg rebelse jongeman. Hij raakt altijd in de problemen en dingen die verboden zijn, vindt hij eens zo leuk om te doen. Hij is dol op lachen, grappen uithalen en met meisjes flirten. Hij heeft altijd al een zwak gehad voor het vrouwelijke geslacht en dat weet niemand. Het vreemde is gewoon dat hij nog geen vaste relatie heeft, omdat hij wacht op de ware. Achter zijn stoere imago van rebelse kerel die nergens voor vreest, schuilt er wel degelijk iemand die een hart heeft.
    Hobby's:
    Extra:

    [De rest vul ik later in :)]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 20:19 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Howler schreef:
    Kan ik nog een meisje doen? Ik ben echt verschrikkelijk in het schrijven vanuit een jongen...


    Ik vind het prima, al had ik echt even een jongenstekort ^_^"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    - Naam Bethleen S. Twirlbalm
    - Leeftijd 15
    - Ouders Solis Twirlbalm en Panson Twirlbalm. Haar vader werkt in de fabriek en haar moeder doet soms klusjes voor anderen om wat bij te verdienen.
    - District 6 (Transportation)
    - Talenten
    -Ze is heel slim en kan goed nadenken.
    -Ze kan goed met een pijl en boog omgaan. Ze heeft ooit de oude boog van haar opa gevonden, en daarmee uit verveling gaan oefenen.
    -Ze kan goed klimmen.
    - Minimaal drie zwaktepunten
    -Ze is heel snel bang en totaal niet moedig.
    -Ze weet niet veel van planten af.
    -Ze is helemaal niet sterk, vrij zwak.
    - Uiterlijk


    Ze heeft het rode haar van haar moeder, en haar grijs/blauwe ogen van haar vader, en heeft lichte sproetjes over haar gezicht. Ze is op zich best knap, maar niet bijzonder ofzo. Ze is vrij kort.
    - Karaktertrekjes. Vrij snel bang, maar ze heeft altijd de neiging om indruk te maken op mensen en probeert het niet te laten zien als ze verdrietig, bang of boos is. Ze is behoorlijk positief en probeert altijd de zonnige kant te zien. Ook heeft ze veel doorzettingsvermogen en ze is een erg nieuwsgierig persoon.
    - Hobby's. In haar vrije tijd pakt ze vaak haar boog en gaat ze achter haar huis oefenen met schieten. Ook houdt ze van bakken, wat ze vaak met haar moeder doet. Verder leest ze heel graag.
    - Extra Ze heeft niet een bijzondere conditie, niet heel slecht, niet heel goed. Ze kan niet snel rennen, maar als ze gewoon rent, kan ze het heel lang volhouden.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:45 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    -Ik neem even een abo.-


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Roane schreef:
    Als Lisanne (Blathers) het meisje van District 8 mag, dan wil ik wel de jongen voor dat District maken.

    Elise, you are the most awesome person in the world:Y)
    *gaat aan rol beginnen*
    Oh, en ze moet dan Sanri of Risan heten. Vaagheid :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    Elise, you are the most awesome person in the world:Y)
    *gaat aan rol beginnen*
    Oh, en ze moet dan Sanri of Risan heten. Vaagheid :'D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    - Naam (zoals boven beschreven). Sanri O. Dreamcanamint
    - Leeftijd (tussen 12 en 18, niet iedereen is 16!) 14
    - Ouders. Kaydell en Abelia Dreamcanamint
    - District (een getal tussen de 1 en de 25, let wel op: er is één jongen en één meisje per district!). 8
    - Talenten (dus waar je tribuut goed in is). Ze is zeer slim en heeft vaak snel door wat er aan de hand is en kan dus niet makkelijk voor de gek gehouden worden. Ook is ze erg goed in het oplossen van raadsels, al zal ze daar in de arena weinig aan hebben. Ze is ook aardig snel en weet onopgemerkt en geluidloos te kunnen lopen.
    - Minimaal drie zwaktepunten (dus waar je tribuut niet goed in is). Ze is slecht met wapens, uitermate zeer (LOL, heb ik zeker van mijn pianoleraar :'D). Ook kan ze er niet tegen dat er iets voor haar verzwegen wordt en is altijd nieuwsgierig, waardoor ze al vaak in de problemen is gekomen. Ze legt ook niet makkelijk contact, en heeft daardoor weinig vrienden.
    - Uiterlijk + FOTO. OneDirection e.d. personen die heel bekend zijn worden NIET goedgekeurd. Wees origineel, je kunt foto's ook bewerken met Picnik als je het echt niet weet. Wel de naam van de persoon erbij zetten, als je die weet.


    Sanri heeft lang donkerblond haar dat ze vaak in een vlecht of staart draagt. Ze houdt niet van loshangend haar omdat dat dan voor haar ogen gaat hangen. Ze heeft grijskleurige ogen. Ook is ze 1 meter 70, vrij normaal voor haar leeftijd.
    - Karaktertrekjes. Zoals ik al zei is ze ontzettend nieuwsgierig en erg slim. Ze is erg schuw en verlegen, vooral als ze nieuwe mensen ontmoet. Ze is erg onzeker en eerste gesprekken verlopen vaak stroef. Maar als het ijs eenmaal is gebroken is ze echt heel aardig en iemand met wie je kan lachen.
    - Hobby's. Sanri speelt viool en is daar best goed in. Ook is ze gefascineerd door de oudheid en oude talen en mythes. Ze is weinig buiten en is vaak binnen, een echte huismus dus.
    - Extra (dus over lichamelijke conditie; heeft hij of zij een ziekte? Is er iets speciaals met hem of haar aan de hand?). Ze heeft best een goede conditie, ondanks dat ze tegenwoordig vrij weinig nog aan sport doet. Ze is eerder slim dan sterk, maar snel is ze wel.
    EDIT: Roane en ik hebben zojuist besloten dat Zefli en Sanri neef en nicht zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 15:31 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    She's pretty! Alleen scheelt ze 4 jaar met mijn personage, dus dat wordt geen koppeltje :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    I know :'D Maakt niet uut, Zelfi valt misschien toch alleen maar op jongens :'D (Of op allebei. Of hij is een pedo.)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roane schreef:
    (...)



    (is meer omdat dit een generator was op een site en omdat we anders toch een heleboel Zayn's zouden krijgen / Mary Sue gevallen)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    (is meer omdat dit een generator was op een site en omdat we anders toch een heleboel Zayn's zouden krijgen / Mary Sue gevallen)

    Volgens mij bedoelt ze dat ze de most awesome person in the world is :W


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelt ze dat ze de most awesome person in the world is :W


    Ooh. Lama.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ooh. Lama.

    Lama's zijn cuwl :'D
    Ik weet wat je bedoelt hoor ^-^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.