• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:21 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn wiskunde leraar had een kubus gemaakt met alles erop en er aan op een smartbord die hij net 1 dag had. Hij had er 5 minuten overgedaan en wilde toen iets uitgummen. Bye bye hele kubus :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ligt eraan of je vind dat als je weet in welk jaar waar de olymische spelen werd gehouden nogal falend vind. Want dat weet hij en dan echt ook van 1927 ofzo =S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja.. Heel vaak eigenlijk.
    Vandaag stond op het bord de regels van als je een So maakt van Nederlands, wat je dan moest doen en wat je niet doen. Stond er op. 'Als je praat krijg je direct een "10"'. Heel de klas praten, maar het moest dus een "1" zijn. (Goh)
    En mijn leraar Aardrijkskunde is een keer door zijn bureau gezakt omdat hij erop was gaan zitten. Geniaal! En voor de rest weet mijn leraar wiskunde niet hoe je het woord "letters" moet schrijven. Hij is Marokkaans en hij weet niet dat het niet "leters" moet zijn.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Rythmix schreef:
    wij hebben wel leraren die gewoon heel slecht Engels kunnen, dat vind ik eigenlijk niet kunnen sinds ik een tweetalige opleiding doe.


    It's darkest just before the dawn <3

    'so class, this fruit is an ananas...'

    'uhm, miss? It's pineapple.'

    'WHO'S THE TEACHER HERE LAUREN RANT RANT RANT'

    'but, I was right?...'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je hebt ook docenten die met een permanent stift op een whiteboard gaan schrijven. ;)

    Al ruim een maand staat bij mij op school in een computerlokaal nog steeds hetzelfde op het whiteboard, iets met wiskunde ofzo. :P

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 13:52 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Annatar schreef:
    Mijn lerares geschiedenis aardrijkskunde is een enorme faalhaas met smartbords :W


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JohnHWatson schreef:
    'so class, this fruit is an ananas...'

    'uhm, miss? It's pineapple.'

    'WHO'S THE TEACHER HERE LAUREN RANT RANT RANT'

    'but, I was right?...'

    hahaha, geniaal :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    CrissColfer schreef:
    Je hebt ook docenten die met een permanent stift op een whiteboard gaan schrijven. ;)

    Al ruim een maand staat bij mij op school in een computerlokaal nog steeds hetzelfde op het whiteboard, iets met wiskunde ofzo. :P


    Lol, dat hadden wij twee jaar geleden ook, gloednieuwe borden, gaan ze er op schrijven. 't staat er nog steeds op. ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    oh.. Ja dat jaxD, ik kwam niet meer bij toen hij dat zei xD


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb een halfjaar een docent Engels gehad die nog minder Engels sprak dan de klas


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit heeft een docente Duits ooit gezeg: "Zorgen jullie dat jullie met de sommen klaarkomen, dan ga ik met jongens buiten op de gang spelen." :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    de biologieleraar die even drie belangrijke dingen opnoemt en dit telt op zijn vingers, maar hij wil nog even duidelijk maken dat één ding van de drie de aller belangrijkste is, dus doet hij weer twee vingers omlaag, welke vinger blijft staan? juist, z'n middelvinger haha, staat ie met een middelvinger voor de klas, nogal falend.

    en vandaag vond mn geschiedenisleraar dat een klasgenote van mij er nogal 'kittig' uitzag xD


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Wiskunde-lerares in de derde klas: "Vingeren graag!"
    De hele klas dubbel, ze staat er nu nog steeds om bekend. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Onze wiskunde leraar viel laatst over een tafelpoot, dat was wel erg grappig.