• ---

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:21 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    We hadden eens een grap uitgehaald me een leerkracht bedrijfseconomie pc-verwerking.
    Alles werd geprojecteerd via de beamer op de muur, een jongen had het kaske van de beamer afgepakt en op frees gezet. Het beeld stond dus stil.
    De mevrouw begon helemaal te flippen, wist totaal ni wat er aan de hand was.
    Wij allemaal plat van't lache xd
    Uiteindelijk hebbe we t terug onfreest en is ze doorgegaan tijdens de les.
    Die grap hebben we al bij verschillende leerkrachten uitgehaald, goei idee als je een beamer hebt in je klas ;)


    -You don't know you're beautiful-

    hahahahahah, geniaal.

    Onze leraren maken veel blunders. Maar de eerste die me op dit moment binnen schiet is dat een leraar van ons een grapje maakte en er zelf heel hard om lachte. En niemand begreep dat grapje, dus iedereen zat hem bloed serieus aan te kijken. Toen kreeg die leraar een rood hoofd en zei hij droog 'niet grappig.'


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Er is er eentje die mij altijd Emma noemt. Zo heet zijn dochter... En weer een ander spreekt me altijd aan met mijn achternaam en met "mejuffrouw". En dat is doodirritant -.-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een zus die best wel veel op mij lijkt.. En zat eerst op mijn school (was er net af toen ik opschool kwam)
    Alleen gaan somige leraaren en zelfs leerlingen me de heletijd Doutzen noemen (naam van m'n zus) ik heb echt zo'n hekel aan mensen die dat zeggen omdat ik m'n zus niet mag..

    Hmm.. Oja.. een blunder..

    Ik ging een keer stiekem bij m'n beste vriendin in het lokaal zitten (ik was uit en zij moest nog een les)
    Xd ik zat vooraan en aan de kant van de leeraar en aan het einde van de les kwam ze erachter dat er iemand zat die er niet hoorde Xd en dat ook alleen maar doordat iemand haar vroeg of ze wel wist dat er iemand in de klas zat die er niet hoorde..
    Echt m'n vrienden die allemaal in die klas zaten ik ik ofcorse echt de heletijd doodlachen als ze het nogsteeds niet zag Xd

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 14:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Niet echt. Alleen zijn mijn docenten niet echt de slimste dus maken ze wel eens domme uitspraken. Zo denkt mijn wiskunde docent nog steeds dat dolfijnen vissen zijn en geen zoogdieren. Ook dacht mijn maatschappijleer docent dat Engels het meest gesproken taal in de wereld is. Dat soort dingen :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een vriendin van mij ging mee in de wiskundeles, want zij was allang uit en zat ook op een andere school. Ze liep gewoon mee, pakte háár wiskunde van Kader en ging gewoon zitten.. De leraar gaf haar de antwoordenboekjes en die moest ze ook uitdelen, en op het eind had hij pas iets in de gaten omdat ze een ander boek had als ons (cat)

    404NOTFOUND schreef:
    Een vriendin van mij ging mee in de wiskundeles, want zij was allang uit en zat ook op een andere school. Ze liep gewoon mee, pakte háár wiskunde van Kader en ging gewoon zitten.. De leraar gaf haar de antwoordenboekjes en die moest ze ook uitdelen, en op het eind had hij pas iets in de gaten omdat ze een ander boek had als ons (cat)


    Fail.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Onze wiskundeleraar in de tweede wilde iets altijf duidelijk maken dat het recht was door te zeggen: net als de staf van Sinterklaas.
    Maar hij is Marokkaans en hij zei in plaats van staf altijd de staaf van Sinterklaas. Dat klinkt zo fout dus heel de klas moest altijd lachen, maar hij snapte nooit waarom! :'D
    En met een permante merkstift op een whiteboard schrijven is ook al vaak genoeg gebeurd...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Bij mijn leraar voor Latijn en Grieks is het altijd: Vrijdag, faaldag ;P
    Een keer zaten we op zo'n vrijdag in een lokaal met een ophoging voor in de klas en hij wilde vanachter zijn bureau naar het bord toe rollen op zijn stoel en toen reed ie van die ophoging af :'D


    Cookies!

    Met stift op het smartbord schrijven terwijl hij dacht dat het het gewone bord was en helemaal beginnen flippen toen hij doorkreeg dat het het gewone bord niet was :Y)

    En ook nog eens dansles in LO.
    Hij toont de dans voor, maar struikelt in het naar achteren lopen over zijn eigen voeten en valt plat op zijn rug.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:16 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.