• Ok ik heb altijd geweten dat mijn buurman super eng is (hij lijkt ongelooflijk veel op mr. Harvey van die film "the lovely bones) en hij is (een beetje) ziek in zijn hoofd aangezien hij al heel veel rare dingen heeft gedaan, maar vandaag sloeg echt alles!
    Er kwam zo'n pakjesbezorger iets afleveren bij onze overburen maar die waren niet thuis. Daarom wilden ze het pakje aflever bij mijn buurman.
    Die postbode belde aan bij mijn buurman en hij maakte de deur open, en hij keek haar super kil aan. Die vrouw zei "ik heb een pakje voor de buren maar die zijn niet thuis, wilt u het aannemen?" Hij keek haar nogsteeds helemaal kil aan en zei niets dus die vrouw dacht van wtf? Toen zei ze: "het pakje is voor (naam overbuurvrouw)." En toen ging mijn buurman zo met zijn vinger langs zijn keel en maakte toen zonder iets te zeggen de deur dicht.
    Ik ben nu dus super bang. Gelukkig hebben we een poort die ik altijd op slot maak als ik alleen thuis ben maar toch. DIKKE CREEP!


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Doet me aan Ronald Janssens denken Ö


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    HoranNiall schreef:
    Heb je dat gezien?
    En ieuw, ik zou doodsbang zijn en echt niet gerust voelen!

    Ik heb het niet zelf gezien, maar die postbezorgster vertelde dat aan mijn moeder. Ze kwam daarna namelijk bij ons het pakketje afgeven. Ik vind het zelf ook super eng want hij doet namelijk al jaren zulke enge dingen.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Dat lijkt me echt eng! Ik zou allang verhuisd zijn.
    Een vriendin van me had vroeger ook een enge buurman. Die hadden een huis gekocht in Amsterdam. Leuk huis verder, maar die buurman probeerde haar broer te vermoorden 0.0 Daarom hadden de vroegere bewoners het huis verkocht. Zij hebben het na een half jaar ofzo weer verkocht. Vreselijk dat die andere mensen er dan ook mee opgescheept zitten, maar het is erg lastig om zo'n man weg te krijgen. En om nu dat gevaar te blijven lopen... Dat was best wel heftig voor hen.


    To live would be an awfully big adventure

    BloodyGum schreef:
    ......0.0


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    thePineapple schreef:
    Ik zou meteen verhuizen naar Alaska ._.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    En hoe kun jij weten wat ze zeiden?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    This made my day. Hahahahahah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Arme pakjesbezorgster.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    pfff... das echt eng... ik zou overal dubbele sloten aanbrengen...


    I love walking in the rain, because nobody can see that i am crying

    Jakkes. Wat een creep.
    Wij hebben Chinezen en Hollanders als buren. Daar word je ook gek van. Of er is ruzie in het Chinees, of in het plat Amsterdams. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Negligible schreef:
    En hoe kun jij weten wat ze zeiden?

    De pakjesbezorgster heeft dat tegen mijn moeder verteld.
    Bovendien is dit niet de eerste keer dat mijn buurman zulke enge dingen doet/zegt.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    SchoenVeter schreef:
    eeew, creepy


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…